שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

If I post it, I will cum

Someone needs to tell these stories
אם אתם מזהים את הסיפור כי זה קרה איתכם או אם מספיק לכם סגנון הכתיבה שלי, אנא שימרו את זה לעצמכם ואל תעשו לי אאוטינג בתגובות. מקסימום... תשלחו לי הודעה בכינוי האמיתי שלי. כאן אני באמת לא קוראת הודעות...
לפני 6 שנים. 19 ביוני 2017 בשעה 11:10

Future Perfect. Written in the Present Progressive, as events are unfolding.

נסעתי לבד לחופשה לשבועיים בסוף מאי\תחילת יוני. הורדתי אפליקציה מעניינת- KINKD
הרשתי לעצמי להתפרע.
הפרופיל שהכנתי באפליקציה היה ברור מאוד. כתבתי בדיוק לאיזו מטרה הם מוזמנים (מסאז' לרגליים אחרי יום ארוך של שוטטות בעיר ואז פוט פטיש עד שאני מחליטה שהספיק לי). הזמנתי עבדים לכמה שעות של שירות בחדר המלון שלי ושחררתי אותם. לא נפגשתי עם אף אחד פעמיים, לא נתתי לאף אחד את המספר שלי (תקשורת אך ורק דרך האפליקציה). החלפתי כמה מלונות במהלך הטיול, כך שיצא שלא נפגשתי עם יותר משלושה במלון אחד.
עד כאן, מעבר לחוסר האחריות המוחלט (ברור לי כמה רע זה יכול היה להיגמר), היה מדהים.

11 עבדים שירתו אותי נאמנה בערב כשחזרתי למלון או בבוקר, כשהתעוררתי. לחלק הייתה לשון יותר מיומנת, לחלק פחות, אבל אף אחד לא חרג מגבולותיו. לעבד אחד שהגיע בבוקר באמצע הטיול, עם לשון מיומנת במיוחד וחוש הומור מוצלח במיוחד, הרשתי גם לטפס במעלה הרגליים אחרי המסאז' ולענג אותי במשך כשעתיים לפני ששחררתי אותו. בבוקר ביום לפני הטיסה חזרה הביתה, ביטל העבד שקבעתי איתו לאותו ערב.

עדיין לא הייתי מוכנה לסיים את ההתהוללות, אז פניתי לעבד אחר באפליקציה שניסה לקבוע איתי אחרי שכבר מילאתי את כרטיס הריקודים שלי.
קבעתי איתו לאותו ערב, אבל מיד אחר כך הייתה לי תחושה רעה.

הפרופיל שלו היה מושלם. כאילו מישהו קרא את רשימת הדרישות המלאה והמפורטת שלי בבני זוג (שכמובן שלא נכתבה מעולם, ובטח לא קיימת באינטרנט או באפליקציה). הוא היה חמוד. בדיוק בטעם שלי מבחינת מראה וגובה. במשך היום הוא ביקש שנדבר בטלפון או לפחות שאתן לו את המספר שלי, כי הוא מעולם לא עשה משהו כזה והוא רוצה לדעת שאני אמיתית. הוא שלח את המספר שלו כשאני לא שלחתי את שלי. אמרתי לו שהוא לא חייב לבוא, אבל שאני בחורה אמיתית, ושלא מתאים לי לתת את המספר האמיתי שלי לכל מי שפגשתי (ועל אחת כמה וכמה מישהו שעדיין לא פגשתי) באפליקציה. אמרתי לו להגיע בשעה 23:00, כי היו לי כרטיסים להופעה שאמורה להיגמר בשעה 22:00, וידעתי שיקח לי זמן לחזור למלון. אמרתי לו גם שבשעה 02:00 הוא ילך הביתה, כי למחרת הייתי צריכה לארוז ולצאת מהמלון בעשר בבוקר. הגעתי למלון כמה דקות לפני 23:00, והבטרייה באייפון נגמרה שעות קודם לכן, אז לא ידעתי אפילו אם שלח הודעה. חיברתי למטען ונכנסתי להתקלח. כשיצאתי מהמקלחת הייתה הודעה ממנו שהוא בכניסה למלון, ומה מספר החדר שלי.
לבשתי חולצת פיג'מה ארוכה, פתחתי את הדלת קצת ונשכבתי אחורה על כמה כריות במיטה, רגליים בקצה המזרון.

הוא דפק על הדלת, נכנס בחשש (החדר היה חשוך למדי) ונעמד בקצה המיטה.
אמרתי לו להוריד מעיל וז'קט (נזכרת שוב כמה קריר היה שם, ומתגעגעת). לרדת על הברכיים. לנשק. להתחיל לעסות.

yes miss.

