לפני 13 שנים. יום שני, 7 באוקטובר 2013 בשעה 19:35
איך אני מצליח לקבל דרופ.באסה.גועל מעצמי, ביום שבו לא קרה כלום.
לילה טוב סיום של יום באסה + ההוביט שהוא לא גרוע כמו שחששתי, ועדיין לא ממש טוב.
איך אני מצליח לקבל דרופ.באסה.גועל מעצמי, ביום שבו לא קרה כלום.
לילה טוב סיום של יום באסה + ההוביט שהוא לא גרוע כמו שחששתי, ועדיין לא ממש טוב.