לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

זו המציאות שלנו והיא עולה על כל דמיון

להזדיין זה ברכה, מי בא לקידוש?
אנחנו מפרסמים גם פה כדי שבאמת יהיה אפשר להגיע גם מכאן, תפנו רק אם אתם יודעים שאתם יכולים להגיע הלילה ובחייאת תאותתו לפני כל פניה.

ברוכים הבאים לבלוג שלנו בדיוק ברגע כתיבת שורות אלה סיימנו את הלילה לבוקר זה, וכנראה שאנחנו מחפשים את הבא בתור.

Dj

לפני חודש. 9 באוגוסט 2024 בשעה 22:52

זה לא שם פרטי. כנראה שהוא בא מתישהו, אני באמת לא זוכרת את שמו 🤭 אבל הסקס טוב ממש!

אני מוצצת לך עד שאתה נוגע לי בגרון והוא חודר אליי בדוגי ואנחנו מעורסלים בתנוחה הזו - כל זין מונח בעטיפה שלו. נשארים ככה במשך כמה דקות טובות ואני בין לבין עוברת גם למצוץ לך את הביצים ואחרי זה להישכב על ירך שמאל שלך ואחרי זה להרים את הכוס באוויר והחדירות נהיות עוד יותר ממלאות אם זה בכלל אפשרי. הוא טוחן לי את הכוס ואני מתהדקת לו כל פעם עוד טיפה על הזין כשאני מתרוממת מעט.

אנחנו אפילו לא מספיקים לעשות חדירה כפולה וכשאני מעבירה יד על הכוס לכמה רגעים אני פותחת לו את הגייט עד הסוף והוא עולה להמראה שמסתיימת בגמירה שלו מהר מאוד.

*הפסקת מנה עיקרית

הזין שלו נעמד שוב ממש מהר ואני עולה לרכוב עליו בתקווה שהפעם נספיק להכפיל את הכמות. אתה בא, מהר יותר ממה שחשבתי וחודר אליי לכוס כשאני כבר רוכבת עליו. יש שלמות בתנועה ושלושתנו מצליחים לזוז כל אחד לאן שבזין שלו… 

זו תחושה מדהימה. אל תעברו מהעולם הזה בלי לעשות חדירה כפולה! 

אתה מושך לי את השיער אחורה ואני מקשיתה את הגב אחרי זה אתה תופס לי בקרסוליים ומזיין אותי חזק ואחרי זה מזיז לי את הרגליים לצדדים והכוס שלי נמרח ונמתח לו על הזין ולך על הזין. 

אתה יוצא ואני עדיין רוכבת עליו. הוא תופס לי בפלחים, מועך אותי עליו עד הביצים, מזיין אותי בהילוך איטי וממש חזק. אני מתמסרת לתנועות שלו וגומרת.

אז איך אמרת שקוראים לך? 😅 

שומרים אותו בזיכרון.

 

master-rr - 💚
לפני חודש

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י