לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

The Queen Of Light

מלכת האור
לפני שנה. 28 באוגוסט 2022 בשעה 20:41

לצפות בריכוז. רצוי לחזור על הצפיה שוב ושוב ולהפנים.

https://www.youtube.com/watch?v=EfZoEywjU1g

לפני 7 שנים. 5 במאי 2017 בשעה 12:39

 

 

פטישים נוצרים על ידי כאב מודחק, שלא נמצא לא מענה.

 

Teal Swan מסבירה כיצד זה קורה.

 

ההסבר באנגלית.

 

תרגום יתקבל בברכה.

 

https://www.youtube.com/watch?v=j1OqYqVft4M

לפני 7 שנים. 3 במאי 2017 בשעה 17:05

 

 

 

 

http://lifestyle.nana10.co.il/Article/?ArticleID=1167736

 

בתוכנית זו של פרופ' רפי קרסו מרואיינת הפסיכיאטרית ד"ר דפנה סלונים.

ד"ר סלונים מתארת כיצד טראומות מהילדות הורסות את חיי האדם.

 

נשלטות ונשלטים יקרים המצב שלכם כנשלטים וכנשלטות הוא לא מתוך בחירה. הוא נכפה על ידי טראומות והתניות.

 

נזקיו עצומים והרסניים לכל החלקים הבריאים, שבכם.

 

אפשר לרפא טראומות מהעבר ולתקן את נזקיהם.

 

השיטות הנזכרות בכתבה הן רק חלק קטן מכל הדרכים האפשריות לריפוי.

 

אפשר לתקן. הרצון הוא הצינור לנוצר.

 

בקשו עזרה מאלהים ומהמלאכים שלכם (כל אדם נולד עם מלאכים עוזרים, מלאכים מדריכים ומלאכים שומרים), שיכבדו את רצונכם ויפתחו בפניכם את הדרך אל הריפוי. הדרך הנכונה לנשמתכם ולעצמכם הבריא הגלום בכם. 

גם אם אתם לא שומעים אותם הם שומעים את שידור התפילות והבקשות.

את בקשת העזרה יש לשלוח ולשדר מהלב ומהראש במשולב. 

 

בקשו מכל הלב, ועם הזמן הדרך תתגלה.  תהיו עם והרצון לריפוי, היו עירניים לדלתות הנפתחות אל הריפוי ועברו בהן.

 

אשתדל לכתוב בעתיד על חלק מסוגי הטראומות היוצרות נשלטות אצל בנות ואצל בנים.

 

כל הטוב אפשרי.

 

 

  (הטראומות מודחקות. מעצם היותן מודחקות, אי אפשר לדעת עליהן במודע, בגלוי.
כדאי לקרא על התת מודע ואז לראות את הכתבה במלואה לפני, שקובעים דעה.)

 

 

לפני 7 שנים. 26 באפריל 2017 בשעה 19:19

 

 

איך מדעית הפורנוגרפיה מייצרת בדסמדיה: 

 
כולנו שמענו על סוגים שונים של התמכרויות וחלקנו אף מכירים אנשים שסבלו מהן, בין שמדובר באלכוהול, סמים או הימורים. אך קיימת התמכרות שכמעט ולא מדברים עליה, ויש לה השפעה מזיקה מאוד על ילדים ומבוגרים כאחד וכן על חיי המשפחה והזוגיות. מדובר בהתמכרות לפורנוגרפיה, ולמרות שרבים עלולים לחשוב שלא מדובר בהתמכרות מזיקה כמו הדוגמאות האחרות שצוינו, מתברר כי היא גורמת לתהליכים קיצוניים מאוד במוח שעלולים לגרום לנזק אדיר. המידע שלפניכם מגיע ממאמר שפרסם ד"ר קווין מג'רס, אחד מחברי הפקולטה בבית הספר לרפואה של אוניברסיטת הרווארד, המתמחה בתרפיה קוגניטיבית התנהגותית. קווין מסביר את התהליך שמתרחש במוח ושמוביל להתמכרות לפורנוגרפיה ואת השפעותיו המזיקות, ומוסיף כיצד ניתן להיגמל מדפוס ההתנהגות ההרסני הזה.
 

