שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

מלכודות של מילים

The Beauty of Suffering
לפני 6 שנים. 19 ביולי 2017 בשעה 10:18

חיה. מורעבת. פצועה. זוחלת. משוועת. מתחננת. רוצה את מנת הבשר שלי. ועכשיו. עכשיו. בזה הרגע. לא בוחלת באמצעים. לא בוחרת מילים. בטח לא את המילים הנכונות. תתחנני הוא אומר לי. לך תזדיין אני עונה. סבבה, תישארי רעבה. ואני נוהמת. מיללת. מיבבת. תלמדי לבקש יפה הוא אומר. תלך לעזעזל אני עונה. סבבה, יש לי זמן. הוא אומר. מתוסכלת. מתפוצצת. נוקמת. בוחנת. מותחת גבולות. כמו יתוש. יבחוש שפוגש מנורה כחולה ונמשך אל האור ללא ידיעה שבקרוב יתחשמל. והבעיה הגדולה היא שאני יודעת שבקרוב אתחשמל. ובכל זאת אני לוקחת מזלג ודוחפת לשקע. בכוח. תן לי את זה. אני מיללת. תלמדי להתנהג. תלמדי לדבר בנימוס. דפקט. אני מבליחה לעברו. את גיבורה גדולה מאחורי מקלדות הוא אומר. את מזמן כבר שלי. חה! אני עונה. תן לי את זה ולא אקח לבד. את לא תעזי. אני רוצה לראות אותך מנסה. אלך מאחורי גבך אני מכריזה. נראה אותך הוא עונה. וזה קרב אבוד. המנצח הוכרז כבר בהתחלה ואף אחד לא טרח לעדכן אותי. אני מתעייפת. מותשת. המחשבות הורגות אותי. כאבי ראש בלתי נסבלים. כדור ואז עוד אחד ועוד אחד. שמישהו יקח את כאב הראש הזה ממני כבר. שמישהו יתן לי קצת חופש. בואי. הוא ממש פה ליד הרגל שלי ושנינו יודעים את זה. הוא אומר. לעולם לא. אני עונה. הוא מחייך. אני זורמת לך בדם. אני סוערת בך. אני יודעת את זה. את כלום. את כלום ושום דבר. את הצעצוע שלי. את הכלבה. הסוסה. הפראית. העלובה. הקטנה. תעוף מפה. אני עונה. פשוט תלך. תעיף אותי מעליך ותקל עליי. שחרר אותי. תאמר לי שאני לא מתאימה. לא ראויה. שהכלוב מלא בנשים טובות וראויות ממני שישמחו לזחול אליך. תזרוק אותי מעליך. לעולם לא. הוא אומר.

--

לפנות בוקר. אני נוחתת במיטה מותשת. המחשבות רוצחות אותי והראש לא נותן לי מנוחה. נרדמת. נסערת. רעבה. מותשת. ובחלומי אתה בא. מתיישב על הספה. מדליק את הטלויזיה. אני יושבת בפינה שקבעת לי. אתה מתעלם מקיומי. דקות ארוכות עוברות. אני שם ולא שם. אני מייבבת בשקט. משוועת ליחס. שקט. אתה מהסה. מורידה את הראש ונשכבת על הרצפה. דקות עוברות. נצח עובר. לפתע אתה אומר "בואי". אני זוחלת ומתיישבת בין רגליך. אתה לופת את השיער האסוף ומושך אותי אליך. אני מניחה ראש על ירך. עוצמת עיניים. אתה מלטף. טובה. אתה אומר. כלבה טובה.

--

פוקחת עיניים. מביטה סביב. החדר חשוך. בוקר. צהריים. לילה. מה זה חשוב. מחייכת. לעצמי. רעבה. חיה. פצועה. זוחלת. משוועת. מתחננת. המשחק מתחיל. יום חדש עלה.  

Aציבעוני​(אחר) - קחי סיגריה
זה מקל
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י