ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אקוסטיקה

לפני 7 שנים. 16 במרץ 2017 בשעה 20:21

" את פשוט פטתית. את הולכת על עקבים כמו ברווז שיכור שקיבל בתחת ליל אמש ".

 

"יאאלה יאללה תקדם הלאה. אני כוסית, אני יודעת את זה ושום אמירה שלך לא תערער לי את הבטחון ".

 

" הכל טוב חמודה בלי עצבים, את לא יודעת ללכת על עקבים ואף פעם לא ידעת וזה בסדר. זה חלק מהקסם שלך, הפתטיות ".

 

" וואלה?! זה שאתה בן זונה ממש לא חלק מהקסם שלך".

 

" בסדר. סהכ את בסדר. השמלה יושבת עליך יפה ועושה לך תחת מוצק, ואפילו יש לך סוג של מחשוף מה שלא האמנתי שזוג הדברים הפצפונים שאת קוראת להם שדיים יכולים לייצר "

 

ככה לא נראו שיחות בינהם בתקופה שבה הם היו ביחד. זה היה כבר שיח של משהו עמום בין אקסים לידידים ותיקים. ההשפלות האלו היו בכל צומת בקשר שלהם מתחילת הדרך. עוד מהשיחת טלפון הראשונה. אבל משהו בפרידה שלהם שינה אצלו פאזה, אפילו ז׳אנר. ככלל הוא היה די קנאי, לא התלבר במיוחד לז׳אנר הזונה. הוא שנא שמסתכלים עליה. שנא שהיא יוצאת למסיבות. אם הוא היה יכול הוא היה נועל את הכוס שלה בכלוב ופותח אותו פעם בשבועיים. לשחרר קצת קיטור ולהחזיר. בקטלוג איקאה של הז׳אנרים של הנשלטות הוא תמיד העדיף את הכלבה ע"פ הזונה. אמנם הוא הדביק לה פעם שטר של 20 שקל על המצח בסוף סשן אבל זה היה זניח. הוא התחבר לשליטה חמימה ודואגת של כלבה מתוקה וחרמנית שסוגדת לאינטילגנציה ולא גומרת בלי רשות. שפחה מנטאלית, עדיף קצת סנובית ביום אבל לא חובה.

הם הלכו לארוחת ערב כידידים האקסים העמומים שהם, והוא שיחק בה קצת בלי לחצות את הגבולות המוסכמים של הקשר שלהם. שם לה יד מתגרה על הירך בנסיעה, הגדיר לה מה ללבוש כתנאי להפגש (ולא, היא לבשה תחתונים), החזיק לה את הכוס של הרי-בר ביד שלו כשהיא שתתה מקש רק כשהוא מרשה. לא איזה סטירה מצלצלת, פשוט שתזכור שאפילו שהיא לא הכלבונת שלו מפעם זה לא אומר שהיא יכולה ללכת על 2 לידו. ואז, היא והשמלה הקצרצרה שלה שהייתה זנותית בכל קנה מידה משכו מבט מאיזה גבר - ואז היא עשתה את הטעות של הערב שלה. היא חייכה אליו.

 

"את יודעת שאת זונה?"

 

"כן. מה הבעיה עם זה?"

 

"שאת מוציאה לי שם רע. אני לא אוהב זונות דיברנו על זה עשרות פעמים. אני אוהב כלבות. כשאת מתנהגת ככה עלולים לחשוב שאני הסרסור שלך"

 

"אתה שמת את הכוס שלי בסורגים קרוב לשנתיים וחצי מה ציפית שיקרה?"

 

"באמת מה ציפיתי? בסוף הכוס שלך חזק מהשכל. חבל שאי אפשר לייצר חשמל מהתסכול המיני שלך היינו יכולים להאיר את כל ***** כשהיית הכלבה שלי"

 

"הפריקת כל עול שלי היא באשמתך, אחריותך, בגללך ולאחרונה אני מגלה, שאפילו קצת בזכותך"

"יופי שלמדת משהו. אני שמח. אז למה להסתיר ככה? השמלה שלך לא מספיק חושפנית. בואי תראי להם עוד קצת"

היד שלו על הגב התחתון שלה הרימה לה את השמלה בעדינות תוך כדי הליכה. הלחיים שלה בערו. יכלו לראות לה את התחתונים. מישהו שורק לה. היא מסמיקה בטירוף.