 
המעגל האכזרי מול המעגל המוסרי


בתחום הטיפול הקוגניטיבי-התנהגותי, נהוג להתייחס לכל סוג של התנהגות כמו לתנועה פיזית. חשבו על אדם שרוכב על אופניים; אם הוא בירידה, המהירות שלו מתגברת ונהיה לו קל יותר, הבעיה מתחילה כשהמהירות הופכת לגבוהה מדי, עד לרמה מסוכנת של איבוד שליטה. כשזה קורה החוויה הופכת ממהנה למסכנת חיים, וזה בעצם מה שקורה ב"מעגל האכזרי" של ההתמכרות – בתחילה נראה שאין כל סכנה בעיסוק בדבר מסוים, אך ככל שעוסקים בו יותר והוא לוקח מאיתנו את האחריות לפעול בצורה מסוימת ונכונה, כך אנו מאבדים את השליטה שלנו עד שקשה לנו לעשות להפסיק לעשות את הפעולה. מנגד, קיים מעגל אחר שנקרא "המעגל המוסרי" – חשבו על תחום ספורטיבי שהתקשיתם בו בעבר או כלי נגינה שרציתם ללמוד כיצד להשתמש בו; בתחילה המאמץ הוא קשה, מפרך ולעתים אפילו מביך, אך ככל שאנו מתאמנים יותר כך משתפרות היכולות שלנו ונהיה לנו קל יותר לעסוק בו באופן מקצועי. כתוצאה מכך הפעילות נעשית אפילו מהנה יותר.
 
בשני המצבים האלה המוח שלנו מקבל בסופו של דבר פרס, אולם הפרס שאנו מקבלים מהמעגל המוסרי הוא אמיתי, בעוד שהפרס שאנו מקבלים מהמעגל האכזרי הוא שקרי, שכן לא עשינו דבר על מנת לקבל אותו. הבעיה היא שאנו מתרגלים לקלות שבה הפרס השקרי מגיע, עד לרמה שאנחנו מאבדים את השליטה בנושא ונהיים מכורים.

המדע שמאחורי החשק המיני


בקרב כל זוג צעיר הרצון לקיים יחסי מין מגיע מהחלק הפרימיטיבי של קליפת המוח, ומונע מרגשות ודחפים הישרדותיים חזקים. עם זאת, ככל שמתבגרים חלקה התחתון של קליפת המוח מתחיל "להשתעמם" מיחסי המין, משום שמבחינתו הוא כבר דאג להעביר את הגנים הלאה דרך בן או בת הזוג. כשמתחילים לצפות בתכנים פורנוגרפיים החשק המיני יכול לחזור לפתע, וזאת משום שלפורנו יש את הכוח "לעבוד" על המוח שלנו ולגרום לנו לחשוב שאנו מקיימים יחסי מין עם אדם אחר, כלומר מעבירים את הגנים שלנו הלאה בדרך אחרת, מה שמועיל להישרדות של הגנים שלנו. דרך תכני פורנו אנו יכולים להיחשף למאות אם לא אלפי גירויים ואנשים שונים, משמע בכל פעם שנראה תמונה או סרט פורנוגרפיים נקבל את ההרגשה המזויפת שהשגנו את אותם בן או בת זוג פוטנציאליים, ולכן חוזר אלינו הדחף לקיים יחסי מין.
 
בסופו של דבר החלק התחתון של קליפת המוח מתחיל להעדיף את הפורנו על פני יחסי מין עם בן או בת הזוג האמיתיים, והסיבה לכך נעוצה בכימיקל שנקרא דופמין...

 
 
מה קורה לדופמין במוחו של מכור לפורנו?


דופמין הוא סוג של פרס שמשתחרר במוח בעקבות תשוקה; כשאנחנו רואים משהו שאנחנו משתוקקים אליו, המוח שלנו משחרר דופמין ובכך אומר לנו "לך על זה!". בדרך כלל הדופמין דוחף אותנו לעשיית דברים שמסבים לנו הנאה, ולכן כשאדם רואה תמונה או סרט פורנוגרפיים, המוח חושב שזה הדבר האמיתי ומשחרר כמות גבוהה של דופמין. לאחר צפייה בפורנו המוח שלנו מוצף בדופמין וזה מצב שמתיש אותו, לכן הוא מתחיל להשמיד קולטני דופמין. התהליך הזה מוביל לתחושת ריקנות, ואם הוא מתרחש לאורך זמן הוא עלול לפגוע ביכולת שלנו ליהנות מיחסי מין באופן כללי.
 
