צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

REBIRTH OF BENT

There Ain't No Such Thing As A Free Lunch -TANSTAAFL!

אם את/ה נהנה ממה שאת/ה רואה וקורא/ת, ורוצה לייצור אומנות, אני מחפש מודל/ית או מודלים לצילום, ערום/בדס"ם/הרבה חבל :) בעיקר אבל פתוח לכול רעיון שווה
לפני 14 שנים. 24 בנובמבר 2009 בשעה 10:58

טוב נו החוכמולוג הממוצע, אם יש משהו שאני מתעב יותר ויותר זו תרבות הטוקבק. מצד אחד זוהי גאונות לשמה, מצד שני אני לא מצליח להבין איך בטוק בק ממוצע, על כול נושא נתון, ניתן לסווג 95% מהתגובות בתיאורים כגון מפגרות, חסרות שחר, חסרות ידע, מתלהמות, טיפשיות, לא רלוונטיות. זה ברור לי לחלוטין שחותנתי (לשעבר) הייתה צריכה להסביר לי איך בוחרים מזגן (וזאת בהתחשב בעובדה המצערת שאני תכננתי כמה, והיא מבססת את דעתה על עזרת הנשים שחברותיה הציעו). או שהירקן שלי מציע לי עיצות בנושא חיזור ("קח, קח לה קולרבי, אתה לא יודע אבל זה מחרמן אותן, גבר שמבשל בירקות מסובכים" כך נאמר במקור), או שקת"ח במילואים עד היום לא מבין מה רוצים מניהול המלחמה שלו, או ההיא המתייעצת עם מטוטלת / רואה בלבן של העיניים / מתקשרת עם רוחות כדי להסביר לי שבתי הבכורה מתבקשת לא לאכול אספרגוס, קמח לבן ושאר דברים, ואני בטוח שיש עוד כמה דוגמאות. דיעה זה נפלאה, יש לי דיעה על כול דבר, יש מספר דברים נורא קטן בעולם שאני מרגיש שדעתי מוסמכת בהן, יש הבדל בלהתחיל משפט בדעתי היא .... ובין כול ההתנסחות הברברית שמתנהלת בכאן ועכשיו שלנו. ןכול זה למה? סתם, כי מאה ימי חסד זה לממשלות לא לעורכים. סתם, כי אני כועס כרגע. סתם, כי בא לי לקטר. סתם, כי פה מי כבר יקרא :)

Succubus​(אחרת) - אה, גם אתה קראת את השרשור המטומטם ההוא?
עכשיו תסביר לי - אתה ואני, אנשים אינטליגנטים, נכון? (שאלה רטורית, פשוט תעשה כן עם הראש). אז למה אנחנו עושים את זה לעצמנו, אה? למה אנחנו קוראים את הזבל הממש ממש ממש מטומטם הזה?
(אוי, אלוהים, כמה שזה מטומטם, כמה שזה מטומטם, כמה. ואני עוד הצלחתי - ואני אומרת את זה בגאווה רבה, כי זה דרש מאמץ לא קטן - להימנע מלהגיב. כמה מטומטם, כמה).
לפני 14 שנים
לילי ש' - כדי להרגיש חכמים?

ממ... נראה אותך לא מגיבה על זה...
לפני 14 שנים
Bent - על תשחקי איתה משחקי נשימה אף פעם, תגמרי כחולה שחורה
לפני 14 שנים
Succubus​(אחרת) - :-)
נשמה אתה, פשוט נשמה. יותר מדי זמן לא ראיתי אותך, שתדע.
לפני 14 שנים
Bent - אני יודע כמה זמן עבר, זה יותר מדי בטוח.

לפני 14 שנים
Bent - לא רק קראתי, גם יצאתי להגנתו של הבלתי מוגן.

בימים אחרים שלי אני מתחפש לדרשוביץ (בדרך כלל סתם לשוויץ, אבל שיהיה).
לפני 14 שנים
קובלט - אתם מוכנים בבקשה לעדכן את הלא קולים המאחרים במה מדובר?!?!
לפני 14 שנים
לילי ש' - הודעת "עתידו של המגזין" בפורום כללי שהתפתחה להודעת... אין לי אפילו משהו שנון לומר על זה. הדגמה של ניפוח והתלהמות בלתי מבוססת, על העורך שעדיין לא הספיק לערוך כמעט
לפני 14 שנים
Succubus​(אחרת) - תקציר: "בו-הו, לא פרסמו סיפורים שלי במגזין, לפיכך העורך החדש הוא קקי, ומפרסם את עצמו על חשבון אחרים, ראויים ממנו. כמוני".
לפני 14 שנים
קובלט - רגע!
האלו!
העורך המאנייק לא הכניס שום דבר שלי למגזין!!!!
(הממ... הייתי צריכה להגיש?)
לפני 14 שנים
Succubus​(אחרת) - לא, אין צורך. אם הוא לא פרסם דברים שלך, ולא משנה אם הגשת או לא, זו אפליה. את מוזמנת להתחיל למחות.
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י