לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

זו המציאות שלנו והיא עולה על כל דמיון

להזדיין זה ברכה, מי בא לקידוש?
אנחנו מפרסמים גם פה כדי שבאמת יהיה אפשר להגיע גם מכאן, תפנו רק אם אתם יודעים שאתם יכולים להגיע הלילה ובחייאת תאותתו לפני כל פניה.

ברוכים הבאים לבלוג שלנו בדיוק ברגע כתיבת שורות אלה סיימנו את הלילה לבוקר זה, וכנראה שאנחנו מחפשים את הבא בתור.
לפני חודש. 12 באוגוסט 2024 בשעה 23:04

נוחתת בבית ובטלפון המאבטח נשמע ממש קשה הבנה (אבל בסוף יסתבר שהוא מבין עניין). זה מרתון לפני השהייה ויש מבול של הודעות.

תוהים ביחד עם המאבטח למה לא הוציאו במהלך כל הזמן שחלף את כל אוכלוסיית עזה דרך בידוק לעיר זמנית בגבול מצרים, למה לא אפשרו לצה״ל חודש כדי לסיים הכל - בלי לשחק הרועה והעדר.

פותחים קונדום מחוספס משום מה, אני מוצצת לך והוא מזיין אותי ממש טוב בכוס זה נמשך ככה עד שמחליפים שוב קונדום אני שואלת אותך: ״אתה בא?״ כנראה שזה היה נשמע מעט בדאגה כי אתה עונה לי ״את יכולה לגמור מאמי…״

הגוף שלו בוער כמו סאונה והוא מכניס את הציצים כל אחד בתורו לפה כשבשני הוא מועך פיטמה כל זה כשבן זמנית אני רוכבת עליו ומהדקת עוד יותר את האחיזה בו. אני עוברת להחזיק בו מאחורי הראש ואז תופסת לו את הכתפיים ואחר-כך את החזה ואני מיושרת עליו לגמרי. אני מזיזה את כל האגן אחורה קדימה וטיפונת לצדדים. וזהו זה כל מה שאני מספיקה לפני שגל קטן של ברטולין מציף אותנו ואני גומרת…

אתה נעמד על המיטה והמאבטח מוצץ לך. תוך כדי המציצה הזו, אני גם מוצצת לו עד הסוף את הזין, אחרי כמה דקות כאלה אתה מתיישב והוא חודר אליי. אני לופתת אותו לתוכי עם הרגליים ותופסת לו את התחת בכל פעם שהוא מתרומם כדי לזיין. אחת הפעולות הכי חשובות לפני גמירה היא הידוק. כל פעם כשהוא מתרומם אני נצמדת אליו יותר קרוב בחיבוק עם גניחות באוזן עד שהוא מזיז רק את האגן כדי לתקוע בי כמה שיותר חזק את הזין.

״אני קרוב לגמור…״ אני עונה לו: ״כן…״ 😅 משחררת ממנו את כל ההיצמדות להתפרעות הסופית ולפריקה. המאבטח פרוק בדוק ונצור.

חמש דקות אחרי המאבטח מגיע בחור לא רגוע חמש אותיות. אחרי סיבוב בשיטה הלא רגועה הוא שואל (סוף סוף) איך אני יכול להיות רגוע לידכם? אני מסירה לו את היד של עצמו מהזין ואומרת לו ״ככה״. הידיים שלו במגע פראי על גבול המעצבן ולכן אני מוצצת לו קצת מהרגיל לעונה ואז מטפסת עליו. הוא מכניס לי את הזין וחודר בקצב הגיוני אתה בא ומצטרף גם לחדירה כפולה.

הוא מחזיק בסך הכל שלוש דקות.

ועכשיו אנחנו מחזיקים את הפאוזה.

 

 

האריה החטוב​(נשלט){הבלונדינית} - כל סיפור מטריף יותר מהשני אהבתי מאודדדדד
לפני חודש

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י