בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

זו לא השעה להחליט

לילה.
לפני שנתיים. 21 באפריל 2022 בשעה 22:18

לילה ואני לא הולכת להרדם בקרוב כמו רוב הלילות האחרונים, מחשבות מטרידות על מחשבות מטרידות, והשבוע עשיתי את הדבר הכי אמיץ בעיניי מזה תקופה ושיתפתי ברגשות עם חברה קרובה. לפחות ניסיתי. כמה פשוט שזה נשמע, ככה מורכב זה עבורי.

אז כמובן שבהתחלה נהיה לי בלאק אאוט, בדיוק כמו עכשיו.
*הפסקת הקלדה להשבת הזכרון*
אם היה לי שנקל על כל פעם שנפלט לי "לא יודעת" לגמרי בטעות במהלך אותן דקות הייתי יכולה לקנות לי סיגריה אלקטרונית חדשה, מן הרגל מגונה שרכשתי לי החודש האחרון. האמת שזה דווקא מצויין, מסייע בגמילה מהרגלים מגונים ישנים אחרים.

על כל מקרה, ידעתי שזה מה שיהיה, אז עשיתי את הדבר הכי קיטשי שיכולתי וכתבתי רגשות מראש והצצתי בסתר על מה שכתבתי. האמת עבד. כצפוי ניסיתי להקליל את האווירה, הרי אני אלופה בזה, אך השתדלתי לא יותר מידי לשם שינוי.

בסופו של דבר גיליתי שכנראה אחרי הכל לאנשים כן אכפת ממני ושהציפיה שיקראו את המחשבות שלי ויבינו לבד מה עובר עלי הייתה מוגזמת. הבעיה אכן הייתה בי כפי שחשדתי מלכתחילה, אולי גם בעיה בלהביע אכפתיות כלפי אחרים בעצמי.

עוד צעד והדרך עדיין רחוקה.

 

עריכה:

מדהים השמטת הפרטים השיטתית שלי.

לא ציינתי מה שיתפתי. לא ציינתי שבמהלך ניסיון להתגבר על הבלקאאוט ללא עזרים חיצוניים (aka התזכורת שרשמתי לי) חוויתי הצפה רגשית שמתבטאת בעצם בפרץ בכי שימשך רק כמה שניות ויתחלף בפרץ צחוק שמזלזל במה שקרה לפני רגע. לא ציינתי למה מלכתחילה נוצר מצב בו אני יוצאת מגדרי ומשתפת. והשיא: "מחשבות מטרידות על מחשבות מטרידות". טובה אני.

בעצם כתבתי המון מילים ומעט מאוד תוכן. אני מרשימה את עצמי כל פעם מחדש.
אבל טוב נו, אסלח לעצמי, זה הכלוב והרי אני מנסה לשמור על מידה מסוימת של אנונימיות/מסתוריות.

לפני 3 שנים. 14 בפברואר 2021 בשעה 23:31

לפרטיות.

אז כל מי ששואל אותי מדוע אני לא כותבת יותר - הינה לכם.

כמובן שמדובר גם בהעדר מוזה. אבל זה מעולם לא הפריע לי, שכן גם אם היה לי מוזה לא הייתי מביאה אותה לידי ביטוי במקום הזה.

כי אובססיה 💁🏻‍♀️

בכל אופן אני לא אוהבת לצאת בהצהרות. זה מגביל ואני לא אוהבת להגביל את עצמי, אז קחו את זה בערבון מוגבל. כי אם יבוא יום שיתחשק לי, אז אעלה לכאן תוכן שהוא קצת מעבר ללצאת בהצהרות/להתלונן על המקום הזה.

לפני 4 שנים. 11 בינואר 2020 בשעה 1:32

אז פתחתי בלוג כי אני אוהבת לכתוב על תהיות... 

ויותר מזה אני אוהבת לחלוק אותן עם העולם.

אבל... אני פחות אוהבת לחשוף מעצמי, לפחות לא בכזו מהירות (תכונה גרועה, אני יודעת).

לא אוהבת גם לחשוף מעצמי במובן השטחי *במקום הזה* כדי לא להוליך שולל אף אחד - כלומר לגרום למישהו להסיק שאני בעניין של להפגש/קשר כזה או אחר (מסתתר רמז בין השורות). ואל תשאלו אם כך למה אני פה, כי אני בעצמי לא יודעת (רעיון, מישהו?).

אז מצאתי את עצמי משתפת בעיקר תלונות שיש לי על המקום הזה.

ואז מפסיקה מהר מאוד.

