בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

למצוא את המופלא

לפני שנה. 24 בדצמבר 2022 בשעה 7:19

אנשים/נשים שקוראים לעצמכם מזוכיסטים/יות,

 

האם אתם נהנים מעצם הכאב והסבל, והעונג מגיע אליכם בזמן קבלת הכאב עצמו?

או שאתם נהנים מההקלה של אחרי הכאב - ש-העונג יכול להיות שמגיע בזמן קבלת הכאב, או אחרי שהסתיים הכאב, אבל עצם התענוג הוא מ-לדעת שהכאב עומד להסתיים או הסתיים.

 

מה דעתכם?

טרנסית עם זין זעיר - אני לא אוהבת כאב פיזי אז זה משהו אחר אצלי.
לפני שנה
ארגמןן​(אחרת) - מזוכיזם זה גם כאב מנטאלי.. השפלה למשל.
לפני שנה
טרנסית עם זין זעיר - זה לא אותו דבר. משיכה לכאב פיזי היא בריחה מהתמודדות ממשהו שמפחיד אותנו ואז פורקים את הפחד באמצעות משיכה "לדפוק את עצמי" תוך שמשתמשים באחרים כדי "לדפוק את עצמי". המזוכיזם שלי הוא לא כאב מנטאלי אלא הנאה מצורה קיצונית של החפצה שבחורה יכולה לראות אותי. למשל, אני אוהב שבחורה לא רק שהיא כנה איתי ועם עצמה בנתונים הגופניים הפיזיים שלי) אלא גם שואפת להרגיש הנאה מכך שהיא מראה לי כיצד היא מחפיצה באופן הכי קיצוני את כל השיחה איתי במטרה להתגרות מגברים אחרים שיעשו לה את מה שאני לא יכול לעשות לה (לא יכול לקבל מציצה ולא יכול לחדור). הרצון שלי הוא לחפש דרך שהיא תעשה את זה בצורה הכי מופרזת שקיימת ואני לא מוצא ואז זה מתסכל אותי שאני לא יכול למצוא לה דרך קיצונית. אין כאן כאב פיזי אלא הנאה.
לפני שנה
ארגמןן​(אחרת) - בהחפצה יש בהחלט השפלה. אין שם כאב פיזי.. יש שם הנאה מכאב מנטאלי.. מזה שהיא מסרסת אותך, כלומר לוקחת את הכוח שלך בתור גבר.
אני לא אתווכח אם איך שאתה מרגיש אבל זאת דעתי בכל אופן.
לפני שנה
טרנסית עם זין זעיר - תשמעי השבוע פגשתי מרצה לפילוסופיה וכמובן אני לא יכול פתאום במזדרון לספר לו את הפטיש שלי, אז שאלתי אותו שאלה כללית; "מהו שיא ההשפלה שאפשר להשפיל אדם", אז הוא שלח אותי לקרוא מישהו שאומר שכאשר מתייחסים לאדם כבלתי אדם אז זה משפיל. החפצה היא כזאת. תשימי שמאז שקיבלתי את התשובה (מיום רביעי) התחלתי לדעת איזה אישה אני מחפש. אני מחפש אישה שתראה לי כיצד הכיעור שלי (ז קטן, קומה נמוכה, אימפוטנציה, פרצוף של אישה) גורם לה לטריגר "להחפיץ אותי כויבטור שבאמצעותו היא מתגרה מגברים אחרים ונהנית מזה שהיא מראה לי כיצד היא מחפיצה אותי למטרה הזאת במטרה להעליב אותי". כלומר, אני יודע כבר יודע להגדיר את מה שאני מחפש (שאישה תשפיל אותי) באמצעות דיוק במילה הנכונה ("שתחפיץ" אותי). אבל אני נשאר עם שאלות נוספות שאין לי דרך לשאול אנשים מומחים (מרצים לפילוסופיה) כי אני מחפש ליישם את הידע האדיר שלהם לצורך הפנטזיה שלי. למשל אני מת לשאול "כאשר יורד למישהי ומראה לה סירטון שבה אני מענג גברים ואני