לפני 14 שנים. יום שבת, 4 בפברואר 2012 בשעה 14:11
השנה לא כתבתי כמעט על פוטבול, עומס וכן הלאה.
גם ראיתץי פחות מתמיד, אבל זהו, ליל ראשון, או יות רמדויק שניבאחת וחצי בבוקר תחילת שידור.
שדרוג ל HD יש, פוקס ספורט HD יש, טלויזיה גדולה למדי (יחסית) יש, בירה כבר יש, חברים מבריזים כבר יש לרוב.
יש משהוא שבא לו לצפות יחדיו?

