סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Yours

לפני 4 שנים. 20 בספטמבר 2019 בשעה 14:00

 


הרבה מגנים את הוירטואליה… מבינה, מכירה את כול הטיעונים, לגמרי חושבת שחשוב העולם החיצוני, הפיזי והמוחשי…

אבל בעיניי היא כבר חלק בלתי נפרד מהשלם של העולם שלנו היום ההויה של השנים האחרונות… אולי נשמע רע מה שכותבת אבל זה המצב… לא מפחדת להגיד אותה בפה מלא….

מצחיק אבל אעדיף אותה על לדבר בטלפון ממש שונאת לדבר בטלפון… הזמן היחיד שאין לי בעיה עם הטלפון, זה כשנוהגת לא יודעת למה…

על יד אחת יכולה לספור את האנשים שברגיל מדברת איתם בטלפון ושיש לי סבלנות בשביל זה.


מאמרים, כתבות, לימודים, הודעות, ספרים, כתוביות, וואטס, הכלוב, הצאט , הבלוג, פוסטים, אותיות, מספרים, מילים, מישפטים, פסקאות, ציטוטים, אחד על אחד, בקבוצות, חברים, משפחה, אהוב ישן, התאהבות חדשה… אש וקרח חשמלי….דיו כחול או שחור או דיו דיגיטלי, אותיות בכתב יד או אותיות דפוס עם או בלי ניקוד, בעט או בעיפרון, מקלדת בפלאפון או מקלדת של מחשב, נייד או נייח, מסך קטן או מסך גדול….

אבל כתוב.. טוב?


אני מנהלת איתה כבר  שנים רומן, צריכה אותה, זקוקה לה, מרגישה ריקה בלעדיה, היא האש שתמיד מדליקה ולא מתכבה אצלי… מתאהבת ממנה, נופלת ממנה,מתחרמנת ממנה , נהיית לפעמים מוטרפת ממנה, רק צריך להיות האיש הנכון עם הראש הנכון עם המילים הנכונות כדי להוריד אותי על הבירכיים…

ההודעות זה החוטים שאתה מזיז כדי לשלוט בבובה שאני בקטע הזה..

זה המפתח אליי…

זה הראש שלי שמתרגם לפנטזיות את הכתוב וממשיך אותן בעצמו, מעצים אותן, ומתרגש מהן, מתרגם לפיזי את ההברות.. רטיבות מחשבתית, שליטה שלך בהבנה שלי…

מכתיב לי מה לחשוב, מה שהמוח יקבל מהעיניים, מהמסך שמגיע מהאצבעות שלך שמקלידות את מה שהמוח שלך מכתיב להן. ממוח למוח דרך שרשרת… לאן הפנטזיות שאתה כותב יקחו אותי?

זה שליטה מרחוק כשאתה לא לידי, זה הגירוי התמידי שלך בכוס שלי ממש מתג לחרמנות ולרגשות שמתעוררים, אעדיף לאונן כשקוראת אותך מאשר לראות פורנו, להזין אחד את השני במילים, לזיין את המוח, במשך היום, בזמן העבודה נקודות של אתה בתוך היום האפור , חיוך שובב שקורה מהודעה מרטיטה, הכוס שמתעורר כשיש מסביבי אנשים שפשוט לא יודעים כמה ההודעה ששלחת עכשיו מטריפה ומגרה ושהכוס נרטב מתחת לאף שלהם.. ששואלים אותי מה החיוך הזה והעיניים שקועות במסך אתה  נכנס לי לתודעה בלי להיות לידי בלי מגע רק ראש, מחשבות גירוי שכלי שהגוף מגיב אליו.

 

לא אסתפק ברק זה לא כשיש אפשרות ליותר,

ותמיד אחפש את המגע, החום, החיבוק, הכירבול, המבט, הבל הפה קרוב, הליקוק, הנשיכה, הסתירה, החדירה, הריח, הטעם,...


אבל זה אחד הצרכים שלי, ובין היותר חשובים לי…

 

עשית לי תאבון,

אני רעבה…

תאכיל באותיות….בבקשה?

 

 


 

 

 

 

 

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י