שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

אקוסטיקה

לפני 5 שנים. 13 בינואר 2019 בשעה 18:32

 

כבר שכחתי את הקסם של בחורה שלא יודעת שהיא כזו. ישבנו באוטו בסוף הדייט והישרתי מבט אל תוך העיניים הכחולות שלה מבעד לשיער הבלונדיני המתבדר לו אל תוך חשכת הלילה. היא עמדה לצאת מהאוטו ואמרה: "תודה רבה! היה לי ממש כיף הערב". השבתי לה מיד: "בכיף, גם לי. נתראה שבוע הבא!". ואז, קרה הקסם. בעודה יושבת לה, במושב הקדמי יש לציין, היא סידרה את דבריה ליציאה כשפתאום השירה אליי מבט כשהיא ישובה קצת באלכסון ועומדת כבר לצאת. מבטנו הצטלבו בשנית וקלטתי את הבלבול הקל בעיניה, אני מכיר את המבט הזה חשבתי לעצמי. ואז, היא פתחה את פיה ושאלה בטון מדויק: "אפשר נשיקה בבקשה?".

 

פעם באמת האמנתי שאפשר לראות לבחורות בעיניים, שאפשר לחדור את מחסום הגוף-נפש דרך הזגוגיות הללו. אחת הפעמים המצמררות האלו הייתה כשעוד הייתי עמוק בפרינדזון של האקסית המיתולוגית, שלאחרונה ממש מצדיקה את שמה לאור כיכובה החוזר ונשנה פה.  זה היה בימים אחרים בהם הווטסאפ עוד היה סמסים והפיוזטי עוד היה נסטי, וזה רק אם הוא לא היה מיץ אשכוליות מדולל בוודקה. הלכנו ביחד למסיבת גיוס של חבר ואחרי כמה זמן התפצלנו כל אחד למעגלים חברתיים אחרים. היא שלחה לי באמצע הערב "איפה אתה?". לא ראיתי את הסמס בזמן, והיא בינתיים פגשה לה בחור מקסים שלא הכירה לפני, הגורל הפגיש בינהם. אין ספק שהיום זה היה פחות מחריד אותי להיווכח שהוא זין אותה לחתיכות קשורה על שולחן ביליארד תוך כדי שהוא חונק אותה בחגורה ומסיים ביריקה הישר לפרצוף המתוק שלה. כיאה לידיד שתקוע עמוק בפרינדזון, היא סיפרה לי על זה. רק שנים אחריי למדתי אני את העונג המפוקפק של לשמור בחורות בפרינדזון. אבל מה שבאמת היה מדהים בסיפור, הוא איך הם מצאו אחד את השניה בתוך המון האנשים שבמסיבה. הוא ראה לה עמוק בתוך העיניים שהיא כזו, וידע להתלבש עליה. היא מצדה הבינה שמישהו בא לטרוף, אז היא קפאה במקום בפתיינות וחיכתה שיעשה את המוטל עליו.

 

פרט לתחושה הכמוסה והילדותית של "איך לא הצלתי אותה מעצמה?", שאז עוד הייתה לגיטימית כי באמת הייתי ילד, היה לי רגשות מעורבים. זה היה משהו בין "איך נתתי לו לעשות לה  את זה?" לבין "למה לא אני הוא זה שעשה לה את זה?". בסופו של דבר כשהיא הבינה בסיועי האדיב שאני גם מצליף ויורק הרבה יותר טוב, גם נחמד יותר אחרי וגם לא אומר דברים כמו: "אני מקווה שתמותי כדי שאוכל לא לבוא להלוויה שלך", אז התחיל פרק חדש בינינו. מה שנותר מתחושת האשמה מפרשיית ה'"איפה אתה?" הזו, זה רק ההוכחה שאכן אפשר לפעמים לראות בעיניים.

 

ומהעיניים שרואות את הכל, קפץ לי לפתע מאצ' בטינדר. פתחתי אותו לפני כמה חודשים במטרה למצוא מישהי ונילית חמודה רק כדי לגלות שאני מת משעמום. הניסיונות עבר שלי עם וניל כפוי היו איפשהו בין משעממים למעליבים. אני זוכר אותי הולך עם אחת לסרט, ואחרי זה לפאב, ואז מחזיקים ידיים, ואז נשיקה. אני זוכר אותי עולה אליה הביתה ומפשיט אותה ומתחיל לנשק כשאני מבין משהו נורא: פשוט משעמם לי. אני מסתכל על הפטמות החשופות ופשוט רוצה ללכת לישון. כפי שאפשר לנחש זה לא האריך ימים. או הפעם האחרת שאיזה אחת כבר עלתה אליי הביתה, ישבה לי על המיטה, ג'ינג'ית מלאונת בדיוק כמו שאני אוהב. כבר היד שלי הייתה על הירך שלה, אבל פשוט לא יכולתי. ביקשתי סליחה יפה והזמנתי לה מונית הביתה.

 

ובכל זאת, מאצ' עם בחורה יפה, מה יש להפסיד? האמת היא שקצת הפתיע אותי שעשיתי לה לייק בכלל כי אני לא כזה מחבב בלונדיניות, אבל התחלנו בשיחה. מהר מאוד עברנו לווטסאפ וכעבור כמה ימים מצאתי את עצמי במסעדה מלטף לה את הידיים ומתעקש לשלם עליה. נתתי לה לשים טיפ, בכל זאת  התעקשה.

 

הסטייה הקשה שלי של להסתכל בעיניים בדרך כלל משרתת אותי היטב, ובפעם הזאת טבעתי בעומקי העיניים הכחולות שלה. יש משהו נחמד בלהפגש עם מישהי מפה, הרי שניכם שותפים לסוד. שניכם בארון, אולי במרתף זה משל יותר מתאים? מכל מקום אני לא כל כך אוהב את המרתף, אבל נשאר בו כי יש לי הרבה יותר מדי מה להפסיד. לרגע בודד, מאית השניה, הרגשתי שוב כאילו אני יכול לראות למישהי בעיניים. הרי על זה טינדר מתבסס לא? האינסטינקט הראשוני של כן/לא Like/Dislike. אם אין כלום בעיניים/לחיים/מה שלא עושה לך את זה, ערפי את ראשו והחליקי אותו לעזאזל במלכותיות.

 

אז מה ראיתי לה בתוך העיניים? מה שמעתי לה בגוון הקול? בסדר של המילים? הרי כל שינוי קטנטן היה יכול לחרבש הכל. היא ביקשה כל כך יפה, כזו ילדה טובה. מתגברת על פחדים מחד, ועושה את זה עקום מאידך. שמה את הפגיעות על השולחן ומחכה לראות מה יקרה. השתהתי כמה שניות אחרי הבקשה שלה. נדהמתי מאיך שהדייט קם לתחייה ושלחתי לה יד ללחי להביא אותה אליי. ליטפתי אותה ונישקתי בעדינות את השפתיים. בשלב מסוים הזזתי את היד מללטף את הלחי ללתפוס את הלסת, עדיין בעדינות, אבל עם אמירה תקיפה של "אין לך לאן לברוח". בסוף הנשיקה הזו היא קמה ויצאה עם החמנייה שהבאתי לה לדרכה ואני אימצתי את אוזניי לשמוע האם משהו עדיין מהדהד בחלל הרכב. נראה לי ששמעתי צליל דק.

עליזה - כתוב נ פ ה ל ד א ר 🖤
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י