לכן צפייה בפורנוגרפיה נחשבת למעגל אכזרי; לאחר צפייה בפורנו והצפת המוח בדופמין, בפעם הבאה שיצפה בפורנו יהיו לאדם פחות קולטנים לדופמין, כלומר יהיה עליו לצרוך יותר פורנו על מנת לזכות בתחושת הפרס שלה ציפה והתרגל. זה גורם להשמדת קולטנים נוספים, מה שמגביר את הצורך בצפייה ביותר תוכן פורנוגרפי וחוזר חלילה.
 
יתרה מזאת, התהליך הזה מביא את האדם לחפש ריגושים חדשים כשהוא כבר לא מרגיש מסופק, ואלו יגיעו לרוב בעזרת רגשות שיוצרים אדרנלין כמו פחד, גועל או תדהמה. לכן ברוב המקרים, אדם שצורך פורנו לאורך זמן יתחיל לצפות בתכנים שעד לאותו זמן לא היה מוצא בהם ריגוש או צורך, ועקב כך הוא עלול לפתח סטיות שונות ומשונות. מה שהתהליך הזה יוצר הוא שילוב בין אדרנלין לבין דופמין, אשר מוביל להיווצרות קשרים חדשים במוח שמשנים את התפיסה שלנו בקשר ליחסי מין ואת ההנאה שנפיק מהם.
אולי יעניין אותך גם:



בסופו של דבר, הרס קולטני הדופמין מוביל לתחושת שעמום, חוסר מנוחה וחוסר יכולת להתרכז גם בשעות הפנאי, ואף עלול להוביל לדיכאון ופגיעה בזיכרון. במקרים קיצוניים האדם המכור כבר לא מסוגל ליהנות מפעילויות שמצא בהן הנאה לפני כן, כמו ספורט או לימודים, מה שמוביל להידרדרות איכות החיים; לאדם כבר אין מוטיבציה וכוח רצון לעסוק בפעילויות שונות וברצונו רק להחזיר לעצמו את זרימת הדופמין במוח, אותה יקבל אך ורק בעזרת פורנוגרפיה.

איך לצאת מהמעגל האכזרי של ההתמכרות לפורנוגרפיה?


על מנת לצאת מהמעגל האכזרי של ההתמכרות לפורנוגרפיה, יש לפעול ב-3 שלבים:

1. ראשית יש להבין שבעתיד יש תקופה לא קלה, אך זוהי העלייה הקשה שתעזור לאדם להתחזק ולחזור לחיים הרגילים. הפיתוי מרגיש למוח כמו איום שיש להימנע ממנו, אך באופן פרדוקסלי, אותו איום מוביל לחשק עז לעסוק בפעילות ה"אסורה". יש להיאזר בסבלנות, לקבל את תחושת אי הנוחות שמגיע עם תקופה זו ולהתייחס אליה כהזדמנות לצאת מהמעגל האכזרי במקום כאיום על משהו שמסב הנאה.

2. יש להתייחס לרגשות ולחשקים שעולים במחשבותיו של המכור, להיות מודעים אליהם ולא להתעלם מהם. בדרך כזו של מודעות מלאה למצב ולתחושות שלנו, אנחנו בעצם אומרים לאמיגדלה, החלק במוחנו שאחראי לוויסות הרגשות, שהמסר שהיא שולחת התקבל והובן. כשהאמיגדלה תרגיש שהמוח מודע למסר שהיא שולחת ולא פועל על פיו באופן מודע, היא תפחית את עוצמת המסרים שהיא שולחת בפעמים הבאות, עד שתפסיק.

3. יש לקבל את העובדה שמדובר באתגר לא קטן ושהמעבר למעגל המוסרי לא נעשה ברגע. התהליך לא יהיה קל, אך בסופו אפשר לזכות בשליטה על דחפים ורצונות במקום להיות עבדים להם. הפיתוי מהעבר יכול להפוך להיות מקור לכוח, וככל שמתמידים בהימנעות ממקור הפיתוי כך זה הופך לקל יותר. 