רוצה שהיא תגיד לי דברים כאלה שייגרו אותה להמחיש לי שהמראה הגברי שלי הוא כל כך נחות שהיא מתגרה מהגברים שאני יורד להם בזכות העובדה שהם מקבלים דווקא מאדם נמוך וקטן, ואני רוצה שהיא תתרגיש שהיא משפילה מעצם זה שהיא אוהבת במילים שהיא אומרת לי להמחיש לי שהחשיבה על הרעיון הזה שגבר מכוער מוצץ לחתיכים גורמת לה לרצות להימשך אליהם, אז איזהמשפטים ורעיונות כדאי לי שהיא תגיד אותם בזמן שהיא מפלרטט עם גברים וצופה בהם בזמן שאני מענג אותה". זו שאלה שלוקחת את הדובדבן שיש בהשפלה (שהוא ההחפצה) ואז מתוך הדובדבן הזה היא מחפשת את החתיכה הכי משובחת שלו (שיא ההחפצה). זה מה שאני מחפש, אבל הכל באלמנט שהבחורה מעלה רעיונות שהיא אומרת אותם שהרעיונות האלה מהווים את "שיא ההחפצה". זאת אומרת, השאיפה שלי היא להגיע לשיא ההחפצה (כאשר מלכתחילה החפצה היא השפלה). כל הסיבה שהתחלתי להתעניין בפילוסופיה היא רק כדי למצוא דרך שכאשר אפגוש בחורה אז אדע להגיד לה את הרעיונות שהיא תגיד לי שבאמצעותם ארגיש איתה "שיא המוחפץ" (ולא מוחפץ שהיא נמשכת לחפץ אלא מוחפץ שהיא תתגרה מגברים אחרים ולא ממני). הכניסה לפילוסופיה (לבנין פילוסופיה) היא כל הזמן בחיפוש אחר מציאת תשובה לשאלה הזאת (להגיע לשיא ואז אחרי שמגיעים לשיא אז לחפש שיא חדש)
לפני שנה
ארגמןן​(אחרת) - מעניין. ולמה אתה חושב שאתה לא מוצא אישה כזאת?
לפני שנה
טרנסית עם זין זעיר - כי בשלב ראשון הן באמת לא אוהבות את המראה שלי ואז מלכתחילה לא רוצות להכיר אותי (ביננו, אף אחת לא תרצה אחד נמוך, מקריח ששם פיאה, זין קטן, אימפוטנציה, מוצץ לגברים וכאשר הבחורה הולכת איתו וגברים פונים אליו בלשון נקבה אז הוא משיב להם בלשון נקבה כדי שלא יידעו שאני זכר). אז כבר בראשון הראשון אין בחורה. אבל כאשר זה קורה, אז באמת פנתה אלי בחורה שיש לה כבר בן זוג, ואמרה שהוא יודע שהיא פונה אלי ושהיא פוליאמורית. זה התחיל עם שיחה שהיא אמרה לי "יש נשים שחסר להן שמישהו יענג אותן". נפגשנו, עינגתי אותה, וזה קרה הרבה, ואז הסברתי לה שמאוד חשוב לי שנדבר על משיכה שלה לגברים ושבזמן שאני מענג אותה תפנטז על גברים שמושכים אותה. והיא ענתה לי "אני נהנית שמענגים אותי ובזמן שאני מאוננת או שמישהו מענג אותי, אז המחשבה שלי ריקה כי אני לא מפנטזת על כלום". ניסיתי למצוא אולי היא לא מודעת לזה שיש לה פנטזיות שמגרות אותה על גברים, והיא אמרה שהיא מגיעה לאורגזמה מעצם זה שמישהו מענג אותה, אבל היא לא מסוגלת לפנטז על גברים אחרים. אמנם, אמרה לי שהיא נמשכת אלי וזה אמור להחמיא לי ואני אוהב אותה על זה, אבל אצלי חסרה לנפש שלי שזקוקה להרגיש שהיא מחפיצה אותי כדי להתגרות מגברים אחרים. התגרות של אישה מגברים אחרים היא זו שמפעילה אצלי קנאה לגברים ואני רוצה להרגיש בתוך עצמי את