"די נו. מספיק. אל תעשה לי את זה. יש פה אנשים שאולי מכירים אותי".

"די אז די". הוא עצר הכל. הוריד ממנה את היד והלך לצדה בלי לגעת אפילו.

"קדימה תורידי אותה חזרה". השמלה הזנותית שלה הייתה צמודה כל כך שאם היא לא הייתה מושכת אותה למטה חזרה היא פשוט תשאר שם ותחשוף את התחתונים החמודים שלה לעיני כל. "למה את מחכה זנזונת? כולם רואים לך...". היא הייתה משותקת."ידעתי שאת כזו. לא תעשי בחיים את הצעד הראשון, את פחדנית מדי. צריכה מישהו שישרמט אותך, ירים לך את השמלה. את פשוט לא תורידי אותה חזרה".

 

"ב-בבקשה..."

 

"די. אני עייף מהשטויות שלך. מה אוכלים קטנה?" אמר, הוריד לה את השמלה בחזרה והביא לה ליטוף קטן בשיער. "זהו אנחנו עוברים ז׳אנר מתוקה - לא כלבה יותר, זונה ".

 

את המילה "בנדיקט" היא פלטה בקושי לאחר גמגום לא ברור כאילו הכה בה שבץ. קטנה. מילה פשוטה ולא בדסמית בכלל שמקפלת בתוכה כל כך הרבה. כמה שהוא אהב להקטין אותה, וזה בדיוק למה הוא אהב אותן חדות כתער. חריפות. מה זה שווה לשלוט על משהי מטומטמת? להקטין מישהי עם נפש קטנה?

 

במכונית הם דיברו על פמיניזם. זה היה ביום האישה, בכל זאת. היא טענה איזה משהו מקושקש על אפליה כלכלית, הטרדות מיניות, מרות ביחסי מין ועוד אי אלו קלישאות דיבייט. והוא מנגד, הזכיר לה איך תמיד הוא שילם עליה כל הקשר שלהם. ואז, באקט ילדותי ומטומטם בצורה קיצונית היא החליטה לשלם בתחנת דלק כשהם עצרו לתדלוק. הוא ניסה למנוע ממנה אבל ללא הועיל. היא החליטה לשלם והיא תשלם.

במסעדה היה נחמד מאוד. היא הזמינה משהו אלגנטי והוא משהו בשרי וכבד. מלצר קצת גס רוח. התחיל אתה די בבוטות וזרק בדיחה לא מוצלחת על כמה שהשמלה שלה קצרה ביחס לזמן שנחוץ לעלות אליה הביתה. היא זרקה לו מבט מקפיא וכמעט הרגה אותו. כשהוא הלך שותפה לערב היה כל כך משועשע מהסיטואציה שהוא פשוט פרץ מצחוק.

 

"מה?! מה יש? מה אתה מבסוט מעצמך"

 

"אמרתי זונה או לא אמרתי זונה? זונה. מלכת הזונות."

 

"הוא סתם חזיר. אני יכולתי להתלונן עליו"

 

"תתלונני, אבל שנינו יודעים טוב מאוד שהכוס שלך לא מסכים אתך ושהוא רטוב עכשיו משתי דברים: א. זה שאת אתי. ב. זה שהמלצר הזה גרם לך להרגיש זולה. תודי שזה עושה לך את זה וזהו".

 

"ממך אני לא רטובה כבר ממזמן. נגמלתי. ובטח שלא מהחזיר הזה"

 

"טוב. מה שתגידי. אז איפה היינו?"

 

"בשום מקום היינו! מה זה הטוב הזה?!"

 

"די נו תקדמי הלאה הכל בסדר"

 

"אתה לא מאמין לי אה?"

