צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

REBIRTH OF BENT

There Ain't No Such Thing As A Free Lunch -TANSTAAFL!

אם את/ה נהנה ממה שאת/ה רואה וקורא/ת, ורוצה לייצור אומנות, אני מחפש מודל/ית או מודלים לצילום, ערום/בדס"ם/הרבה חבל :) בעיקר אבל פתוח לכול רעיון שווה
לפני 5 שנים. 12 בנובמבר 2018 בשעה 8:13

 

Flicker, שלחו היום במייל קטן את מה שרב התעשייה ציפתה לו.

הודעה כי הטרה חינם אות העניקו לצלמים וחבבי צילום אינם עוד, ובסוף השנה החינם יהיה מוגבל לאלף תמונות, ויות רחשוב, כול התמונות לפי סדר FIFO ימחקו במקרה של יותר מאלף תמונות.

עכשיו מה אני עושה עם פאקיניקג 60 אלף תמונות בערך?

----------------------

 

לא מצליח להעלות תמונת לאחרונה? רק אני?

 

 

James Bondage​(מתחלף) - מקווה שיש לך עוד עותק, כי פליקר כבר הפסידו את המכנסיים והיה סיכוי טוב שבוקר אחד, בלי אזהרה, לא יהיה פליקר.
אם השאלה שלך היא איפה לשים אותם? יש הרבה אופציות אחרות, אפילו imgur אבל בסופו של דבר, אם אתה יכול להרשות לעצמך $10-$20 בחודש על התחביב הזה, אפשר להרים שרתים מהסוג הזה בהרבה מקומות שהם לגמרי בשליטתך, ואם אין לך ממש המון צופים ויש לך חיבור אינטרנט סביר בבית אז אפילו אצלך בבית (עם tunnel דרך מקום שלישי כדי לשמור על הפרטיות שלך).
לפני 5 שנים
Bent - הבעיה עם גיבויים פיזיים שהם נכונים לזמן מסויים, אני מני שaהגיע הזמן לשרת בייתי מלא אבל אין כסף, הסתמכתי עד היום על גיבוי תקופתי על הארד דיסק חיצוני, וגיבוי ענן על פליקר, בידיעה ברורה שהוא בעייתי ומפסיד ולא יהיה מושלם ומעודכן כל הזמן.

יש לי אתר שלי, אני מניח שבתשלום אני יכול להגדיל את הנפח שלו עד הנפח הנדרש, אבל זה מתקרב לשני טרה כבר, מבאס ויקר לדעתי.

עד עכשיו לא הי צורך, עכשיו אני מניח שלא תהיה לי ברירה אלא להכנס לנושא וללמוד עוד.

בכול מקרה פליקר, לא יעלם יום אחד, זה מאו ד לא סביר לפחות. אבל זה שיום אחד לךא רחוק תההי הודעה תעברו לסמוגמוג או תמחקו, או תשלמו יותר או תמחקו, אין לי ספק.

אנחנו בני ערובה של המידע הדיגטלי שלנו.



לפני 5 שנים
James Bondage​(מתחלף) - בלי להפוך את הבלוג לחנוניה - דיסק 2TB עם ציפוי גומי (ששרד לי נפילה מגובה 2.5 מטר) עולה 360 ש"ח בksp, ויש לא מעט תוכנות שדואגות לגיבוי רציף, חלקן הגדול חינמיות (אפילו כאלה שמגיעות עם מערכת ההפעלה, חלונות, מק או לינוקס). נגיד שאתה מרוויח רק 25 ש"ח לשעה - זה 15 שעות שלך, יומיים עבודה - אם כל הדברים האלה ילכו לאיבוד, כנראה שהיית משקיע בערך פי 10 מזה בנסיונות שחזור; לא השקעה שווה בתור ביטוח? מה יותר משתלם, העדשה הבאה שתכננת לקנות למצלמה או פתרון גיבוי?

אם יש לך חבר חנון מספיק (או מספיק זמן ללמוד את הנושא, אבל זה עלול להיות ממש המון זמן בתלות בידע שכבר יש לך), אפשר לשכור 2TB ב- 10 יורו לחודש אצל Hetzner.de, ואפילו להרים אתר לתפארת (ולא רק גלריה סטטית) עבור עוד 1-2 יורו לחודש. לא יודע כמה אתה משלם עכשיו, אבל ברוב המקומות משלמים בערך פי 10 על כזה נפח. לא למתחילים, אבל אפשר בזול. וגם עליהם אסור לסמוך שלא יעלמו מחר - אתה חייב עותק בשליטתך המלאה.

יש בלוג שעקבתי אחריו, שבעליו החזיק את כל התמונות בדיסק חיצוני ללא גיבוי (של 1TB, שעולה 200 ש"ח), הדיסק שלו מת, והוא עשה מגבית של, אם אני זוכר נכון, 1000 פאונד כי זאת עלות השחזור אצל שירות מקצועי (וזה לא *רק* בגלל שהם תאווי בצע - שחזור דיסקים דורש ציוד / סביבה יקרים להפליא, וגם מיומנות נדירה); ובסוף לא הכל שוחזר. הוא אמנם העלה הכל ל- tumblr, אבל הסתבר לו בדיעבד שהם לא שמרו את האיכות המקורית. חבל.

אלו היו 30 שניות מטעם ג'יימס הלוחם למען הגיבוי, והמקווה שהתמונות שלך ימשיכו להיות זמינות.
סליחה על החפירה, תודה על הסבלנות.
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י