שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

Anonymeet

זה שיקוף של הבלוג שלי בwordpress, בשביל להגיע ליותר אנשים אפרסם גם כאן. https://anonymeet.wordpress.com
אני בחור צעיר, אומרים שגם חתיך :) , בקטע של להיות נשלט אבל בלי הרבה ניסיון. נמשך גם לנשים וגם לגברים ובבלוג אני כותב על חוייות מין שאני עובר ועברתי וגם מפרסם פנטזיות שאולי אני רוצה לקיים מקווה שתהנו ואתם גם מוזמנים לצור איתי קשר!
לפני 7 שנים. 29 במרץ 2017 בשעה 23:12

היי! אני בחור צעיר גברי רוסי: 180, 85, שער שחור, עיניים חומות ועור "שזוף". – כרגע לא ממש ספורטיבי (כי יש הרבה עבודה ולא הרבה זמן), אבל נראה טוב וצעיר מגילי(26). אני מאזור באר-שבע, לא ממש נייד אבל לפעמים כן.

אוהב מוסיקה, סרטים, סדרות, ועוסק הטכנולוגיות מתקדמות. – זה בהרך משאני מוכן לספר על עצמי נכון לעכשיו בהמשך אני מאמין שיגלה עוד אינפורמציה.

ועכשיו לעניין:

באופן קבוע אני מחפש באינטרנט מפגשי מין דיסקרטים עם גברים אקטיבים ונשים שולטות.

על הדיסקרטיות: אף אחד כמעט לא יודע על הנטיות שלי ואני שומר על הדיסקרטיות שלי ועל הדיסקרטיות של כל אחד ואחת שאני נפגש איתם. אבל לרוב, לא יוצא לי למצוא מישהו מספיק רציני ובקרבת מקום בזמן שצריך, ועוד יותר בעיה, זה למצוא מישהו שמבין מזה דיסקרטיות טוטאלית וישר מבקש מספר נייד, תמונת פנים וכו'. לי, ואני חושב שלעוד הרבה – לא מתאים בשלב ראשון של הכרות באינטרנט למסור פרטים אישיים.

אז עלה לי הרעיון להתחיל בלוג שדרכו יהיה אפשר להכיר ולהפגש באופן דיסקרטי עם אנשים שכבר "מכירים אותי" דרך הפוסטים שאני יפרסם כאן. ומבינים שאני רציני, מה אני מחפש ומה רוצה לתת.
בעצם אני ינסה להפוך את הבלוג הזה לסוג של אתר/קבוצת הכרויות – מי יודע לאן נקח את זה בהמשך!

בבלוג: אני יספר סיפורי מין שהתרחשו איתי בעבר ועוד יתרחשו בעתיד, אולי יפרסם התכתבויות סקסיות שלי עם אנשים(בלי פרטים שלהם כמובן) בצ'אטים ואתרי הכרויות ובנוסף ישתף אותכם בפנטזיות שמדי פעם עולות לי לראש – לפעמים זה שגעון מוחלט – אבל תמיד זה סקסי ביותר. אולי מישהו מהקוראים אפילו יציע לבצע משהו מהם – ואני יסכים, אם אני יראה שהבן אדם רציני ובאמת הבין את הכל.

מטרת הבלוג הזה: היא להכיר אנשים שמבינים שחיים רק פעם אחת. ההכרות לפגישות חד פעמיות או קבועות – ללא שום התחיבויות ובדיסקרטיות מלאה.

אני מאוד זורם ורוצה לנסות דברים חדשים, בגלל זה אני תמיד מעדיף אנשים בעלי פנטזיה ופנטזיות כי זה הרבה יותר מעניין מסקס רגיל.

משחקי שליטה (bdsm)
אולי משהו קבוצצתי (חולם על gang-bang)
וכל דבר שבא לכם אבל לא ידעתם למי להציע. -הכל חוץ מקקי, סימנים על חלקי גוף פתוחים וצלקות.

אם יש לכם רעיונות לבלוג, רצון להפגש, פנטזיות לממש – תפנו ישירות אלי למייל: anonymeet1@gmail.com

או תשאירו תגובות, אני אשמח לשמוע מה אתם חושבים!

אתם גם מוזמנים לבקר את האתר שלי שהבלוג הזה זה בעצם השיקוף שלו: 

https://anonymeet.wordpress.com/

 

לבנתיים זה הכל, בברכה,

Anonymeet.

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י