שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

החיים על פי קאלי

חושפני משהו....אינטימי משהו....
לפני 7 שנים. 27 בספטמבר 2016 בשעה 20:36

 כבר זמן מה י' רצה לראות אותי. כשולטת.
יום שישי הלכנו יחד לפגוש סקרנית שרצתה טעימה מעולם השליטה.
הגענו, קצת קישקשנו, שתינו קצת יין. מוסיקה.הדלקנו נרות והאווירה החלה להשתנות ברגע שנגעתי בה.הכנסתי אצבעות מתחת לבגד הגופ השחור שלה, מרגישה כוס רטוב ונוטפ.
הפשטנו את י' שנשכב על המיטה צופה בנו,הפשטתי אותה ונתתי לה הוראה לעמוד על ארבע,טוסיק למעלה. כל החורים שלה נגלו לפני. ריחות המיצ שלה התפזרו בחדר. בהוראה שלי החלה למצוצ לו ואני מנגנת על ישנה. ספיינק אחד,עוד אחד. היא לא זזה. עוד אחד. אחד חזק יותר. "נעים לך"? אני שואלת וכשזו ענתה בחיוב כעסתי "אז למה אני לא שומעת אותך"? ולפני שענתה קיבלה עוד שניים. זו הרימה את ראשה ואמרה שקשה לה לגנוח עם זין בפה.אני בכלל כעסתי שהוציאה אותו כדי לענות לי. זונה מטופשת.
הכנסתי פנימה אצבע, הרגשתי את כולה חמה, רטובה ומזמינה. הכנסתי עוד אצבע ומיד עוד אחת. "את יודעת כמה אצבעות הכנסתי"? אני שואלת אותה, היא לא יודעת. מנחשת ששתיים. העמדתי אותה על טעותה ומיד הכנסתי עוד אחת. מרוב רטיבות, היד שלי החליקה והכנסתי את האגודל. "עכשיו את יודעת כמה אצבעות בפנים כלבה"??? שאלתי בעודי מאגרפת את היד בתוכה, רואה את כל פרק היד שלי נעלמת בתוכה. היא כבר לא ממש הצליחה לענות בזמן שהכנסתי והוצאתי את האגרופ שלי מתוכה. 
קראתי לי' שיראה איך הכלבה מקבלת את כל היד שלי בתוכה ואחר כך שלפתי את ידי מתוכה במכה.
היא עוד על ארבע. לא זזה. כל הזמן טוסיק למעלה שכבר החל מאדים ומתנפח. בזמן שי' חזר לשכב על המיטה הוצאתי את השוט מהתיק. 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י