בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

החיים על פי קאלי

חושפני משהו....אינטימי משהו....
לפני 7 שנים. 8 באוגוסט 2016 בשעה 11:25

הסתכלתי עליך כאילו זו הפעם האחרונה שניפגש, סגרתי את הדלת וחילחלה בתוכי תחושה שלא תכנס עוד בדלת ביתי... הפעם לא הרגשתי כלום חוצ מעצב כשהלכת. 
אני מרגישה שנכשלתי. שוב. 

 

אני חיה רעה. עמוד איתן בסופת החיים הזו. בשיא הצניעות אני יודעת- שזה מפחיד להיות לצידי, מרתיע להיות ליד אישה שהיא אישה במלוא מובן המילה ועדיין להרגיש גבר. 

 

יצרתי שביל חצצ ושירטטתי לך מפה לנקודות החלשות שלי,אלו שיכניעו אותי מולך. אלו שיגרמו לך לעשות הכל מהכל ועדיין להשאר עם הכל. 
ועם זאת, שוב נתת לי להרגיש כמו כלום ושום דבר. שוב לקחת סופ"ש ארוך רחוק ממני עם חברים.ולא טרחת אפילו לשלוח לי ציוצ להראות לי שאתה חושב עלי או אפילו חלילה מתגעגע אלי, חרמן אלי. מחכה לחזור אלי. כלום. האם זו המראה המשקפת את איך שאתה רואה אותי?

אני הכל-ואתה נותן לי להרגיש שאני שום דבר.

במקום שתשוויצ בי-אתה מסתיר אותי

במקום שתתגאה באיכות- אתה מכמת אותי לחור. לכלי. 

לא הייתי צריכה לתת לך להכנס עמוק מתחת לעור שלי, לא הייתי צריכה לפתוח בפניך את העולם שלי, את הצורך שלי והרצון שלי להתמסר. היית צריך לבוא ולהיות סתם זיון ונילי ומשעמם ולצאת כמו שבאת. 3 חודשים ואתה עדיין לא מבין. 
דיברנו על האופציה של קשר רציני יותר. אמרת מה שכל  ממוצע היה אומר. "את גדולה ממני , יש לך ילד עם צרכים מיוחדים שאני לא יודע איך לדבר איתו, יצאת לפני יותר מ10 שנים עם אחי ואני אצטרך להתמודד עם המשפחה, אני עדיין לומד" ואולי שכחתי עוד משהו. כל זה למה אתה לא יכול לאהוב אותי. אני מניחה ששכחת לציין שאני גם לא בדיוק 90-60-90 ואיך הח'ברה שלך יקבלו אותי כאחת מהם ובטח יש עוד כמה הסברים שהעדפת לא לפרט עליהם. אמרת שלא חשבת שאני רוצה קשר רציני עוד, שאם ארצה תשחרר אותי. שתתבאס הרבה זמן אם אלך אבל תשמח עבורי. 
לא דיברנו על אם זה מתאים לי בכלל, אם אני אהיה מסוגלת לראות אותך כבן זוג רציני. תכלס? אם הייתי רוצה- שום דבר מכל מה שמפחיד אותך לא היה מרתיע אותי.  מזמן סיימתי לדפוק לעולם הזה חשבון. ואני עדיין לא רוצה בכלל לחשוב אם אתה מתאים לי בכלל כבן זוג, אני לא יודעת עדיין אם לסמוך עליך ואתה לא נותן לי הרבה סיבות לכך.

 הצגתי אותך בגאווה לחבריי, כשהיה עלי להיות רחוקה- הראתי לך שאני מחכה לחזור אליך. אתה יודע שרציתי להיות שלך.  אם אלך אתה לא תתבאס הרבה זמן- אתה תתחרט על היום שנתת לי לחמוק מבין האצבעות שלך. אז אני גדולה ממך, יש לי ילד ואני מלאה. ואני חכמה , אינטיליגנטית, אמהית, מינית, אקטיביסטית,חברתית, כריזמטית, בשלנית, חסרת מורא

וכנועה.

 

והייתי כל כך שלך.

 

 

 

לילז{EZ} - חיבוק יקירה. הוא לא שווה.
לפני 7 שנים
החוק השלישי -
אני אוהב את המשפט: ״מרתיע להיות ליד אישה שהיא אישה במלוא מובן המילה ועדיין להרגיש גבר״
בעיניי- משפט כל כך חסר משמעות. להיות ליד אישה פירושו לאבד גבריות? אולי את מתכוונת שלא משכת אותו, לא עיניינת אותו, היית עקשנית וציניקנית?
לפני 7 שנים
kaly - היתה צפויה תגובה כזו. למזלי, אני לא סופרת אותה. כל טוב לך.
לפני 7 שנים
אלפא-בטא​(נשלט){מזוכיסט} - עצוב.
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י