החדר היה שקט, ורק הנשימות שלי ושלו היו באוויר. אחרי כמה דקות (ואולי שעה... המגע הזה מהפנט) התרוממתי לישיבה. המגע שלו היה מאוד נעים. הוא שילב בין העיסוי והנשיקות בצורה עדינה, והקפיד לשמור על רצף של מגע.
הנחתי יד על הראש שלו וליטפתי. השיער היה רך ונעים. תפסתי את השיער ביד ומשכתי את הראש שלו למעלה קצת, ניתקתי אותו מהעור שלי, אבל השארתי אותו מורכן וקרוב לכפות הרגליים. אמרתי לו לשים את הידיים מאחורי הגב. הוא ציית. הרמתי את הראש שלו והסתכלתי לו בעיניים. חייכתי. אמרתי לו שהוא מאוד נעים לי.

thank you, miss.
הצמדתי את כפות הרגליים שלי אחת לשנייה מתחת לראש שלו. הרגשתי את משב האוויר הקר על הכוס כשפתחת את הרגליים ככה. הורדתי את הראש שלו לרווח שבין הקשתות של כפות הרגליים. תלקק.

yes miss. thank you miss.

השארתי את היד על הראש שלו ודחפתי אותו קצת, למרות שלא היה צורך. הוא ניסה להכניס את הלשון עמוק ככל שיכל גם בלי העידוד שלי. הוא נישק וליקק ומצץ. הרשתי לעצמי להתענג על ההרגשה. נשכבתי בחזרה אחורה. יד אחת התגנבה לתוך החולצה, האצבעות משחקות עם הפיטמה, השנייה תפסה את גב המיטה בכדי לייצב אותי ולמקד אותי בכאן ובעכשיו. הוא ניסה לדחוף את כל עשר האצבעות לפה שלו בו זמנית. ליקק בחיבור הרגיש שבין האצבעות וכף הרגל. בין האצבעות. זה היה כאילו כל מציצה כזו הייתה מחוברת לי כמעט ישירות לדגדגן. הרגשתי את האורגזמה נבנית.
שיחררתי את כפות הרגליים.
רגל אחת נשארה בפה שלו. כף הרגל השנייה מצאה את העורף שלו. השתמשתי בה לדחוף את הראש שלו על הרגל שלי יותר, להיכנס עמוק יותר ויותר לתוכו.
האצבע מהפיטמה מצאה את הדגדגן. הוצאתי את האצבעות מתוך הפה שלו והצמדתי את כף הרגל לפנים שלו. הוא מיד תפס אותה והמשיך לנשק.
ידיים מאחורי הגב.
yes miss. i'm sorry, miss.
הוא ניסה למצוץ את כל הרגל לתוכו. הרגל שעל הראש שלו הצטרפה לרגל שעל הפנים שלו, ופשוט מרחתי אותן על הפנים והלשון שלו. הוא החזיק את הראש ואת עצמו במקום, למרות שדחפתי חזק. כל הגוף שלי היה דלוק.
please, miss, can i touch you?
כן, עבד.
thank you miss.
שתי הידיים שלו תפסו את כפות הרגליים שלי על הפנים שלו. דחפו אותן עוד יותר לתוך הפנים. הליקוק הזה הביא אותי לקצה. שתי הרגליים תפסו את הראש שלו ותקעתי אותן בחזרה על המיטה, גוררות את הראש שלו ביניהן. הוא לא הפסיק לנשק וללקק תוכך כדי המשיכה, והאצבעות שלו טיילו על הירכיים שלי, ציירו עיגולים קטנים ועדינים. כשגמרתי, שתי הרגליים נשלחו קדימה והעיפו אותו אחורה מהמיטה. הוא מיד חזר למקומו, התמקם בין הרגליים והמשיך לעסות וללקק.

זה. היה. טוב. אתה ילד טוב. תמשיך ללקק.

yes miss. thank you miss.

הרגשתי את השרירים ממשיכים להשתחרר בכל הגוף. רעידות קטנות אבל עוצמתיות. עוד לא שחררתי את האצבע מהדגדגן. לא רציתי לשחרר אותה לעולם. המציצות שלו לאורך הקרסול והשוק שלי היו איטיות ומלוות בעבודת ליקוק ארוכה ויסודית. הושטתי לו את היד שלי מתוך הכוס והתרוממתי מעט, להסתכל עליו. הוא הסתכל על היד כאילו היא אקדח טעון שמכוון לראש שלו. השפתיים שלו נפתחו, הוא נשם עמוק ואז הרטיב את השפתיים ונשך את השפה התחתונה.

קירבתי את היד עוד מעט לעברו והוא הסתער עליה. מצץ את כל המיצים שלי שכיסו אותה.

thank you miss.

משכתי את האצבעות ממנו, והראש שלו נמשך עוד כמה סנטימטרים אחרי האצבעות המתרחקות, ממאן להיפרד מהן. הוא ליקק את השפתיים ועצם את העיניים ואז חזר אחורה לריצפה, הרכין את הראש ואחרי עוד כמה שניות הוא החזיר את הידיים שלו אל מאחורי הגב.

