סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

נעורי הגבעות

בלוג ראשון אי פעם. בתכנית האמנותית:
◄ מחוות למקומות והאנשים שבזכותם BDSM כל כך יפה.
◄ חוויות אישיות מפורטות במידת האפשר.
◄ אינטרקציה עם הגולשים! תגובות יתקבלו בברכה תמיד.

לעוד תוכן ומידע כללי עלי בקרו בפרופיל, בפורום, ובגלריות.
לפני 5 שנים. 26 ביוני 2018 בשעה 18:04

קישור לחלק ראשון, שני, שלישי.

 

נעצור רגע ונספור את כל הצעצועים שהשתמנו בהם הערב.. 3 בגדי לייטקס, חולצה מראה רטוב, חבל בין הברכיים, שני זוגות אזיקי עור, כלובון לזין, ודילדו אחד שאני יכול לספור פעמיים כמספר החורים שהוא העסיק, אבל נהיה הוגנים. תשע? אני מרגיש כמו חנות מוצרי מין מהלכת, ועדיין יש מקום לעוד- ליידי סוגרת עשירייה עם ההוראה לענוד את זוג המצבטים היפניים על הפטמות מתחת לחולצה. היא נזכרת לרגע בעבר הרחוק בו הפכנו את המצבטים יחד לחזייה/מקבע כתף כשחיברתי אליהם ואל אחד האזיקים שרשרת שאח"כ נזרקה מאחורי הראש להישען על העורף, ומסננת שהיא תחזור לרעיון הזה בזמן אחר.

מה שהמשפט הזה עושה לי.. זהו אחד הסשנים הזכורים עלי לטובה רק משום שליידי אמרה זאת שוב ושוב לאורכו. המשימה הבאה שלי כללה גם את הכאב שהיא חיפשה להעביר אותי דרכו: בחזרה על הברכיים, כמו בפוזה שטעיתי בה קודם, עלי לרדת ולמצוץ את הדילדו השני השלי בזמן שהמצבטים מחוברים לרגל השולחן. כאן אני נשבר בתור מספר סיפורים וכן סופר את הדילדו המפלצתי פעמיים. עם התוספת של הדילדו למציצה והמצבטים אנחנו עומדים על תריסר צעצועים! אהמ.. בחזרה לדיווח...

איזו משימה נהדרת. ראיתי סרטון פורנו דומה מאוד ואני יודע מה מצפה לי בזמן המציצה. הוצאתי את השרשרת ברזל הכבדה והתחלתי את ההכנות. לא רק שהחזה שלי יימתח לכיוון השולחן, אלא גם למטה בכח המשיכה כשאני לא שומר על מתח, או במילים אחרות מוצץ. לאט לאט אהיה חייב לרדת עמוק ועמוק יותר לדילדו, או לשלם במחיר צביטה אכזרית בפטמות. תוך כדי שאני מלפף את השרשרת כמה פעמים סביב רגל השולחן ומחבר את קצוותיה למצבטים נשארתי תוהה מה ייכנע קודם- הגרון שלי? הפטמות שלי? השרשרת שתגיע לרצפה?

אחרי התחלה מהוססת, שם ידיים מאחורי הגב ומכניס לפה את ראש הצעצוע, אני נמשך למטה בקצב מהיר יותר מכפי שציפיתי לו. המשכתי באומץ. תפסתי לעצמי בתחת והרגשתי את הדילדו הגדול יותר שמח בביתו החדש. ניסיתי לטפס מעט מעלה והשרשרת נמתחה והרעישה בחוזקה. הבנתי שכמו בפורנו שעליו פנטזתי המסלול שאני קבוע בו הוא חד סיטרי וכי אין באמת דרך חזרה למעלה. בוידאו שהנציח את האקשן ההשערה שלי לסוף הצפוי התגלתה כגורם אחר לחלוטין. שרשרת הברזל השתחררה מעט מהליפוף ככה שהיה לה קל יותר ליפול, ולא הכאב בפטמות הוא זה שהכריע אותי, אלא הלחץ שנוצר על המצבטים שפשוט תלש אותם למטה. הרעידות שעברו בי באותה שנייה היו בטוח מענגות לאין שיעור עבור הזין שכבר שלושה רבעים ממנו היו בתוך הפה. לא להאמין שכל זה לקח בדיוק דקה אחת.