אז אם אתם נמצאים בזוגיות וסובלים מהתמכרות לפורנוגרפיה, תוכלו לשתף את בן או בת הזוג שלכם בתחושות שלכם ובהחלטתכם, והם בהחלט יוכלו לעזור לכם להתגבר על הבעיה בעזרת הרבה אהבה, תמיכה והבנה. עם הזמן תוכלו להחזיר לעצמכם את השליטה בחייכם, וזה ללא ספק ישפר את מערכת היחסים שלכם. אם אתם חוששים שילדיכם המתבגרים עלולים לפתח בעיה שכזו, מומלץ מאוד לדבר איתם על כך מבלי להתבייש ולהסביר להם את המשמעות וההשלכות של עיסוק והתעניינות בפורנוגרפיה. זה יעזור להם להתוודע לסכנות שהם לאו דווקא מודעים אליהם, ושיכולים להשפיע על היחסים שלהם עם בני זוגם בעתיד.
 
כך או כך, המסקנות הן ברורות. פורנוגרפיה היא ממכרת מאוד ופוגעת הן בחיים האישיים והן בחיי הזוגיות. על כן ובשל שלל סיבות נוספות, כל אחד שעוסק בצפייה בפורנוגרפיה באופן קבוע צריך לשקול מחדש את מקומה בחייו, אפילו אם הוא חושב שאינו מכור ואת תהליך הריפוי, של כל הנזקים, שנגרמו בעטיה.

 

הכתבה נלקחה מ"בא במייל" ונכתבה שם ע"י שי אליאב.


 

לפני 7 שנים. 22 באפריל 2017 בשעה 17:04

 


מקלף האבטיחים - אשמח לדעת מאיפה את שואבת את הידע

The Best Queen - זאת לא השאלה הנכונה.
מה, שחשוב, זה האם עדיין נותר בך איזשהו ניצוץ המזהה אמת.

מקלף האבטיחים - בוודאי מכיר את 7 העולמות

The Best Queen - אם עדיין יש בך ניצוץ המזהה אמת, תיאחז בו, דבוק בו. לך אחריו, חזק אותו גדל אותו. החזר את נשמתך והתחבר אל האור.

לפני 7 שנים. 22 באפריל 2017 בשעה 16:53

שאלה:

הסבר מדהים ועמוק.

אבל עדיין השאלה קיימת. האם האצלת הנשמה היא ממש חלק מאור האינסוף ? זה לא יכול להיות כי האינסוף הוא אחדות צרופה שלא שייך להגדיר ממנה חלק או ניצוץ שנאצל משם ויורד כנשמה לגוף האדם.

ואם תאמרי שהנשמה היא מציאות של בריאה, אם כן, היא לא ממש חלק מהבורא. אלא מציאות נפרדת. ואם כן היכן הגדולה של הנשמה ? הרי היא לא ממש נאצלת מהבורא ?

 

 

 

תשובה:

 

אתה בוחר להגביל בחשיבתך את הבורא.

מעצם היותו אינסוף מוחלט הוא מכיל את כל אינסוף הפוטנציאלים האפשריים. בתוכם בהכרח גם את יכולת הדימיון, היצירה, הבריאה ועוד.

והוא יכול לבחור איך ומה לעשות עם כל הפוטנציאל האינסוף, שהוא.

לפני 7 שנים. 22 באפריל 2017 בשעה 16:39

שאלה:

ש לי שאלה נוספת.

מציאות הבורא היא מציאות אלוהית.

איך יתכן שניצוץ יפרד מהמציאות האלוהית של הבורא ויכנס בתור נשמה לגוף האדם הביולוגי ?

 

תשובה:

הבורא/ת הוא/היא (נטול/ת מגדר) האינסוף המוחלט. הוא/היא כל יכול/ה.
מעצם היותו כל יכול ביכולתו לבנות עולמות מהם האו כביכול מוסתר.

אתה יכול לנסות להבין זאת על פי הדוגמא הבאה:

האדם יכול ליצור הולוגרמה, משחק מחשב, שעל מנת לחוות את העולם הזה, שהמציא, הוא לובש חליפה מיוחדת. בימינו כבר אפשר לראות משהו מתקרב לך, בכל המשחקים ההולגרפיים בהם לובש האדם משקפיים מיוחדות על מנת לחוות ולהשתתף בעולם ההולוגרפי בו בחר לשחק.