התמתחתי. השתחררתי. התיישבתי. רגל אחת מקופלת בקצה המיטה. העקב קרוב לכוס שעדיין פועם בתוכי, מקרין חום על העקב. את כף הרגל השנייה הגשתי לפה שלו. הוא מיד התחיל ללקק. משכתי את הרגל בעדינות עד למיטה. הוא לא ניתק את השפתיים ממנה ותקע את הראש על הסדין לידה. שוב הצמדתי את כפות הרגליים, והוא שקע לתוך השקע בינין. הנחתי את היד על השיער שלו. ליטפתי והרגשתי את הראש שלו מוטה עם תנועת היד שלי. הוא התלטף על כף היד שלי בתיאום עם הליקוק. קולות המציצה והליקוק טיילו בחדר מסביבנו.

ילד טוב.

thank you miss. you taste lovely miss.

טבלתי אצבע בתוך הכוס שלי שוב, ועם היד השנייה הרמתי את הפנים שלו.

תפתח את הפה, עבד.

הוא ציית עם חיוך גדול. ההתרגשות קורנת מעיניו. מרחתי את האצבע הרטובה מסביב לשפתיים שלו, כמו אודם.

thank you miss.

אתה רוצה עוד?

yes, please miss. i want more. i'd love to have more.

דחפתי את הראש שלו בחזרה לכפות הרגליים ונתתי לזרמים החשמליים הקטנים להציף אותי.

נשכבתי בחזרה לאחור. השחלתי כף רגל אחת בתוך השרשרת הארוכה שלו, סובבתי סיבוב אחד מסביב לכף הרגל והשתמשתי בה למשוך את הראש שלו למעלה. עצרתי בכל כמה סנטימטרים ונתתי לו לנשק את הרגל שלי. שוק, ברך, ירך. כשהראש שלו התקרב לכוס, כשהאף שלו נגע בי, משכתי את הראש שלו בחזרה אחורה. החלפתי את הרגל בשרשרת שלו, ומשכתי אותו בחזרה למעלה, במעלה הרגל השנייה. הפעם כשהגענו למעלה שחררתי את כף הרגל מהשרשרת ואמרתי לו לא לזוז

. yes miss

הרגשתי את הנשימות שלו על העור שלי. סגרתי את הירכיים על הראש שלו ולכדתי אותו בין הרגליים שלי. שמעתי אותו ממלמל משהו, אבל לא הצלחתי להבין אותו. הידיים שלו נשארו מאחורי הגב, וזה הספיק לי. הרמתי את הירכיים והסתובבתי על הצד. הגוף שלו נמשך אחרי הראש שנותר מקובע בין הרגליים שלי. הרגשתי את הלשון שלו מנסה להידחף קדימה, לתוכי, אבל לא מצליחה לעבור את השפתיים שלי. כל ליקוק כזה מחמם אותי יותר, וגורם לי לשחרר את הלחץ בירכיים. אחרי כמה ליקוקים, הוא מצליח להפנים את הקשר, ומגביר את המאמצים עד שאני משחררת את הראש שלו מספיק בכדי שהוא יוכל לדחוף אותו קדימה, לתוכי. הוא משתמש באף בכדי לעבור את השפתיים ומוצא את הדגדגן מיד. אני מרימה את האגן לתוך הפה שלו ותופסת את הראש שלו בשתי הידיים בכדי לדחוף אותו פנימה. הוא מסובב את הראש שלו קצת ומנשק את הכוס, נשיקה צרפתית ארוכה, חוקר את השפתיים מבפנים. אני מניחה את שתי הרגליים על הכתפיים שלו, דוחפת את הגוף שלו על צד המיטה ואת הראש שלו יותר לתוכי. הוא מגביר את קצב הליקוק והמציצה. אני משחררת את הראש שלו ומלטפת מסביב לפיטמות שלי.

אתה יכול להשתמש בידיים שלך.

הוא ממלמל משהו לתוך הכוס שלי ואז משתמש באצבעות שלו בכדי לפתוח את השפתיים.

אחרי שגמרתי עוד פעמיים ברצף על הפנים שלו אמרתי לו להפסיק. הוא נשען לאחור, מתנשף, מלקק את השפתיים של עצמו. הראש מורכן, הידיים שוב מאחורי הגב.

yes miss. thank you miss. that was incredible miss.

שמעתי וראיתי אותו דרך מסך, מרחוק. המח שלי היה מרוקן. הנשימה עוד לא הסתדרה.

תעמוד.

yes miss.

תוריד את החולצה. yes miss.

תוריד את הנעליים. גרביים. מכנסיים. תחתונים.

הרמתי את הראש על הכרית והסתכלתי עליו.

הוא הרים את הרגל אליו ופתח את השרוכים, ואז את השנייה. הוריד את הנעליים, הגרביים. הוא פתח את החגורה.

זו חגורה יפה.

thank you miss.

