האירוניה של איקאה לפני 19 שנים. יום שלישי, 3 ביולי 2007 בשעה 15:15 כבר חשבתי לכתוב חלק נוסף כשאמא מתקשרת והיא בדרך לאיקאה. יש גבול, לא?