ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

LET ME BI

לפני 9 חודשים. 23 באוגוסט 2023 בשעה 8:49

אין יכולת לעלות תמונות.

אבל יש יכולות לצייר תמונות במילים. איך אני אוהבת מילים..

דמיינו סלון חצי חשוך חצי מואר, שטיח בצבעי אפור-שחור, כזה שנעים לברכיים, עליו רוכנת על ארבע בחורה עם שיער שחור חלק ואסוף, היא לבושה בכלום מלבד קולר ירוק עם מנעול נעול לצווארה, הידיים על השטיח, התחת כלפי מעלה והגוף שלה מוטה אל הספה האפורה שעליה יושב גבר גבוה ויפה עם ארשת פנים רצינית וקשוחה, לבוש בג'ינס עם רוכסן פתוח, בוקסר שחור וחולצה שחורה, יושב בפיסוק רגליים, ידיו משולבות מאחורי ראשו שנשען אחורה על משענת הספה, המבט כלפי מטה, עניו נחות על הכלבה הקטנה שלו שעכשיו מניחה את ראשה על ברכיו ומסתכלת בו בעיניים חומות גדולות מעריצות ומרצות. הצלחתם לדמיין? יופי, עכשיו עוד פרט לתמונה והוא הכי חשוב אז תהיו מרוכזים.

לצידו של הגבר ובצמוד אליו יושבת האישה הכי יפה שאתם יכולים לדמיין, היא נועלת לרגליה נעליים שחורות עם עקב דק וגבוה, לבושה בחצאית שחורה ומבריקה ולגופה העליון גופיה קטנטנה ולבנה עם מחשוף מושלם, רגל אחת שלה על השטיח והשניה נחה בעדינות על גבה של הכלבה, העקב של הנעל ננעץ קלות בפלג גופה התחתון וזה נעים לכלבה לדעת שהרגל המושלמת הזאת נמצאת עליה.

שתי ידיה העדינות של הבחורה האלוהית הזאת עכשיו עסוקות.

יד שמאל שלה על ראשה של הכלבה שלה, מלטפת אותה או אם בא לכם אפילו לופתת את שיערה האסוף וסוגרת עליו חזק בכף ידה.

ידה הימנית בתוך מכנסי הג'ינס של הגבר שלצידה, מלטפות לאט את הזין הנעים שלו שהולך ומתקשה.

בפניה של הבחורה היפה חיוך מרוצה, היא יודעת שאת כל שאר הערב שרק התחיל היא תביים, היא תחליט, היא תשלוט בכל מה שיקרה פה, רק היא.

אז עכשיו תגידו מי צריך תמונות כשאפשר פשוט לדמיין את התמונה המושלמת?

שר ברוח​(שולט) - למילים יש כח לא פחות מתמונה
לפני 9 חודשים
ליאונדיס - אהבתי מאוד את הדרך שתיארת את הערב המופלא הזה.
לפני 9 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י