שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

Anonymeet

זה שיקוף של הבלוג שלי בwordpress, בשביל להגיע ליותר אנשים אפרסם גם כאן. https://anonymeet.wordpress.com
אני בחור צעיר, אומרים שגם חתיך :) , בקטע של להיות נשלט אבל בלי הרבה ניסיון. נמשך גם לנשים וגם לגברים ובבלוג אני כותב על חוייות מין שאני עובר ועברתי וגם מפרסם פנטזיות שאולי אני רוצה לקיים מקווה שתהנו ואתם גם מוזמנים לצור איתי קשר!
לפני 7 שנים. 30 במרץ 2017 בשעה 5:58

 יצא לכם להרגיש שאתם מאבדים שליטה על המצב, או על הגוף? תתארו שלא רק אבדתם שליטה על גופכם אלה גם מישהו אחר כרגע שולט בגוף שלך ומבצע בעזרתו את הפנטזיות המוסתרות ביותר שלו.

לא יודע למה, אבל הרגש הזה עניין אותי מגיל צעיר. לא פעם ניסיתי לדמיין איך זה, והפעולה הזאת גרמה לי להתחרמן פי 100 חזק מהרגיל.

אני עדיין צעיר, היום אני בן 26. אבל הכל התחיל כשהייתי בן 14. הרגשתי לא שלם עם עצמי בגלל מה שאז רק התחיל לעבור אלי. המחשבות, הרגשות, הפנטזיות..

אני יכול לקרוא לעצמי מקסימליסטי - תמיד חשבתי שאם מחליטים ללכת על משהו צריכים ללכת עד הסוף ובגדול. באותו סיגנון חיים חייתי וגם באותו כיוון התחילו לזרום הפנטזיות שלי. אז, בגיל 14 רק התחלתי באמת לגלות שאני נמשך לשני הכיוונים, אתם בטח כבר מבינים למה הכוונה... הייתי מבולבל ולא רציתי לקבל את זה בעצמי, אבל אם הזמן גם גיליתי שאין מה לעשות אם זה, שזה פשוט ככה.

לאחר התלבטויות החלטתי להפוך את הפנטזיות למציאות.

חלק גדול מהפנטזיות שלי התבססו על קבלת כאב והשפלה עצמית. המצאתי לעצמי משימות קינקיות רבות. זה התחיל ממשימה כמו לקשור חוט או חבל על הפין ועל האשכים ככה שהדם כמעט יפסיק לעבור לעברים האלה וכל היום הרגשתי כאב ואי נוחות באזור הכי ארוגני שלי אבל הייתי חייב להיות בשיעורים בלי אפשרות להסיר את החבל. זוכר גם משימה שבמסגרת הייתי חייב להעביר יום שלם עם מלפפון שהחדרתי לעצמי מאחורה. היו גם משחקים עם נירות דלוקים שטיפטפתי לעצמי על כל האזורים שקשורים למין. המצאתי הרבה עונשים כאלה ואם הזמן התחלתי לבצע את המשימות האלה בתור עונש עצמי, כל פעם כשה לא הצלחתי במשהו. רק ככה הרגשתי שקיימת לגיטימציה להעניש את עצמי.

המשחקים האלה חירמנו אותי כל כך שבסוף יום "קשה" יכלתי להגיע לאורגזמות מטורפות וחזקות במיוחד.

אחרי כמה זמן קבלתי אומץ לסקס עם גבר. אתרי הכרות עשו את העבודה ונפגשתי עם גבר שהיה פי 2.5 מבוגר ממני, אני לא יפרט יותר מדי על הפעם הראשונה, אבל אתם בטח יכולים לנחש איך בערך הכל היה. תדעו שאחרי הפעם הזאת לא רציתי לחזור לפנטזיות שלי בכלל, רציתי רק לשכוח הכל ולהפוך להיות נורמלי. לאורך זמן נלחמתי עם עצמי כל פעם כשנזכרתי איך הוא זז בתוכי, איך ניסע לחדור אותי עמוק יותר למרות שכאב לי מאוד, ואיך הוא גמר בתוכי והלך. מצד אחד הרגשתי מנוצל ומושפל מאוד, מצד שני הרגשתי איך אני מתחרמן כל פעם כשנזכר בזה. בסופו של דבר הטבע זכה והמשכתי לחפש פרטנרים חדשים.

מאז יצא לי לממש כמה פנטזיות חדשות, אבל כל פעם הררגשתי איך שאני כל פעם רוצה לחוות פנטזיות יותר ויותר אקסטרימיות.

עד היום הפנטזיה הכי אקסטרימית שחוייתי, זה סקס אוראלי עם יותר מ6 גברים שונים בערב אחד. זה היה בקומה עליונה של חנות סקס שנמצא בקרבה לתחנת רכבת באמסטרדם. במקום הזה קיימים הרבה תאי צפיית פורנו עם מה שנקרא "glory holes" בכל תא. גיליתי את המקום הזה והייתי מאוד סקרן להכנס לשם. אחרי המון התלבטויות ועם רעידה חזקה ברגליים הגעתי לשם וקניתי כרטיס כניסה. המקום חשוך, יש בו קרוב ל20 תאים וגברים שמחכים למישהו צעיר כמוני. בהתחלה היה מוזר, אבל לא הספקתי לשים לב כמה חופשי התחלתי לעבור מתא לתא, בשביל לרדת לכל מי שהיה מוכן להעביר את הזין שלו אלי דרך החור בקיר. לא ספרתי כמות מדוייקת, אבל הפה שלי בקושי זז בסוף היום. שתי גברים מ"הרשימה" בקשו רשות להכנס לתא שלי בשביל גם לזיין אותי והסכמתי, אבל יודעים על מה חשבתי באותו רגע? :

דימיינתי שיש במועדון הזה חדר גדול לאורגיות ושכמה גברים ערומים יחדרו אל התא שלי ובלי להסביר כלום, בכח, יקחו אותי לאותו חדר ויזרקו שמה ערום על המיטה ושהחדר יתחיל להתמלא בגברים רעבים לבשר טרי ולא יהיה להם אכפת אם אני ירצה לסיים את הסשן לפני שכולם יספיקו לגמור לפחות פעם. דבר כזה לא קרא כמוון. למרות שלא כל משרציתי התגשם, זה היה ערב סקס הכי טוב ומשביע בחיי.

לפני זמן מה גיליתי שמקום כזה יש בתל אביב באזור דיזינגוף! המקום נראה backroom,  יש שם חדר גדול, חשוך, עם מיטה גדולה. ובקרוב אני הולך לנסות את המקום הזה. לא יודע אם יהיו עד אז קוראים לבלוג שלי, אבל אם כן, מי רוצה להצטרף? :)

בכל אופן המסכנה שהגעתי אליה - זה שרוב הפנטזיות שיש לי ושהיו לי אי פעם, הם מסתבר היו בנושא הBDSM כאשר אני מתמסר באופן מיני, מקבל עונשים, נאלץ לסבול כאב, להרגיש מנוצל וכו.

כשגיליתי את זה הבנתי שכנראה אני צריך להכיר אדון או מלכה מנוסים בשביל לבדוק עד כמה אני מוכן לסבול ועד כמה עמוק אני יצליח לצלול אל תוך העולם הזה.

 אל תשכחו שזאת שיקוף של הבלוג באתר שלי, שם יש פוסטים יותר חדשים אז כנסו: 

https://anonymeet.wordpress.com/

בברכה, Anonymeet

Eshetbar​(נשלטת) - שמור על עצמך
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י