ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

קרב של אהבה

על המזרון עושים מתיחות לשרירים 5 דקות של חימום הגוף ואז זה מתחיל הוא ממולי נמוך ממני מעט אך עם מוטיבציה ופנים טובות מחייך לי חיוך רחב חושב לא להכנע לי מהר מדי . אני מתנפלת עליו ומנסה לרתק אותו לקיר או להפיל אותו לרצפה הוא מתנגד ואחרי מאבק קצר לא ארוך למדי הוא נחלש ואני יודעת שתיכף הוא יהיה למטה התחושה שהכנעתי וריתקתי אותו למקום בו הוא מבין שאני לא סתם מעליו אני יכולה להכאיב לו עוד טיפה אם אחליט ואני יכולה לחנוק לו את האוויר זה בשליטה שלי אם לרחם עליו קצת אני מריחה את הבושם שלו ולוקחת לי את הזמן אני יכולה להתמרח עליו וליהנות מהכאב שלו הוא פה בשבילי נטו ואני רק שצריכה להחליט מה אני רוצה
לפני 7 שנים. 14 באפריל 2017 בשעה 16:00

אני רוצה לאהוב אותך לחוש. אני רוצה לפסק לך את התחת יש לך תחת טוב מותק,לללטף אותך להפליק לך פליק טוב ועסיסי. הבשר שלך יהפוף להיות אדמדם וואוו יש לך תחת  סקסי יפה מעוצב ומחוטב. אני פה משתעשעת ומושכת את הזמן הדקות יהפכו לשעות ואתה תהיה שלי.

 לא רוצה להיות בוטה ...אבל אני אעשה אותך הזונה הקטנה שלי. רוצה שתחשוב עלי ותתרגש כמו בטיול הראשון שיצאת מטעם בה'ס ולא ישנת כל הלילה אני רוצה שתתרגש אני רוצה שתפחד ותכבד .

השושנה שלך פרוסה לפני כמו צועקת לי בבקשה תחדרי ותמלאי אותי .אין לך כל מושג מה אתה הולך להרגיש כמה עצומה החוייה שתהיה לך איתי ואני מבטיחה לך שתהנה ותחווה רעד בכל הגוף  תתמוגג ותעכל כל חתיכה שאני אדחוף לך. אני אגרום לך להתחנן לעוד קצת פנימה עמוק עד לנקודה של גן העדן  להביא אותך לנקודת הגיי שלך .שם זה הרגע בו תהפוך להיות שלי באמת תתמסר לי באמת .

גם אם בהתחלה זה יכאב אתה תלמד להינות מהכאב שאני אספק לך. אתה חייב לסמוך עלי אני יודעת לעשות את המלאכה ואם צריך להכין אותך נכין .

וואו מתרגש לי קצת הלב שתבוא ותהיה הזונהההה שלי .

אתה בידים שלי אני מפעילה חצי כוח לא באמת תוכל להשתחרר ממני אתה שלי ואני מתמוגגת 🌹

נולד לשימוש​(נשלט) - ואוו פשוט מדהים !!
לפני 7 שנים
slave for ever​(נשלט) - חחחח נקודת הגיי
לפני 7 שנים
עזר כנגדה​(אחר) - שושנת הפלאים שלךךך
לפני 7 שנים
Daniel-Rope - התגשמות הפנטזיה שלי , את כותבת נפלא.
לפני 7 שנים
חלש במתאבקת רעה - אני רוצה שתעשי לי ככה...שנים שאני מחפש מישהי להאבקות !!!תעני לי בפרטי בבקשה
לפני 7 שנים
גבוהה דומיננטית​(שולטת) - אני לא מעוניינת ולא מחפשת לי פרטנר חדש. וזה באמת לא חשוב מה אתה מחפש .זה יותר חשוב מה אני צריכה וכרגע אני לא צריכה .אם ארצה אני יודעת איך לפנות ואני מבטיחה לך שארצה אתה תדע .
לפני 7 שנים
חלש במתאבקת רעה - ממש חבל!!!דווקא אני מוכן לעשות מה שתבקשי,דברי איתי בפרטי בבקשה!!
אגב את שרירית?
לפני 7 שנים
male obedient - את כל כך צודקת וקלעת בול!
לפני 7 שנים
Izanagi - מדליק מה שתיארת כאן, תודה...
לפני 7 שנים
יואב 31​(אחר) - ברכות לזוכה המאושר באשר היה
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י