סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Yours

לפני 3 שנים. 18 בדצמבר 2020 בשעה 14:24

העיניים זה החלון שמקשר בין החוץ שלנו לעמוק בפנים שלנו...

העיניים משקפות כול כך הרבה כמו מסגירות אותנו, את האמת של מה שקורה בפנים אי אפשר לשקר שם אולי אם ממש מנסים ומתאמנים עליו.

כמו מבט מצמית כזה ומשתק שממנו ידוע שאי אפשר להגיד מילה פשוט אין לאן ובתוכך את יודעת את זה אז ששש לעכשיו ותתני לגדולים לדבר. 

או מבט משתוקק כזה למזון של הנשמה שבוערת, נשרפת וכמהה לפורקן, לפיצוץ, זיגוג כזה של איבוד לטובת הטירוף שמתחולל בפנים הרגע שעוצרים את הנשימה ועד לאורגזמה לפיסגה ואז לאנחה של הנחיתה ואז המבט נרגע והופך למבט של עונג מדושן ואת פשוט במקום אפוף אופוריה שעוטפת ואת עוד מתערבלת עם מה שרץ לך בגוף פתאום נושמת חזרה נשימה עמוקה כזאת כמו אחרי שכמעט טבעת, נשימה של התעוררות מהאקסטזה והטירוף שקרה לפני רגע...

מבט מתמסר שכשרואים וקולטים אותו, בו ברגע פשוט יודעים היא שם, בשבילך עמוק, לעד ולאין קץ, היא גמורה  כי אצלה אין כלום רק אתה קיים בתוכה נוגע בכול מחשבה, קיים בכול רבדי התודעה, עוטף לה את המחשבות בשלשלאות ברזל כבדות... אין יציאה, לא אין לה ועם הזמן רק מחלחל יותר מהמודע לתת, מרבדים, לרבדים עמוקים יותר עד שלא נשאר לך כלום, כן את מכירה את זה ואת יודעת גם מתי הרגע שזה קרה. 

 

מבט ריק שאת מבינה שהוא כבר לא שם איתך,פתח לך את הדלת ממנו שתצאי ותסגרי את הדלת אחריך, סיימת את שלך, נתרחק, החוטים שלו נפרדו ואת עדיין קשורה כמו פאנטום חלק מהלב שכבר לא שם אבל אוח כמה שעוד מרגישים אותו...חלק שהנשמה לא מוכנה להשתחרר אותו לא מסוגלת הרי זה חלק ממך... 

 

מבט של חוזק, של עוצמה מבט שאני כבר מבינה שאין משהו מלפני הכול כמו ניצב בערמה מתחת לרגליי ומגביהה אותי, דורכת על גוויות הזיכרונות שמבינה שאני כבר אל על מעליהם וכבר לא יוכלו להכאיב... סוג של ניצחתי את זה, אז כבר לא מפחדת, הידיעה העמוקה שאם עמדתי והתגברתי בעבר על אלו אז יודעת ובאה בלי מורא לעתיד...

 

המבטים אומרים הרבה פעמים מילים שאנחנו לא מסוגלים לבטא בקול. 

חלון הנשמה. 

 

 

 

 

 

**ציורים שלי 

 

סוגה - נפלא.
לפני 3 שנים
im for you​(נשלטת) - תודה סוגוש😘
לפני 3 שנים
דורה באהבה​(אחר){המלכה AQ} - מהמםםם פורוש ממש 💙😘 איזו כתיבה מדהימה
לפני 3 שנים
im for you​(נשלטת) - תודה אהובה😘😘😘
לפני 3 שנים
אדון-אכזר​(שולט) - מדויק מאד
לפני 3 שנים
im for you​(נשלטת) - גם אני הרגשתי ככה, מאמינה שאי אפשר לברוח ממבט❤️
לפני 3 שנים
מיסטי כאן{mindfulnes} - בול! (על שייקה אופיר נאמר שהיתה לו יכולת לעין אחת בוכה ושנייה צוחקת)
לפני 3 שנים
im for you​(נשלטת) - יכולת מרשימה...😊
לפני 3 שנים
Animal​(שולט) - וואוו, אהבתי את הציורים!!
לפני שנתיים
im for you​(נשלטת) - תודה שמחה שאהבת❤️
לפני שנתיים
deckard - אחלה ציורים, כי יש מאחוריהם אמירה, אם כי לפעמים מטרידים...
לפני שנתיים
im for you​(נשלטת) - שמחה שאהבת.. ❤️
חושבת שכשאנחנו מוציאים את עצמנו ביצירה הרבה פעמים ויזואלית יכול להיות מרהיב והמשמעות קשה כי זה מה שקורה בפנים האמת שרואים את זה גם כול הזמן באנשים כמה שהחוץ יפה ו"מושלם" ובפנים עולם אחר.
לפני שנתיים
deckard - מעניין, אני חשבתי דווקא בכיוון אחר.
בנואל, הכלב האנדלוסי, ירח ולפתע להב חותך אישון עין...
דימויים חזקים ומטרידים שעומדים בפני עצמם.
לפני שנתיים
im for you​(נשלטת) - יש המון אמנים שכביכול הקטע שלהם זה לעורר תגובות רגשיות וכו מהצופה בכוונת תחילה...בכדי לעורר "שיח" או ליצור פרובוקציה שזה בסדר כול אחד והאומנות שלו והמניעים שלו למה הוא עושה אותה.
אצלי זה הרבה יותר לשים אותי על הנייר או כול מדיום שמשתמשת בו....וחלק מהיצירות האחרונות היו הרבה חקירה והתנסות של חומרים חדשים וטכניקות שחדשות לי, מאוד אוהבת להתנסות בדברים חדשים ויש אינסוף העולם האומנות.


לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י