כך גם הנשמה נכנסת לתוך העולמות החווייתיים, שברא הבורא, על מנת, שתוכל להתפתח וללמוד בהם ובכך לגדול ולהיעשות יותר דומה לשלם ממנו, כביכול יצאה. וכדי לחוות את עולם האשליה הנוכחי היא לובשת קורטקס (קליפת המוח) וגוף המאפשרים לה לחוות ולפעול בעולם האשלייתי הזה, כבמציאות אמיתית להתפתח, במעבדה חווייתית זו ולהוכיח את יכולותיה, כשהיא ניצבת מול אתגרים וניסיונות ולהגשים את עצמה.
כמו, שאתה רואה הנשמה לא מנותקת מהבורא, כי היא יכולה לעזוב את העולם, כפי, שהסברתי מלכתחילה. כאשר היא צופה, סכנת הרס או קלקול שלה, היא עוזבת (כמו, שנאמר: "פרחה נשמתו" וכו').

 

הבורא עצמו, מבטא את יכולותיו ואת עצמו דרך הנשמות, הניצוצות אלהיים, הגדלים ומתפתחים. וכך כל הבריאה, היצירה האלהית מתפתחת.

כל נשמה רוצה במקור לעשות כמיטב הטוב, שביכולתה לפתח ולהעשיר את הבריאה, את יצירת הבורא, ובכך את עצמה ואת המקור שלה. 

 

לפני 7 שנים. 22 באפריל 2017 בשעה 15:35

שאלה:

מענין ומאתגר :)

תודה :)

באיזה אופן ניתן לסלק את כוחות החושך שכבר נכנסו אל האדם ?

 

 

 

תשובה:

 

התהליך הוא תהליך הכי משמעותי, שאפשר.

תהליך של ריפוי הנשמה, הרוח והנפש.

זהו מסע החיים. זהו האתגר הגדול ביותר בחיים בדרך להגשמה, מסע התיקון.

קצרה היריעה מלהכיל כאן.

התשובה אורכה ספרים רבים.

אשתדל בעתיד לכתוב על כך יותר בבלוג או בכל דרך אחרת.

 

לפני 7 שנים. 22 באפריל 2017 בשעה 15:29

יש דבר, שנקרא נשמה.
היא המהות היחידה האמיתית של האדם.
היא ניצוץ מהעולם העליון, שנכנס ברובוט ביולוגי (גוף האדם), כדי להגשים את הטוב, שבה, להתפתח וללמוד, ובהתפתחות זו לגדול ולהתעצם ולעלות בעולמות הרוחניים.
במקרים רבים, כאשר הודגשה הסיאה והנשמה מוצאת, שאינה יכולה להגשים את עצמה: לעשות טוב ולגדול, היא עוזבת, בדרגה זו אחרת, את הגוף וחוזרת אל מקורה.
או אז הרובוט הביולוגי - גוף האדם נותר נטוש. פתוח להשתלטותם של שדים, מעולמות תחתונים, עולמות החושך. השדים משתמשים בגוף האדם ליצירת הרע אותו הם מכירים מעולמות החושך, עולמות הרע.
כמעט כל דיירי האתר נמצאים במצב המתואר.

 

אשתדל להמשיך בקרוב ולהסביר, מהן הדרכים לתיקון המצב.

 

כל עוד נושמים, אפשר להציל ולתקן.

לפני 7 שנים. 22 באפריל 2017 בשעה 15:21

שאלה:

 

מענין מאוד . תודה :)

מדוע הרוח והנפש אינן יכולות לעזוב ?

 

 

 

תשובה:

 

הרוח והנפש, קשורות לגוף, באופן, שאינן יכולות להשתחרר, אלא בפטירה.

הפטירה תתרחש בזמן המקורי, שנקבע לנשמה לסיים את תפקידה בעולם.

עזיבת הנשמה, באופן חלקי או מלא גורמת ייסורים נוראיים לאדם. כיוון, שאת האור האלהי, שהוא המקור לאושר ולשמחה ולמילוי האמיתיים אפשר לקבל רק מהבורא דרך הנשמה.

כששנכנסים עולמות החושך אל האדם, הם לא מאפשרים את כניסת האור האלהי דרך הנשמה.
הם דוחפים את האדם עוד יותר אל הרע, כדי, שלא יהיה סיכוי לאור להיכנס והאדם ישאר כלי שרת בידם. כי הם עצם לא קיבלו גופים להגשים עצמם בהם.
והם יותר מרוצים להשתמש בגופים האנושיים לצרכיהם. צרכיהם הם אנרגיה של סבל, כאב, פחד, עצב, צער, דאגה, אשמה. אנרגיות רגשיות נמוכות אלה הן ההזנה של העולמות הנמוכים.