ליידי החמיאה על הפטנט של השרשרת הנופלת לאיטה, וביקשה לראות את אותו הדבר שוב רק עם טוויסט קטן- הפעם כשאני בשיא המציצה לעומק עלי לקחת את השרשרת ולדחוף אותה ממש עד למטה, וממצב זה עלי לעלות ולהמשיך למצוץ. הזעתי בכל הגוף, נטפתי מיץ אהבה מהכלובון שלא ננגע פעם אחת הערב. אין כמו משימה בלתי אפשרית בשביל להמריץ את הדם ואת הדופק. עשיתי כמו שליידי ביקשה, או לפחות התכוונתי לכך מכל הלב. עוד לפני השלב שבו יכולתי להרשות לעצמי לדחוף את השרשרת היא שוב נשמטה מעצמה ואני כולי רועד שחררתי אנחה לתוך הדילדו שליידי אח"כ הגיבה אלייה באיזה "ג'יזס". תנו לי להגיד לכם שכשנוצרייה מבית אדוק אומרת את זה אז נגעת לה בנימי הנפש.

הסשן הזה כבר נמשך שעות, ועם הבית כולו לעצמי לא לעוד הרבה זמן קיבלתי מסר מליידי שאנחנו נסיים בקרוב כדי שאוכל גם לנקות ולהתנקות. שאלתי אותה אם מותר לי לשחרר את עצמי מהדילדו שמזיין לי את הצורה מאחורה כי אפילו לשבת או לשכב על הצד אני לא יכול כרגע, והיא השיבה בשלילה. דברים יוסרו רק לפי הסדר שהיא תקבע- והראשון שבהם הוא הכלובון. הסרתי אותו בחפץ לב, הודתי לליידי על החופש, והתבקשתי על ידה לראות אותו. כמובן שהחזרתי את השרשרת סביב רגל השולחן ואת המצבטים לפטמות לפני שצילמתי את עצמי עם זין חופשי, אך מכווץ וכנוע אחרי ימים של התעלמות. ליידי נתנה עוד מידה של רחמים ואישור לתת לו קצת תשומת לב וחיבה עם הידיים. הדקות הקרובות עברו באוננות עם יד אחת והתכתבות-דיווח עם היד השנייה. האורגזמה התקרבה כמה פעמים אך תמיד עצרתי מרחק מה מראש.

בסופו של דבר ליידי רצתה לראות עוד מזה, והורתה לי לצלם עוד סרטון שלי מאונן ומוצץ את הדילדו שנשאר על השולחן במקביל. היא לא הייתה צריכה להגיד מילה על השרשרת, ידעתי לבד איך היא מצפה למצוא את המצבטים. בסבב הזה הראש כבר לא ידע מה הוא רוצה יותר- למצוץ כהלכה, להגיע לקצה, לא להסתיר את האוננות מהוידאו.. באיזשהו שלב ומבלי לשים לב נפל איזה אסימון והמציצה והאוננות התאימו את הקצב. החשמל שזה העביר בי.. המשכתי לחקות עם היד את מה שאני עושה בתוך הפה והגעתי מילימטר מהצוק של הגמירה לפני שעצרתי. עמוד השידרה כבר אותת לי על צניחה בסיבולת מרוב שאני רועד. כשליידי ראתה את הוידאו כאילו הגלגל חזר אחורה והיא אמרה בפשטות לעשות את זה שוב. ולגמור. לגמור עם המפלצת הזו בתחת, לגמור עם האדון בכניסה לגרון, לגמור בשבילה. היא אוהבת גמירות.

בקושי יכולתי לזוז אחר כך. השפיכה הגיעה רחוק ממש, ולמרבה המזל אף טיפה לא הגיעה לקיר. שלחתי לליידי תודה מצורפת לסרטון, והיא אישרה לי להוציא סוף סוף את הדילדו מהישבן. רק לקום על הרגליים דרש אנרגיות. רק לזוז בחדר כשהרגליים עדיין קשורות בברכיים ובקרסולים. רק להסתובב אחורה, להוריד תחתונים, ולשלוף חרב-אור מהתחת, רק לכווץ את החור ולהרגיש אותו נסגר.. שיחררתי וקיבלתי את כל האנרגיות האלה באהבה גדולה לאישה שניצחה עליי הערב. נפרדנו כך, כשלשנינו ממש ממש חם.

 

עד הפעם הבאה!


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י