בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

Bentחשבון מאומת

REBIRTH OF BENT

There Ain't No Such Thing As A Free Lunch -TANSTAAFL!

אם את/ה נהנה ממה שאת/ה רואה וקורא/ת, ורוצה לייצור אומנות, אני מחפש מודל/ית או מודלים לצילום, ערום/בדס"ם/הרבה חבל :) בעיקר אבל פתוח לכול רעיון שווה
לפני 14 שנים. יום שבת, 4 בפברואר 2012 בשעה 14:11

השנה לא כתבתי כמעט על פוטבול, עומס וכן הלאה.

גם ראיתץי פחות מתמיד, אבל זהו, ליל ראשון, או יות רמדויק שניבאחת וחצי בבוקר תחילת שידור.

שדרוג ל HD יש, פוקס ספורט HD יש, טלויזיה גדולה למדי (יחסית) יש, בירה כבר יש, חברים מבריזים כבר יש לרוב.

יש משהוא שבא לו לצפות יחדיו?


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י