צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

וזה גורם לי לחייך

יש דברים שגורמים לי לחייך. לרוב הם גורמים רק לי לחייך. חיוך חולני שכזה...
לפני שנה. 2 במאי 2023 בשעה 6:45

אני ממש מזיע, חם בחוץ והרוח מהים לא ממש עוזרת, אפילו שכבר חשוך עדיין חם בחוץ, וההתרגשות להיתפס לא עוזרת לזיעה להירגע. היא מוציאה את הזין שלי מהפה שלה ומסתובבת.

מפשילה את המכנס. מסתכלת קצת על הטיילת לנסות לקלוט את המבט של חברה שלה, כשהמבט שלהם מצטלב החברה מהנהנת לסימן שלא שמים לב. הסימן עובר אלי ואני נכנס לתוכה. הגניחה נבלעת עם רעש העוברים ושבים בטיילת....

 

זה התחיל כטיול רגיל שלי ושלה בטיילת בחוף, ואז פגשנו את חברה שלה. החברה היא מוזרה קצת, בעלת צורה מוזרה וסוטה, כנראה היא סוטה כי היא מוזרה, לא יודע להסביר את זה אפילו אבל אצלי בראש זה מסתדר. ושנים אחרי המקרה נתקלתי בחברה באתר חילופי זוגות עם בן זוג ערבי... החברה התחילה לדבר עם סקס כהרגלה. ואיכשהו ירדנו מהטיילת לחול של המים, מאחורי איזה מבנה.

תאורת הרחוב כוונה כלפי המדרכה ולכן להסתתר מאחוריה היה רעיון לא רע. החברה הדליקה סיגריה ונשארה לשמור ואנחנו התחלנו בשלנו. אני לא הכי הייתי בעניין, אבל כשפותחים לך את המכנס ומתחילים למצוץ לך קצת קשה להוריד את הזקפה או להביע מחאה, מעניין אם זה עובד בכל מחאה ואפשר ככה להשתיק הפגנות שלמות... זה גורם לי לחייך. אחרי כמה דקות שהיא וידאה שעומד לי היא הביטה בחברה לוודא שאין איש ברחוב. החדירה הראשונה הייתה מהירה, ואז נשארתי בפנים קצת, לקח לי זמן להבין כמה היא רטובה, ולקח לאיברים מסויימים שלי זמן לספוג את הרטיבות הזאת. עד היום אני לא יודע מה זה רטיבות, אני יודע מה זה ואיך זה מרגיש אבל לא יודע מה זה אומר. זה אומר שהיא חרמנית? זה כמו זקפה אצל גברים? היא נשענה על הקיר של המבנה ואני נצמד מאחוריה.”איך אתם שם?” נשמע בקול נשי מחוספס מהרקע. זאת החברה, שדאגה לנו. "חמוד מצידה לדאוג" חשבתי, ומשום מה זה גרם לי לחייך. נאמר לי שהיא שוכבת עם הרבה אנשים, ושהיא מסוג הרוסיות ששוכבות עם ערבים תמורת מתנות ובזבוזי כסף. מתבקש להגיד זונה. אבל היה בה משהו שהפך את "זונה" למילה יפה מדי בשבילה, חוץ מזה משתמשים במילה "זונה" יותר מדי על רוסיות ואני לא מתכוון להשתתף בזה.

 

קולות של אופניים ואבא שמכוון את הילדים נשמעו ברקע. הכל כל כך קרוב. כאילו הם פה, אבל כשהעפתי מבט לא היה אף אחד על החול חוץ מאיתנו. לא יודע אם בכוונה או מהרגל אבל היא התחילה לגנוח חזק. זה הרגיש קצת שהיא רוצה להיתפס, או לפחות להעלות מופע לחברה המוזרה שלה. לא אהבתי את החברה, אבל גם רציתי להעלות מופע קטן, שתקנא בפעם הבאה שתמצוץ לאיזה ערבי תמורת בקבוק בושם. אז התחלתי להיכנס לתפקיד שחקן הפורנו. נכנסתי לתפקיד חזק, וזה לא הדבר היחיד שנכנסתי בו חזק. התנועות הפכו לחדות וקצובות. משיכה בשיער וצעקה של דברים באוזן. פחות בשבילה ויותר בשביל שהיא תגנח ותשתגע והחברה תשמע. הפלקתי לה בעוצמה בתחת. היה לה תחת עגול שידע לספוג פליק במקרה הצורך. ושוב, הפליק נעשה פחות כדי להכאיב ויותר כדי לעשות כמה שיותר רעש. חזה לא היה לה. אבל תפסתי מה שהיה בכל זאת. בסוף אחרי שהתלבשנו וחזרנו לטיילת החברה אמרה שכל הסיפור ממש חירמן אותה. וזה היה אחד המחרמנים. כמה מפתיע שהצלחנו לחרמן מישהי שגם ככה ידועה כחרמנית? רציתי לומר לה שתעשה את זה עם אחד הערבים שלה. אבל כמו בהרבה מקרים הנימוס שלי גבר על הרצון שלי להגיד משהו, וחבל! המשכנו והיא הפנתה את תשומת ליבנו לגלידריה שעמדה בצד השני של הרחוב, זה גרם לי לחייך...

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י