בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

Bentחשבון מאומת

REBIRTH OF BENT

There Ain't No Such Thing As A Free Lunch -TANSTAAFL!

אם את/ה נהנה ממה שאת/ה רואה וקורא/ת, ורוצה לייצור אומנות, אני מחפש מודל/ית או מודלים לצילום, ערום/בדס"ם/הרבה חבל :) בעיקר אבל פתוח לכול רעיון שווה
לפני 12 שנים. יום שלישי, 9 בדצמבר 2014 בשעה 13:54

ולטפס בחזרה, סוג של סיפור חיי בהקצנה.

-------

 

היה סופ"ש משובח, ביותר!

עמדתי אל מול תמונות שלי במוזיאון, ואני חייב להגיד שזו ההרגשה מוזרה שעברה בי אי פעם.

כמה ימים אחרי ואני ממש לא מצליח לפרק אותה.

זה לא היה אושר ולא הרגשה של סיפוק מדהימה, זה לא דומה להרגשה של לראות פרויקט של שנתיים הנדסה ממריא, או המקבילה של מתחיל לעבוד.

 

מצד שני,

גנבתי לי כמה רגעים של להיות לצד תמונותי לבד, אינקוגניטו, לשמוע אנשים אחרים מעריכים, עוצרים, מתבוננים.

משעשע, נחמד, ושוב לא מעיף.

אני חושב על עיצה שנתן לי חבר צלם שמתחברת להרגשה הזו, בשתי התמונות הללו אין סדרתיות, אין המשכיות הן לא חלק מפרויקט שעבדתי עבורו (קשה או קל).

אני רוצה לייצור סדרות של דברים שמתחברים יחד לאמירה, צילומים מעבר לשנייה של מזל / עין טובה / טכניקה.

 

אני יודע מה אני רוצה לצלם, עכשיו העולם סביבי צריך רק להרגע קצת ושאוכל באמת להתחיל לצלם כאילו.

 

מתנדבים ומתנדבות יתקבלו בברכה :)

 

 

 

 

 


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י