צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

Bentחשבון מאומת

REBIRTH OF BENT

There Ain't No Such Thing As A Free Lunch -TANSTAAFL!

אם את/ה נהנה ממה שאת/ה רואה וקורא/ת, ורוצה לייצור אומנות, אני מחפש מודל/ית או מודלים לצילום, ערום/בדס"ם/הרבה חבל :) בעיקר אבל פתוח לכול רעיון שווה
לפני 11 שנים. יום חמישי, 15 בינואר 2015 בשעה 15:56

אצא לטייל בגשם עם המצלמה.

 

המטרה, תל אביב.

 

נראה מה יצא.

 

אם משהיא/הוא חושב על משהו טוב לצלם, רוצה להצטרף, או רוצה להצטלם, זה הזמן לחייך אלי.

 

 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י