 

"אני גם לא אאמין לך גם אם תורידי את התחתונים שלך כאן ועכשיו ותביאי לי אותם להרגיש. אני מכיר אותך טוב מדי"

 

היא חשבה ארוכות, הסתכלה בו מהורהרת ופתחה את פיה והפיקה את המרגליות הבאות: " אני לא הזונה שלך. ולא הכלבה שלך. וזה לא מדליק אותי ואתה מה זה עף על עצמך. אני הולכת עכשיו לקום, ללכת לשירותים, להוריד את התחתונים ולהראות לך כמה הם יבשים ממך ומהחזירים השובניסטים האלה"

 

הוא רק שתק וסימן בראשו שאם זה מה שהיא רוצה, לא הוא זה שימנע ממנה. הוא בינתיים הזמין חשבון וכעבור 2 דקות היא חזרה עם יד מאוגרפת והתיישבה רועדת מעצבים. היא העבירה לו את האגרוף הקמוץ והוא אחז לה אותו. "אז מה הזונה שלי הולכת להפתיע אותי ? המנגנון שלך התקלקל? ". "ממש לא" זרקה לחלל האוויר מרוצה מעצמה ומחויכת. היא פתחה את האגרוף ונתנה לו תחתוני תחרה יבשות כמו שלא היו יבשות לעולם בנוכחותו. הוא לקח אותם אליו והמלצר הגיע לשולחן. היא כמובן התעקשה לשלם אבל הוא לא נתן לה. הוא היה זריז ממנה הניח את הכרטיס לפני שהיא הבינה מה קורה והוא כבר הלך לגהץ אותו. "די אתה לא יכול לעשות לי את זה! אני אישה עצמאית ואתה לא תשלם עליי".

 

"יאללה תרגעי, תשאירי טיפ מכובד. מגיע לו על הבדיחה המוצלחת"

 

היא פרצה בצחוק וזרקה " טוב נו... מה אני אעשה אתך תגיד לי? משהו בי מחבב את החוש הומור המעוות שלך".

 

כשהמלצר מהבדיחה הגרועה של מקודם הגיע היא כבר הייתה מוכנה ואמרה : " שלא תגידו שאנחנו הנשים לא לוקחות בכלל חלק בנטל, את הטיפ אני אשים " מה שהיא לא זכרה, זה שאת המזומנים היחידים שהיו לה היא שילמה על הדלק בלהט הוויכוח. "אתם מקבלים טיפ באשראי?".

 

"לא. נווו תני לגבר שלך לשלם עליך. אין לך איזה כמה שקלים לשים עליה?"

 

"האמת היא שאני ממש לא הגבר שלה, והיא כבר תמצא דרך לתת לך טיפ - אני בטוח". ותוך כדי שהוא אומר את זה הוא מביא לה מתחת לשולחן את התחתונים היבשות שלה והיא בתנועה נונשלנטית מניחה אותם על השולחן בצלוחית של הטיפ, תוך כדי שסוף כל סוף משהו התחיל לדגדג לה למטה.

 

המלצר ההמום לא הבין איפה לקבור את עצמו כשהצמד התמוהה קם בתיאום והבחור הניח את היד על המותן שלה ושניהם הלכו ביחד לשירותים בלי להסתכל לאחור.

Lola'{Partial} - ילדותי וחמוד :)(:
לפני 7 שנים
בכוח המוח{Aion} - ממש לא ילדותי וחמוד בעיני. כתיבה מהודקת, ברורה וסדורה, בכל מה שקראתי עכשיו. חשבתי שזו אישה כתבה, ולפני התגובה הלכתי לפרופיל. הגיל והמגדר הפתיעו אותי. (:
לפני 7 שנים
אורות רחוקים{לוריס} - מסכים איתך, ללולה מציק דבר אחר בפוסט הזה, לכן אין ממש מה להתייחס לזה.
לפני 7 שנים
הכול במידה - זה היה ממש טוב. אהבתי.
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י