לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

זו המציאות שלנו והיא עולה על כל דמיון

להזדיין זה ברכה, מי בא לקידוש?
אנחנו מפרסמים גם פה כדי שבאמת יהיה אפשר להגיע גם מכאן, תפנו רק אם אתם יודעים שאתם יכולים להגיע הלילה ובחייאת תאותתו לפני כל פניה.

ברוכים הבאים לבלוג שלנו בדיוק ברגע כתיבת שורות אלה סיימנו את הלילה לבוקר זה, וכנראה שאנחנו מחפשים את הבא בתור.
לפני חודשיים. 1 ביולי 2024 בשעה 23:47

הגענו, אתה מודיע בדיוק כשאני מסיימת את המקלחת. השעה 00:16 אנחנו מדברים קצת ואז גם אתה נכנס להתקלח. הוא: ״לא ציפיתי שתהיי כל כך יפה וחמודה״. 

מכיוון שהוא חיכה שנים למעמד הזה הוא מתרגש, הזין לא עומד לו. ״יש לכם ויאגרה?״ הוא שואל  בנקודת הזמן הזו הוא עדיין לא מבין, עוד לא יודע שאין צורך 😇

הוא מגשים פנטזיה וזה ניכר. ״אתם כל כך בטוחים בעצמכם״ 

אחרי שמסיימים לעשן אנחנו מתנשקים מעל הזין שלך וגם קצת מוצצים אותו וקצת מתנשקים וככה חוזר חלילה…

(חלל בחליל… בדיוק חילקו היום חלילים בקייטנה! 🥳)

ואז אני מתיישבת על הזין עם הגב אליך. רגלינו פתוחות כשהוא משתחל בדיוק מושלם אל ביניהן ומניח את לשונו. שלמות.

איזו הרגשה ממכרת. הוא יודע מה הוא עושה בשני המינים. ״אני פשוט לא רוצה לעשות טעויות, אני מפחד שזה ייגמר פתאום״ 

החדירות מחליקות כמו שכבה שנייה של קרם על עוגה. פנימה והחוצה בחלקלקות עדינה ומרטיטה.

אחרי זה אני מוצצת לו מציצה תוך כדי שאתה מזיין אותי בדוגי. איך שאני אוהבת 😅 גם הוא אוהב כי אחרי שתי דקות כאלו הוא שולף את הזין שלו מהפה שלי וגומר על עצמו ובתוך כף היד, מגן עליי מההשלכות. זו נקראת יראת כבוד, ואני יודעת שהיא לא מפניי חחחח. ״לי זה לא מפריע, אבל צריך לנגב את זה לא?״ 

אני נשכבת על הגב, הוא מתחיל ללקק אותי בהילוך גבוה… אני אומרת לו ״לאט, לאט…״ עכשיו רק הלשון שלו נוגעת בקצות העצבים שלי. אני מנסה לעמוד בזה אבל כדי להצליח אני חייבת אצבעות, לאט ובעדינות דוחפת את היד שלו לתוכי. ככה עוברות אולי 30 שניות לפני שאני מתחילה לטפס על ענן, אני מזיזה את עצמי ומחליקה לו על הלשון. קצב הכנסת האצבעות מתגבר ואני רועדת. 30 שניות ככה ואני מרגישה איך הוא מהדק את הלחץ ושואב החוצה את הדגדגן. זהו הכל במרחק נעיצת לשון אחת. אני נושמת נשימה עמוקה ותופסת לו את הראש. איזו גמירה מהממת שהייתה לי הלילה.

הוא רוצה להמשיך לשתות אותי… ״אני מתה״ אני מכריזה. כמה דקות אחרי זה אני מקימה את עצמי לשתות ואתה אומר: ״אל תגמרי, תביאי שלוק״ אני לוקחת רק שלוק אחד ומניחה את הפחית. זה סוד החיים. 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י