סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

זו המציאות שלנו והיא עולה על כל דמיון

להזדיין זה ברכה, מי בא לקידוש?
אנחנו מפרסמים גם פה כדי שבאמת יהיה אפשר להגיע גם מכאן, תפנו רק אם אתם יודעים שאתם יכולים להגיע הלילה ובחייאת תאותתו לפני כל פניה.

ברוכים הבאים לבלוג שלנו בדיוק ברגע כתיבת שורות אלה סיימנו את הלילה לבוקר זה, וכנראה שאנחנו מחפשים את הבא בתור.
לפני חודשיים. 29 ביוני 2024 בשעה 23:24

אני נכנסת לחדר ואומרת איזה כיף! זה מישהו שאנחנו מכירים, אני לא צריכה להתלבש.

אני משלימה לך את כל השיחה שקרתה בזמן שהתקלחת - ״איזה רייייחחחח… התגעגעתי אלייך… חייייים שלי״… הוא מנשק אותי ואני זוכרת שהוא היה אצלנו כבר קודם, אבל לא זוכרת את הנסיבות. 

הוא מנשק אותי וכשהוא מתחיל לרדת לי באיטיות אני נזכרת בנסיבות אחת אחת. ״את המלכה של העולם חיים שלי״

אתה מצטרף למיטה ומתחיל לזיין אותי כשהבחור בין הרגליים של שנינו. אני מחזיקה לו את הראש ומורידה אותו למטה. הלשון שלו מנשקת אותנו והחדירות קסומות.

הוא מתקשה לשים קונדום אז אני לוקחת ממנו, שומרת ביד ומתחילה למצוץ לו את הזין. אני מעבירה מעליו רגל, מניפה את הכוס למעלה ונוחתת לו על הלשון אני חושבת ששמעתי מה הוא אמר לי אבל מקווה בשבילו שזה לא ככה. 

בסוף כשאני מרגישה את הזין שלו בפתח של הכוס אבל גם עמוק עמוק בתוכו בפנים. הוא מצליח להיות העמוד לריקוד ואין לי ברירה אלא להתמסר… עד שמתאפשר לו להצמיד עצם לעצם.  אני גומרת בעוצמה מטורפת מלהזדיין לו על הזין. זו עצם העניין.

״אני אוהב אותך״ הוא חוזר על דבריו, אי אפשר לגעת בי אבל הוא מתעקש. זרם חשמל עובר לי בגוף ואני לא יכולה לשאת את הגירוי ״תני לי חיבוק״ אני מסתובבת על הצד ובדרך שולפת עוד קונדום ומחליפה לאחד חדש, הוא נכנס וגומר בתוך דקה.

שבוע טוב מאמי ♥️


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י