הקנאה הזאת. כאשר בחורה לא מפנטזת על גברים אחרים ונהנית מהאקט שביני לבינה, אז אין לי יכולת לקנא בגברים אחרים כי היא לא נותנת לי הזדמנות לקנא בגברים אחרים. אם בחורה מתארת לי כיצד כל המהות שלי (כל האינטראקציה, מתחילת ההיכרות ובזמן המגע שאני נוגע בה ובזמן שאני משוחח איתה) גורמת לה להתגרות מגברים אחרים ויודעת לתת לי להרגיש את זה שהיא מחפיצה אותי כדי להתגרות מגברים אחרים אז היא גורמת לי להרגיש משהו משמעותי שאחד מהרגשות שבונים את המשמעות הזאת הוא רגש הקנאה לגברים שאליהם היא נמשכת ומשתמשת בי ככלי (כויברטור) במטרה להתגרות מהם ולפאר אותם שהם גבריים ולא קוקסינלים מלידה כמוני. זה משמעותי מאוד, ולכן גם הקשר ביני לבינה פשוט התאדה כי המשמעות הזאת שחיפשתי שתהיה לא היתה מעצם חוסר היכולת שלה להתגרות מגברים אחרים ולפנטז על גברים אחרים בזמן שאני מאונן לה עם האצבעות ולפעמים מלקק לה. היא פשוט נהנתה מהמגע בלי לחשוב מחשבה על גברים אחרים. כואב לי הלב על זה כי זה באמת החמצה שאם היא היתה זורמת עם המחשבה אז היתה מצליחה לשכנע את עצמה שאני לא מושך ומהווה עבורה כויברטור להתגרות כל פעם מגבר אחר, ואז להיפגש איתי בכל פעם שהיא רוצה לאונן (שזה חלום חיי ואני מת למצוא אישה כזאת).
לפני שנה
ארגמןן​(אחרת) - אני חייבת להגיד שלא קראתי הכל, אבל ממה שקראתי זה נשמע שאתה רוצה מישהי שלא תרצה אותך. זה הקונפליקט.
לפני שנה
טרנסית עם זין זעיר - לדיכוטומיה שבחורה עושה בין מושך לבין דחוי יש חשיבות אדירה לחוויה שלי ולחוויה שלה שהן שתי חוויות שמתמזגות להן לחוויה ממוזגת שבה מאוד נעים לה (ולי כמובן) וכיף לה להיות איתי והחוויה הזאת היא התקדמות של שתי התודעות שלנו כל אחת בפני עצמה לחוויה שבונה אחת את השניה.
לפני שנה
Jobe - אני מתכוון לכאב או סבל במובן הרחב שלהם, לא רק פיזי. ברור לי שהם על ספקטרום רחב וכל אחד מתייחס אליהם בצורה אחרת.
ומה שבאמת מעניין אותי הוא 'מתי' מרגישים מזה הנאה. האם בזמן הכאב או אחרי שהוא עובר - בגלל ההקלה שבשחרור שלו.
לפני שנה
טיקרבל​(נשלטת) - כשאני מקבלת כאב חד באותו רגע אני מרגישה בגוף זרמי חשמל שעוברים אצלי בגוף ומעירים אותי. בזמן הכאב עצמו אני מרגישה בהיי
אחרי הכאב הפיזי אם אני לא מקבלת אפטר קר אני מרגישה בגוף נפילת אדרנלין חזקה שמפילה אותי ועושה לי כאב בצורה של כאבי שרירים וכבדות.
כאב מנטלי אני לא אוהבת
לפני שנה
Jobe - טיקרבל זה אומר שאת נהנית -בזמן- שאת מקבלת כאב? האם זו הנאה מעצם הכאב או בגלל ריצוי - נהנית כי את יודעת שהוא נהנה מזה?
לפני שנה
טיקרבל​(נשלטת) - אני נהנת מזה כי קודם כל אני אוהבת כאב אני לפעמים מבקשת כאב. כשהוא נהנה מזה זה נותן לי להרגיש גאווה וזה בונוס בשבילי
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י