הוא אמר לי שזו חגורת עור דו צדדית. צד שחור וצד חום. הוא מאוד אוהב אותה. חייכתי.

הוא הוריד את המכנסיים. תחתונים. עמד מולי, הידיים מאחורי הגב.

טפחתי על המיטה לידי ואמרתי לו לבוא אליי.

thank you miss.

אמרתי לו שהוא מאוד נעים לי. שההתמסרות שלו טבעית ושזה דבר מקסים בעיניי. הרמתי את הסנטר שלו אליי והסתכלתי לו בעיניים. שאלתי אותו איך הוא מרגיש.

הוא חייך, הסתכל לי בעיניים לרגע ומיד השפיל אותם.

הוא אמר שהוא מרגיש טוב. שוב חייך, ואמר שקצת כואבות לו הברכיים, אבל שהוא מרגיש נקי. חייכתי אליו בחזרה. הוא אמר שהוא אף פעם לא עשה את זה קודם.

אמרתי לו להיות בשקט. שאני עדיין יורדת מהאורגזמה ועוד לא מוכנה לנהל שיחה אמיתית.

yes miss. i'm sorry miss.

פרמתי שני כפתורים בפיג'מה ומשכתי את הראש שלו לתוך החזה שלי. הוא נח על החזה וליקק את כל מה שהלשון שלו הגיעה אליו.

אני לא יודעת כמה זמן עבר. אולי שתי דקות, אולי רבע שעה.

מה אני יכול לעשות בשבילך, גבירתי?

הורדתי את הפיג'מה, נשכבתי על הבטן.

תעסה אותי, עבד.

הוא מיד התיישב על הברכיים לידי.

yes miss.

האצבעות והשפתיים ציירו שביל ארוך של מגע מחמם. הזיפים שלו הטעינו אותי לחלוטין.

עכשיו תמשיך.

הוא עצר את המסאז'. להמשיך מה, גבירתי?

קודם כל, אל תפסיק את העיסוי.

yes miss.

עכשיו תמשיך לדבר. איך אתה מרגיש?

הוא אמר שהוא מאוד מתרגש, ובו זמנית הוא הרגיש שזה היה הדבר הנכון בשבילו.

הוא אמר את זה בהרבה יותר מילים, אבל זה העיקר.

שאלתי אותו על מה הוא חולם.

הוא ענה שהוא חולם על זה, על מה שעשיתי לו עד עכשיו.

אמרתי לו שזו רק ההתחלה. אני חושבת שהוא רעד.

שאלתי על מה הוא חולם ולא מעז לספר לי.

אני לא מתכוונת לספר לכם מה הוא אמר, אבל זה היה מקסים.

הוא המשיך במסאז'. ירד עם הלשון במורד הגב, לאורך עמוד השדרה, והגיע עד לישבנים.

may i, miss?

תמשיך, עבד.

הוא קבר את עצמו בין הישבנים, וליקק. דחף את הלשון שלו עמוק לתוכי וסובב אותה. הוא ליקק את כל האזור מסביב, והתחיל למצוץ את החלקים הפנימיים של הישבנים. הרגשתי שהדגדגן שלי נדרך.

ואז השעון המעורר צלצל להודיע לי שהשעה שתיים, והוא צריך ללכת.

תכבה את השעון.

yes miss.

השעה שתיים, אתה צריך ללכת, עבד.

please miss, just let me finish. i want you to cum again, please miss.

ידעתי שאני צריכה ללכת לישון, אבל כל מה שרציתי היה לגמור שוב על הלשון שלו.

תשכב על הגב, עבד. ידיים ישרות, למעלה.

yes miss. thank you miss.

קמתי מהמיטה והלכתי לשירותים. כשחזרתי, ראיתי שהוא לא זז.

ילד טוב.

Thank you miss.

הבגדים שלו היו זרוקים ליד המיטה. התכופפתי אליהם ומשכתי את החגורה שלו מתוך המכנסיים.

משכתי אותו לאמצע המיטה ועליתי על המיטה. נעמדתי מעליו. הוא הסתכל אליי למעלה. דחפתי לו כף רגל לפה. הוא מצץ והשמיע קולות נפלאים של יניקה. משכתי את האצבעות החוצה ודחפתי את העקב. הוא מצץ גם אותו וניסה ללקק מסביב.

התיישבתי על הפנים שלו. מרחתי את הכוס שלי מהסנטר שלו ועד האף, כשהוא המשיך לנסות שוב ושוב לתפוס את הדגדגן עם הלשון כשהוא בתזוזה. כשהלשון הצליחה לפגוע בדגדגן נשענתי קדימה ותפסתי את הידיים שלו. הוא המשיך לסובב את הלשון מסביב לדגדגן והרגשתי שאני מתקרבת לקצה. הרמתי את הכוס מהפנים שלו לרגע והוא לקח נשימה ענקית. התיישבתי שוב, במלוא הכח. הוא מצא את הדגדגן שוב והרגשתי את עצמי נוזלת לתוך הפה שלו, שהתחבר בצורה כל כך מושלמת לכוס שלי.

