ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

LET ME BI

לפני 8 חודשים. 24 בספטמבר 2023 בשעה 20:29

תגיד רגע, אתה זוכר... זה היה בדירת רווקים שלנו ממש בתחילת דרכנו..

אתה היית אז בשיא הכושר שלך, שרירי, חזק, רציני, סמכותי זה היה בתקופה ההיא שרק מהלסתכל על המבט שלך הייתי נמסה ממך, אלייך, עלייך.

 

אז.. זוכר את היום שעבדת מהבית? לא זוכר? נו, אני הייתי עוד בין עבודות, היה לי הרבה זמן חופשי.. באותו היום הסתובבתי בבית לבשתי רק את התחתונים האדומות שלי, אלה עם התחרה שהכי אהבת, אני עברתי לידך יותר ממאה פעמים ולא התייחסת, היית מרוכז בעבודה. יותר מידי מרוכז ואני רציתי את התשומת לב שלי, הייתי כמו כלבה מיוחמת לידך.

 

נזכרת? עוד לא? ממ אולי תזכר שכשהפעלתי את המוזיקה בחדר.. מה זה היה? משהו ישן, אני כבר לא זוכרת, מה שכן זוכרת - ברגע שהתחיל השיר אתה עצרת. הסתכלת עליי. בחנת אותי מלמטה ללמעלה, הלב שלי התחיל לפעום בשניה.

אני התקרבתי אלייך, התיישבתי על הברכיים שלך כשאתה מחבק אותי עם היד הגדולה שלך ולחשתי לך "הכלבה שלך רוצה רק ללקק ולמצוץ קצת, בבקשה תתן לה, היא רוצה להזכר במקום שלה והיא רטובה כולה רק מלחשוב על זה"

 

אני מאמינה שאתה כן זוכר את כל זה, מה, לא יכול להיות שלא, היינו בתחילת העשרים שלנו, תחילת הקשר שלנו, במשך חודשים שלמים לימדת אותי מה זה להתמסר לנפש של בן אדם, מה זה להתמסר לנפש שלך, לימדת אותי כמה עוצמה יש במילים שלך, לימדת אותי שאתה כאן להשאר ושאני שלך, רק שלך, כל כולי מכף רגל ועד ראש שלך..

 

עכשיו אתה חייב חיייב להזכר כי באותו היום אני ממש הפתעתי אותך עם החוטיני האדום ההוא שהזין שלך פשוט עמד בשניה! כן..אתה ממש אהבת את זה שהפכתי לכלבה קטנה וחרמנית עם מבט מסומם.. אהבת שדיברתי אלייך עם הקול המתוק והכנוע שלי.. שהתחננתי רק להרגיש את הזין שלך על הלשון שלי..

כן.. כל כך כל כך אהבת שבאותו היום, באותו הרגע פשוט תפסת בשיער שלי, הזזת את הכסא שלך אחורה, הורדת אותי מהראש על הברכיים, קירבת את הכסא בחזרה, הסתכלת עליי מלמעלה ואמרת לי תוך כדי סטירה חזקה - קחי כלבה, זה שלך.

זוכר?

..

גמר חתימה טובה ;)

Kippod -
פiקסית
מה מלוכלך כאן?
לפני 8 חודשים
orian - חשוב לפשפש בזכרון
לפני 8 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י