כי זה גרם לי להבין שאלו שיש לי בעיות איתם (אדגיש *לי*. לאו דווקא הם לא בסדר) לומדים מה מפריע לי, ואז מסווים את זה ומביעים אות הזדהות. וכצפוי, מהר מאוד המסכות יורדות...

(לדוגמה- "אני מסכים, זה הזוי שמישהו מבקש ממך ישר תמונה". אחרי 10 דקות - "שלחתי לך תמונה של הפנים שלי, עכשיו את חייבת לשלוח חזרה").

ולאחר החפירה שלי המסקנה לשמה התכנסנו היום (קוראים לזה אמ לק לדעתי בפייסבוק) - מאז כבר לא כותבת. 

ניצלתם.

ולמה הפוסט הזה חשוב ואעלה אותו ? הוא לא. אני פשוט במצב רוח חופר של שלוש בלילה ואין מישהו בסביבה שאחפור לו. מתנצלת על בזבוז הזמן אם מישהו טרח לקרוא.

לילה טוב.

לפני 4 שנים. 16 באוגוסט 2019 בשעה 18:42

השיטה החדשה.

תוצר שנת 2019.

לפני 4 שנים. 1 ביוני 2019 בשעה 21:55

האמת היא שהדבר היחיד (כן כן, היחיד.) שאני לפעמים נהנת לעשות כאן זה לקרוא בלוגים.

אנשים שונים, דעות שונות, (עריכה: סטיות שונות,) כתיבה שונה... מרתק.

ו..אני מניחה שיש כאן הרבה אנשים שמרגישים כמוני ויכול להיות שכבר פתחו את הנושא לפני, אבל לפעמים אני מרגישה נחותה.

יש כאן אנשים שיש להם שפה כל כך גבוהה והם משתמשים במילים כל כך פלצניות (ואין לי בעיה עם פלצני בכלל) שאני תוהה לעצמי אם הטיפשה היא אני או הם אלו שהוציאו תואר בפסיכולוגיה.

אני אשמח אם תשתפו איתי את תחושותיכם בנושא, שאדע שאני לא יוצאת דופן/כן יוצאת דופן.

הצעת יעול: כל אדם שכותב פרופיל/פוסט מלא במושגים שמאלצים את האדם המומוצע (/מתחת הממוצע) לגגל כל רגע, יציין את המקצוע שלו ו/או מאיפה הוא רכש את המושגים, מתוך התחשבות בבטחון העצמי של אחרים.

 

וכן, אני יודעת שאני בן אדם קטנוני. 

 

*חשוב לציין כי פוסט זה לא מעודד/מצדיק בשום צורה/אופן כתיבה רדודה ו/או שטחית*

לפני 5 שנים. 9 בפברואר 2019 בשעה 21:17

שאני לא מעוניינת לשלוח למישהו שדיברתי איתו חצי דקה תמונה שלי מאוננת/של הפנים ?

 

אם עדיין לא הבנתם, בנות באתר הזה עשויות לקבל ביום 10 הודעות מאנשים חדשים, לחצי מהם אענה, זה אומר של5 אנשים שונים בכל יום אשלח תמונה כזאת ? יותר קל יהיה לפרסם בבלוג מאשר לשלוח 5 פעמים ביום.

 

להתעקש שאשלח, שאתאר, שאעשה, זה לא מה שיוכיח אתכם כשולטים טובים. 

אני בכלל לא מכירה אתכם, למה שאענה לציווי שלכם, כי כתוב נשלטת וזה אומר שאני חייבת להענות לבקשה של כל אחד שהחליף איתי חצי מילה?

 

נכתב בעצבים, מתנצלת מראש.

 

לפני 5 שנים. 9 בפברואר 2019 בשעה 0:32

אציג את הבלוג שלי, מה שלא תוכנן מראש. יש משהו שעלה בדעתי בזמן שהחלטתי על שם הבלוג ואני בן אדם שלעיתים מתקשה לסתום. לסתום זה נורא מאתגר וסקסי בעיניי.

אז אני כן מאמינה שיש לי מוח יצירתי, בניגוד לכתוב בתיאור הבלוג (roll up).

ואז חשבתי לעצמי - למה את משקרת לעצמך ולאחרים, כדי להשמע מגניבה/צנועה? פתאום, מהזווית של העין ראיתי את הניק הנורא לא-מקורי שלי. כנראה שאני לא משקרת.

אגב, הוא לא נועד לנקר את עינייהם של חובבי ddlg, אם יש מי שתהה (הייתי בת 20 כשנרשמתי, תחשבו כמה מפתה זה היה אז). אני באמת גרועה בבחירת כינויים וכותרות.