עד לכאן הכל עוד היה בסדר. אם רק הייתי שולחת אותו הביתה עכשיו, לא הייתי צריכה להתמודד עם כל זה עכשיו.

אבל זה לא מה שעשיתי.

ירדתי\נפלתי ממנו ונשכבתי אחורה על המיטה.

רגל אחת שלי עדיין הייתה שרועה על החזה שלו.

please miss. i want to serve you. i want you to use me all night. i don’t want to go.

רציתי לומר שאני צריכה לישון, ושאני צריכה לקום מוקדם, אבל לא רציתי לשחרר אותו בכלל.

רציתי להמשיך לרכב על הפנים שלו. רציתי להמשיך להשתמש בו. רציתי לקחת אותו הביתה במזוודה שלי, ולקשור אותו מתחת למיטה שלי, שאוכל להוציא אותו כל לילה.

אמרתי לו את זה.

thank you miss

אמרתי לו שהוא יכול להישאר, אבל שהוא לא ישן הרבה, אם בכלל.

thank you miss. i don’t want to sleep at all. i don’t want this to end.

טפחתי שוב על המיטה לידי, כמו לכלב, והוא מיד הסתובב אליי.

ילד טוב.

thank you miss.

התיישבתי על המיטה, נשענתי על גב המיטה.

שב.

yes miss.

סובבתי את החגורה סביב הצוואר שלו. השחלתי אותה דרך האבזם. כיוונתי אותה ככה שהיא הייתה לי כמו רצועה.

oh my god. thank you miss.

משכתי את הראש שלו לפופיק שלי. הוא מיד התחיל לנשק. משכתי את הראש לצד האגן והוא מיד התחיל לנשק. לפיטמה. לרווח בין השדיים. לפיטמה השנייה. לבטן. לירך. לרווח בין השדיים. לכוס. לירך. משכתי אותו בחזרה למיטה לידי. הוא לא זז.

thank you miss.

זזתי ממנו קצת, נשכבתי על הצד, התכסיתי בשמיכה. טפחתי על המיטה לידי והוא התקרב אלי.

ידעתי שזו טעות, הרגשתי שזו טעות, ובכל זאת שאלתי. איך קוראים לך?

והוא אמר לי איך קוראים לו.

ספר לי עליך.

והוא סיפר. מאיפה הוא (כמובן שהוא ממקום שכתבו עליו שיר שאני אוהבת), ומה הוא עושה (מקצוע שתמיד קסם לי), ומה הוא אוהב לעשות בזמנו החופשי (כמובן שהתחביבים שלנו זהים לחלוטין), ואז הוסיף בדיחה על כך שהיה מעדיף שהזמן שלו לא יהיה חופשי, ושהוא לא יהיה חופשי בכלל. וכמובן שהקול שלו היה נעים, וכמובן שהוא הצחיק אותי.

מדי פעם דחפתי לו אצבע לפה, והוא הפסיק לספר ופשוט מצץ אותה. כשמשכתי את האצבע בחזרה, הוא המשיך לספר. כמה פעמים משכתי את הראש שלו אל הפיטמה שלי עם הרצועה, והוא מצץ אותה. כשדחפתי אותו ממני הוא המשיך לספר.

ילד טוב.

thank you miss.

הוא שאל אם מותר לו לשאול אותי שאלות. אמרתי שהוא מוזמן לשאול שאלות, אבל שאני אענה רק על מה שאני רוצה.

thank you miss.

והוא שאל אותי שאלות. עליי, ועל עבדים, ועל ניסיון. עניתי על חלק, התעלמתי מאחרות.

thank you miss.

ואז הוא שאל אותי עליו. אם הוא עמד בציפיות שלי.

כן, מעל ומעבר.

thank you miss.

והוא אמר שהוא מרגיש בטוח איתי. אמרתי לו שאני שמחה. שככה זה אמור להיות.

הוא ענה שהוא מאוד חשש, בגלל שלא דיברנו קודם בטלפון, ולא נתתי לו את המספר שלי.

אמרתי לו שהוא צודק, וזה היה חסר אחריות. מצד שנינו.

הוא אמר שהוא מאוד שמח שהוא בא. אמרתי שגם אני מאוד שמחה שהוא בא.

הוא אמר שהוא אמר לשותף שלו לדירה לאיזה מלון הוא הולך, למקרה שהוא לא יחזור.

צחקתי.

הוא הסמיק.

שלחתי את היד מתחת לראש המיטה. הוצאתי סכין. אמרתי לו שגם אני נקטתי באמצעי בטיחות.

הוא מאוד נבהל.

הוא חמוד כשהוא נבהל.

החזרתי את הסכין למקום המסתור שלה.

הסברתי לו שהוא היה עלול להיות רוצח באותה מידה שאני הייתי.

הוא הסכים שאני צודקת, והודה לי שאני לא רוצחת.

