בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

רגעים

לפני 5 שנים. 9 בנובמבר 2018 בשעה 20:14

פעם בכמה חודשים אני קופצת לכאן ונתקלת בהודעות שגורמות לי לחייך : "גורה ?"

תנסה להסביר לבן אדם שאפילו כשהייתי ילדה לא הייתי גורה, אבל לפחות זה היה חידוש מרענן שגרם לי לחייך.

5 שנים עברו מהרגע שהחלטתי שאני שורפת את כל הגשרים ומתחילה דף חדש בחיים ועשיתי את זה ובגדול, באמצע התמודדתי עם סרטן וטיפולי פוריות שלא הצליחו. השבוע גם את הסרטן השארתי מאחור. התמודדתי עם לבד ובדידות והיום יש לי חברות מעטות אבל מדהימות. היום יש לי עבודה נפלאה בחברה מדהימה שעברו איתי מחלות וניתוחים ועד היום תמיד לצידי - זה הכי לא מובן מאליו שאני אוהבת ללכת לעבודה ונהנית בה.היום אני חיה ללא מסיכות, פשוט אני, אני לא פוחדת להפגע ואני נפגעת, אני בוכה כשעצוב ומדברת, לא שומרת כלום בבטן.

כשחברה אומרת לי "אני לא מסוגלת לדמיין אותך במסיבות, את כל כך בחורה טובה - הבת של השכן" אני צוחקת : תמיד הייתי ילדה טובה, אבל היו לי את השדים שלי, הכאב, הפגיעות, גדלתי בסביבה רעילה ולמדתי לסמוך רק על עצמי ולשרוד בכל מחיר.לא יכולתי להרשות לעצמי לתת לאנשים להכיר אותי - זה היה הופך אותי לפגיעה.

היום אני יודעת שלחיות בתוך חומות זה מה שעשה אותי פגיעה, להחזיק הכל - משימה בלתי אפשרית שרק תוצאה אחת אפשרית.

היום ... אין לי בעיה להיות חשופה ופגיעה אני יודעת שלא משנה מה יקרה אני תמיד יהיה בסדר

העולם המופלא​(שולט) - יפה אהבתי
אם את יודעת להפגע ולצאת מזה, אז הכל קטן עלייך בחיים
לפני 5 שנים
אוריאן - כולם נפגעים ופוגעים, אין לי בעיה להגיד נפגעתי ולדבר על זה, זה משחרר את הכאב גם אם אין פתרון, אתה פשוט מפסיק לסחוב אותו איתך, החיים מלאים בקשיים, כל יום מביא איתו הפתעות, אני פשוט לא לבד, יש לי אנשים טובים בחיים. המסע פחות קשה בצורה הזאת, זה הכל. הלוואי והייתי חיה לי באיזה סרט שבו אני מדלגת על גבעות ותמיד אביב במציאות סביר להניח שאני אפול תוך כדי דילוג ואם יש פתאום אביב זה יהיה היום שלבשתי סוודר (זה קורה לי כל הזמן... למזלי יש בעבודה תיק עזרה ראשונה ומזגן)
לפני 5 שנים
העולם המופלא​(שולט) - זה התחום שלי, אז יודע ומבין אותך.
אבל את בדרך הנכונה
לפני 5 שנים
אוריאן - אני יודעת את זה :)
אני יודעת היום מי אני, כי קמתי לבד מהמקום הנמוך שבו הייתי, לא היה שם מישהו שיתן לי יד ויעזור לי, לא איש מקצוע, לא חברים, אף אחד, פשוט יום אחד קיבלתי החלטה שאו שאני מרימה את עצמי מהמקום הזה או שאני אפסיק לבזבז אוויר, כי לחיות ככה זה לא חיים או שארשה לעצמי פשוט לאבד את שפיותי.
תכל'ס אני כרגע מראה אצבע משולשת ב - 2 הידיים להרבה אנשים. יש לי עוד הרבה עבודה, לבנות עתיד זאת עבודה יומיומית
לפני 5 שנים
העולם המופלא​(שולט) - מגיע לך ממני חיבוק ונשיקה
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י