לפני 12 שנים. יום ראשון, 17 באוגוסט 2014 בשעה 14:17
טוב, אין גבול לתעלול, אבל החברה הזו שקמה כדי להביא אירוטיקה לנעליים (כך הם אומרים), מייצרת את מה שהם הבטיחו ובגדול לטעמי:
מוצרים לדוגמא:
המחירים דרך אגב נראים לי אישית מעט פסיכוטיים.
ולמי שרוצה שתי גלריות:
אחת לעבודה (עלאק):
ואחת ממש לא:)
תהנו.
מי שקונה כאילו בגלל שהיא ראתה אותם אצלי, מתבקשת לייצור קשר לטובת צילומים איתי :).