צחקתי ודחפתי את הראש שלו בין הרגליים שלי שוב. כשהלשון התחילה להתחפר פנימה, סגרתי את הירכיים על הראש שלו שוב. הידיים שלו תפסו את הרגליים שלי מסביב לירכיים שלי, ומעכו את הפנים שלו אפילו יותר שם. במחווה קטנה הוא הצליח להדליק אותי ולהעיר אותי לחלוטין.

הוא שאל אותי אם עשיתי את זה קודם. לא ידעתי למה מהדברים הוא מתכוון. אמרתי לו להיות ספציפי.

yes miss, i’m sorry miss.

הוא התכוון אם הזמנתי עבדים אחרים למלון ככה. אמרתי לו שכן. הוא שאל אם שכבתי איתם. אמרתי לו שזה לא עניינו. הוא התנצל מאוד. אמרתי לו שהוא יכול להמשיך לשאול שאלות.

Thank you miss.

הוא שאל על ניסיון בארץ, ואם יש לי עבד קבוע בארץ. אמרתי שאני מחפשת קשר אמיתי עם נשלט, אבל עדיין לא מצאתי, אז בינתיים אני אוספת עבדים להרמון. כשאני אמצא את האחד (או האחת), אני אפזר את ההרמון.

שאלתי אותו מה הוא מחפש. קשר אמיתי שבו הוא מרגיש נוח להיות מי שהוא, עם אישה שיודעת לקחת ממנו את כל מה שהוא עוד לא יודע שהוא יכול ורוצה לתת לה.

הוא אמר שהוא חשב שאפילו שכתבתי שהוא יגיע רק בכדי ללקק את כפות הרגליים שלי, אני בעצם רוצה לזיין אותו. אמרתי לו שאני לא מתכוונת לזיין אותו. ראיתי שהוא נרגע מהתשובות, ומהחופש לשאול שאלות. משכתי קצת ברצועה בכדי שלא יתרגל לזה יותר מדי.

השעה הייתה כבר מאוחרת, אחרי שלוש. המשך הלילה עבר עם השפתיים שלו בכל מקום שהנחתי אותן. התיישבתי על הפנים שלו עוד כמה פעמים, ואני לא יודעת אפילו מאיפה היה לי הכח לשבת. אני חושבת שגם נרדמתי כמה פעמים. אני לא יודעת אם גם הוא נרדם. לא היה לי ממש איכפת. אני גם זוכרת שדיברנו, אבל אני לא יודעת בדיוק על מה. אני כן זוכרת שדיברנו על ישראל וטרור, ועל איך זה נתפס מהצד שלו. זו הייתה שיחה מוזרה כשהראש שלו בין הרגליים שלי. אני זוכרת ששאלתי אותו עוד שאלות.

זו הייתה הפעם הראשונה שהוא פגש מישהי מהאפליקציה. זו הייתה ההתנסות האמיתית הראשונה שלו בכלל. הוא ביקש מחברות בעבר לשבת לו על הפנים והן הסכימו לפעמים, אבל הוא לא הרגיש שהן משתמשות בו. הוא הרגיש שהן עושות את זה כי הוא ביקש, בכדי לרצות אותו. הוא ניסה להיות שולט בקשר עם בחורה שביקשה את זה ממנו. הוא הרגיש טוב רק כי הוא הרגיש שהוא מרצה אותה, אבל לא הרגיש שהוא מקבל את מה שהוא צריך מקשר כזה.

אני זוכרת שאמרתי לו לכוון את השעון המעורר לשעה שמונה, ואמרתי לו שהוא אחראי להעיר אותי, כי הסיכויים שאני אשמע את השעון אחרי כל כך מעט שעות שינה כמעט אפסיים. אני חושבת שנרדמתי אז.

לא שמעתי את השעון בבוקר. אני לא יודעת אם הוא צלצל בכלל. התעוררתי עם הראש שלו בין הרגליים שלי, מוצץ ומלקק בעדינות מכל כיוון. כשהנחתי יד מלטפת על הראש שלו, הוא הגיש לי את קצה החגורה שלו, שעדיין הייתה מחוברת לצוואר שלו. אני לא יודעת אם היא הייתה שם כל הלילה. זה היה קצת חסר אחריות מצידי, אפילו שהיא לא הייתה סגורה.

