אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

החיים על פי קאלי

חושפני משהו....אינטימי משהו....
לפני 17 שנים. 7 ביוני 2006 בשעה 0:23

היום נסעתי לצפון לבקר את אימי,כמובן שבין הח'ברה הידיעה שאני מגיעה לביקורון הופצה כמו שרפה בשדה מוקשים ועד שהגעתי לחצי הדרך,מרוב תוכניות לא נשאר לי זמן איכות עם מטרת הביקור.

אז היום הלכתי לפגוש מישהו,שהשם לא משנה כרגע. דיברנו ביזניס,מכירות.
הטלפון שלי צלצל ועל הקו עבד בהתלמדות."עשית מה שאמרתי לך?" אני שואלת,הבחור לצידי מקשיב בחצי אוזן וכאילו לא מקשיב,שומע אותי נותנת הוראות אחרונות ומנתקת את השיחה.

"אז את מלכה?" הוא זורק כדרך אגב. מאשרת את דבריו וממשיכה בשיחה שנקטעה.

ואז הוא פוצח בוידוי.הוא מתחלף עם נטיה חזקה להשלט. הפגישה מהר מאוד קיבלה "הסבה" ומעסקים הפך לתענוגות.(מי אמר שאי אפשר לערבב ביזניס עם פלאז'ר?...)

המקום שהיינו בו היה חדש ולא מאובזר כלל,אילתרנו חבלים והשתמשנו במעקה המדרגות כצלב.
הושבתי אותו על הברכיים,קשרתי את הראש והידים מאחורי המעקה,שרטתי עם הציפורניים את הפיטמות שלו,מוציאה ממנו אנחות קטנות,הלבשתי על האצבע קונדום(שאין לי מושג מאיפה הוא הגיע!!! נו,באמת!!!!) וחדרתי את הישבן הפתוח,"זונה בלונדינית" אני לוחשת לו באוזן,"אם תחת כמו שלך-אני מורידה אותך לזנות בצומת,20 שקל יספיקו למציצה ועוד 20 לזיון" הוא גונח ואני ממשיכה "אני אחיה על חשבון החור הגדול שלך,שרמוטה קטנה".יריקה,הצלפה,צחוק מתגלגל.

שיחררתי אותו מהחבלים המאולתריםוהורדתי אותו על 4. חדרתי אליו שוב ושוב,הוספתי עוד אצבע, וכאילו מבקש עוד.הזין שלו צמח למימדי ענק. הפכתי אותו על הגב,הורתי לו לדחוף אצבע לעצמו ודחפתי את היד שלו פנימה בכוח עם הרגל שלי." אני רוצה שתגמור לתוך הפה שלך" וזה היה אחד הדברים המדהימים שראיתי עד היום. הוא הרים את הראש מעט,פתח את הפה,וגמר כל כך חזק שהרוב נכנס לפה ולצידי הפה,הוא ליקק הכל בתאווה ואני התמוגגתי למראה.

אחרי שהתנקה,הוא הקפיץ אותי הבייתה,נסענו בדממה,ואני כבר רואה בעיניי רוחי את הסשן הבא- קבוצה של 4 או 5 דומיות שיחד איתי מעבירות לו סשן.

חברות יקרות-אני פונה אליכן, אם יש מישהי שרוצה להצטרף אלי ולהגשים לי עוד פנטזיה, אנא פני אלי בפרטי.

חברים-יש למה לחכות,אני מבטיחה לעדכן.


[b]

דודי התותח​(נשלט){נשלט} - מדהים גורם לי לגמור באותה הצורה .
לפני 17 שנים
robroy​(נשלט) - חזק!
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י