התיישבתי על הפנים שלו, אבל הפעם הפוכה. התחת שלי כיסה את הפנים שלו, האף שלו קבור עמוק בין הישבנים. הוא התחיל למצוץ וללקק. נענעתי את התחת מצד לצד והראש שלו זז ביחד איתי. האצבעות שלו מצאו את הכוס שלי, וליטפו את הדגדגן בעדינות. תפסתי את הידיים שלו ומשכתי אותן לצדדים, והמשכתי להחזיק אותן שם. הציצים שלי ליטפו את הזין הזקור שלו בתנוחה הזו. הוא מלמל משהו לתוך החור של התחת שלי, אבל לא ניתן היה להבין כלום. הנחתי שהוא מבקש אויר, אז שחררתי פלוץ ארוך לתוך הפנים שלו. הוא הגיב היטב, והגביר את מאמציי הליקוק והמציצה באזור. שיניתי מעט את הזווית, כך שיכולתי למרוח על הפנים שלו את כל מיצי הכוס שהתחילו לנזול מאז שהוא שלח את הלשון שלו לתוכי, ואז, אחרי ששפשפתי קצת את הדגדגן על האף שלו, החזרתי שוב את התחת למיקום המדויק מעל הלשון שלו, ונתתי לו להמשיך. תפסתי את שתי הידיים שלו והנחתי אותן על הזין שלו. הרמתי את התחת ממנו ופתחתי את הירכיים כך שאהיה בטוחה שהוא שומע אותי, ואמרתי לו שהוא רשאי לאונן, ולגמור. הוא התחיל להודות לי, אבל לא הספיק לסיים לפני שהתחת שלי חסם את קולו שוב.

הוא עבד על עצמו יפה ובמהירות. כשראיתי שכולו נמתח, עד לאצבעות הרגליים, שחררתי עוד שני פלוצים ארוכים לתוך הפה שלו. הוא גמר כמעט מיד ברגע שהתחלתי להפליץ, והידיים שלו המשיכו לרעוד עוד הרבה זמן אחרי.

ירדתי ממנו ונשענתי אחורה, על גב המיטה. הוא מלמל משהו, כנראה שילוב בין וואו לאוי. הוא הסתכל לי בעיניים.

how did you know, miss?

זה היה נראה לי הגיוני.

thank you miss. thank you so much miss.

אמרתי לו שאני צריכה להתרחץ. שאלתי אם הוא רוצה להצטרף. הוא ענה בהתלהבות שכן. הוא מאוד רוצה לכרוע תחתיי במקלחת, להמשיך ללקק ולהישטף במים שיורדים ממני.

זו הייתה מקלחת מרעננת. מדהימה. מקלחת אחרונה בחופשה מעולה.

כשהוא ישב שם, לרגליי, רטוב ומחייך, היה לי טוב.

יצאתי מהמקלחת והוא עטף אותי במגבת. נשכבתי בחזרה על המיטה.

הוא התנגב במקלחת ויצא ערום בחזרה לחדר. נעמד ליד המיטה עם ידיים מאחורי הגב וראש מורכן.

אמרתי לו להתלבש.

yes miss.

צפיתי בו עם חיוך, והוא שוב הסמיק.

כשהתלבש, אמרתי לו לרדת בחזרה על הברכיים. התיישבתי על המיטה, שתי הרגלים שלי סוגרות אותו ביניהן. תפסתי לו שוב את השיער, והדבקתי את השפתיים שלו לכמה טיפות שנזלו מהשיער שלי על העור. הוא מצץ וליקק אותן.

thank you miss.

משכתי לו בשיער עד שהוא הסתכל עליי מלמטה. הפה שלו נפתח קצת והוא לקח נשימה עמוקה מהמהירות שבה הזזתי את הראש שלו. ליקקתי לו את השפתיים. נשכתי קלות את השפה התחתונה שלו. הוא ניסה לנשק אותי בחזרה.

אל תזוז.

yes miss.

מצצתי לו את השפה התחתונה שוב, הפעם בלי השיניים. הוא לא זז.

תוציא את הלשון.

ליקקתי את הלשון שלו. מצצתי את הקצה שלה לתוך הפה שלי תוך כדי שחיזקתי עוד יותר את האחיזה בשיער שלו.

הוא נאנח אבל לא סגר את הפה או משך את הלשון.

ילד טוב.

התנתקתי ממנו. אמרתי לו שעכשיו הוא צריך ללכת. מאוחר...

yes miss. thank you miss.

this was amazing miss. please can you give me your phone number so we can meet again if you come back here?

אני לא נותנת את המספר שלי ככה לאנשים שאני לא מכירה.

i won’t hassle you. please miss. you have my phone number, i sent it to you. please send me a message. i want to be available to you.

אני אחשוב על זה.

yes miss. thank you miss.

אני חושבת שבשלב הזה, זה כבר היה קצת מאוחר מדי, אבל אני מניחה שבדיעבד יכולתי לעצור את זה גם כאן.

הוא יצא מהדלת ומהחיים שלי.

ארזתי את כל הדברים, עשיתי צ'ק אאוט באיחור של שעה מהמלון, אבל היה שווה את זה.

היו לי המון דברים להספיק באותו יום, ואפילו כרטיסים להצגה בערב (הייתי צריכה לצאת לשדה בחצות). את המזוודות השארתי במלון. כשישבתי לארוחת צהריים, פתחתי את האפליקציה בפעם האחרונה. שיניתי את הפרופיל שלי שם, אמרתי שסיימתי את הטיול שלי ושאין טעם לשלוח לי עוד הודעות.

ואז פתחתי את השיחה איתו. וקראתי אותה שוב. גם זו הייתה טעות.

הגעתי להודעה שבה הוא שלח את המספר שלו.

רשמתי אותו על מפית במסעדה, ויצרתי איש קשר חדש.

וכמובן שאפילו תמונות הפרופיל שלו בוואטאפ מדליקה אותי.

 

שלחתי לו הודעה אחת.

הוא ענה באימוג'י.

חייכתי.

וזהו.

לא שכחתי ממנו. לא כתבתי לו כלום, אבל לא שכחתי ממנו. עבר שבוע.

ואז הוא כתב לי.

ועניתי לו.

שיחה כללית. מזג אויר. פיגועים. בדיחה.

עברו עוד כמה ימים.

הוא שלח לי תמונה שלו עם ראש מורכן, עם החגורה מסביב לצוואר.

התחלנו לדבר.

הרבה.

רק בהודעות.
הודעות מחרמנות בטירוף לצד שיחות יומיומיות ושיחות ברומו של עולם.

הוא גם שלח תמונות מחרמנות שלו.

אני לא שלחתי.

לפעמים שלוש שעות ביום. לפעמים שעתיים. לא פחות משעתיים בכל יום מאז. בשבת שעברה דיברנו כמעט כל היום.

ואז הוא שאל אם הוא יכול לבוא לבקר.

ואני רוצה שהוא יבוא לבקר.

אבל זה מטורף, נכון?

זה ממש מטורף.

הוא מגיע ביום חמישי.

לפני 7 שנים. 8 במרץ 2017 בשעה 21:31

Present Perfect Progressive. Written in the Past Simple, a few hours after the fact.

אחרי יום ארוך בעיר החטאים, אמרתי לצעצוע לחכות עירום על הברכיים ליד המיטה שלי. הוא נכנס אלי הביתה כשהייתי במקלחת.

ראיתי את הבגדים שלו על הכסא כשיצאתי מהקלחת עוד לפני שראיתי אותו יושב שם, מחכה.

אמרתי לו ללקק. לנשק ולמצוץ. כשהוא שאב את הדגדגן שלי בכח, סגרתי את הירכיים על הראש שלו, ומעכתי אותו בפנים. תפסתי את הזין שלו ומשכתי חזק אחורה עם הביצים. הוא נאנח לתוך הכוס שלי. הוא נשם עמוק מתוך הכוס שלי לפני שהצליח לומר... "כואב". המשכתי עוד טיפה, למרות שידעתי מההתחלה שזה יכאב לו. הצעצוע הזה לא מסתדר כל כך טוב עם מעיכה של הביצים.

מוזר.

מחר בשש בבוקר הוא יופיע שוב לרגלי המיטה שלי. הוא יהיה ערום, והוא יחכה שם עד שאתעורר ואתייחס אליו. הוא יקפא מקור, עד שאחליט שמתחשק לי לכסות אותו. יש לו שלוש שעות איתי. השעון מתקתק מהרגע שהוא מתיישב על ברכיו מול המיטה. בתשע בבוקר הוא יתלבש ויצא לעבודה. אני אתהפך לצד השני ואתכסה בחזרה בפוך...

לילה טוב.

לפני 7 שנים. 5 במרץ 2017 בשעה 23:51

Present Simple, with a slight possibility for a shade of Present Perfect Simple. Only time will tell. Written approx. 5 min after the fact in Past Simple.

 

הוא שלח הודעה. ואני. והוא. וכדרכם של עבדים זה היה מפתה. אבל השעה הייתה כבר מאוחרת, ורציתי להספיק לעשות דברים בבוקר. ובכלל קבעתי עם עבד אחר. אבל אוף. זה היה מפתה. והעבד השני הבריז. והדגדגן רצה שיתייחסו אליו וזה בטח לא התפקיד שלי... אז זו הכתובת שלי. אני כבר אהיה ישנה כשתגיע. תנעל את הדלת כשתיכנס. חדר השינה מצד שמאל. תתפשט ותיכנס מתחת לפוך. ותלקק. תלקק תלקק תלקק. תלקק ואז תחזור הביתה.

והוא בא. וליקק. והעיר אותי. וליקק וליקק וליקק. ואז אמרתי לו שלום. והוא שוב ליקק. וליקק וליקק והלך.

והפעם אין סיכוי שאשכח איך קוראים לו, כי מעולם לא טרחתי לשאול לשמו. 

ככה אני אוהבת את העבדים שלי. חצי חלום מתוק, חצי זיפים, חצי נעלמים אל תוך הלילה כלעומת שבאו.

וכולם חיו באושר ואושר עד עצם הלילה הזה. 

(שימו לב איך לא כתבתי ״עושר״, אז שאף אחד לא ידווח עליי למר כלובי והאנטי שלו נגד מלכות בתשלום).