שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

Anonymeet

זה שיקוף של הבלוג שלי בwordpress, בשביל להגיע ליותר אנשים אפרסם גם כאן. https://anonymeet.wordpress.com
אני בחור צעיר, אומרים שגם חתיך :) , בקטע של להיות נשלט אבל בלי הרבה ניסיון. נמשך גם לנשים וגם לגברים ובבלוג אני כותב על חוייות מין שאני עובר ועברתי וגם מפרסם פנטזיות שאולי אני רוצה לקיים מקווה שתהנו ואתם גם מוזמנים לצור איתי קשר!
לפני 7 שנים. 30 במרץ 2017 בשעה 20:22

בתל אביב, ברחוב דיזינגוף, צמוד לחנות אביזרי מין קיים מקום שנרקרא BACKROOM – זה הוא מקום חשוף שעובד כמעט בכל שעות היממה, שבו קיימים כל התנאים לקיום של כל הפנטזיות שלך.

עוד מעט אני מתכנן להגיע לשם בפעם השניה שלי, בשביל לקיים חלק גדול מהפנטזיות שלי. אבל לפני כן, אני יספר לכם על הפעם הראשונה שהייתי שם.

הגעתי לשם לפני בהרך שבועיים. לא היה לי הרבה זמן פנוי אבל הייתי חרמן ורציתי לנסות את המקום. היה דיי מבייש להכנס לשם, כי הכניסה היא ליד בר שנמצא ברחוב, אבל למי שם אכפת לאן אני הולך, אז פשוט נכנסתי. הכניסה הייתה דרך החנות. שילמתי 35ש"ח דמי כרטיס, המוכר נתן לי קונדום ומפתח ללוקר, חייך והוסיף שהיה שמח מאוד להכנס גם, חבל שאסור לו כי הוא עובד פה – לא ידעתי מה לענות אז פשוט חייכתי ונכנסתי לbackroom. דרך הדלת השחורה אל המקום החשוך.

שמתי חלק מהדברים בתוך לוקר(שלא יפריעו) והתחלתי לטייל במקום החשוף.

מקום בנוי בצורת מעבר צמוד עם "תאי צפיה" משני הצדדים שמחולק לכמה אזורים. בסוף המעבר יש מדרגות למטע שמובילות למקום רחב יותר, אבל גם עוד יותר חשוך עם מיטה גדולה ועם נדנדת סקס מעור.

בהתחלה עברתי מהכניסה עד הקומה התחתונה בשביל לראות את המקום, לנסות להבין איך הכל עובד שם. כל גבר שראיתי בדרך הביט עלי עם רצון גדול בעיניין. שמתי לב, שכמה אנשים התחילו ללכת אחרי – אני נראה ילד בן 20 שעוד לא ניסע דבר בחייב, אז אני מבין אותם – פתאום למקום כזה נכנס "בשר טרי כמוני" ברור שהם יתחילו לסים יתר לב וירצו לנסות אותי.  – לא יודע עם צפיתם בסדרת walking dead אבל עם כן, אז אתם תצליחו לתאר הרבה יותר טוב את זה – דיי מלחיץ, אבל ידעתי לאן אני נכנס ובשביל מה.

כשהגעתי עד הקומה התחתונה זרקתי מבט מהיר על החדר עם המיטה, לא היה שם אף אחד והחלתתי לעלות למלע בשביל להכנס לאחד התאים ולהתחיל את הערב ממציצות דרך חורים בקירות. אבל בדרך חזרה נפגשתי במבטים עם גבר שכנראה הלך אחרי ופתאום הרגשתי לא נעים שהוא הולך אחרי קומה למטע ואני פשוט מסתובב ומתחיל ללכת בחזרה כאילו שהוא לא עניין אותי. אז נעצרתי ושעלתי עם בא לו משהו, הוא ענה

– כן, מציצה.

הלכנו לפינה של החדר התחתון, כמעט אין שם עור וכשמשחתי את היד לכיוון המכנס שלו, לא ידעתי שהזין שלו כבר בחוץ. ישר נעמדתי על הברכיים והתחלתי לעשות לו שמח. אני גם הייתי שמח באותו רגע כי הייתי מאוד רעב לזין אחרי תקופה יבשה די ארוכה.

הזין היה דיי גדול, וכפי למציצה. אחרי כמה רגעים העיניים התרגלו לחושך ושמתי לב שאנחנו כבר לא לבד, היה שם מישהו שהביט על איך אני מוצץ על הברכיים. רציתי להתחיל לעבוד גם אם הזין שלו, אבל התביישתי כי חשבתי שאולי הוא רוצה רק להסתכל. במהלך המציצה הרגשתי עוד כמה מבטים מאחורה, אבל לא הייה נוח לסובב את הראש אז לא יודע אם באמת היו שם אנשים נוספים.

אחרי כמה דקות, הגבר שירדתי לו שעל אם אני מקבל ועניתי – כן, בבקשה.

הסתובבתי ואחרי כמה שניות הוא כבר היה בתוכי. נכנס מהר וחזק בלחיצה אחת – כמו שאני אוהב, ולמרות שלא היה לי סקס אנאלי כמה חודשים וגם לא היה חומר סיכה, חוץ מרוק הכאב עבר תוך שניות.

את האמת אני אוהב להרגיש כאב ואי נוחות זמן יותר מתמשך, כאב – זה הפטיש שלי. אבל הפעם הייתי כבר כל כך חרמן שהחור התרחב עוד לפני נגעו בו.

הגבר זיין אותי אגרסיבי ונהנתי כל כך שלא סמתי לב איך שהתחלתי למצוץ לגבר השני, לאותו אחד שהביט מהצד.

חשבתי שהראשון יגמור מהר ועוד מישהו יצתרף, אבל זה התמשך והתמשך. שמתי לב לתור מכמה גברים שכבר חיכו וביקשו ממנו לתת גם לאחרים. הוא לא הספיק לגמור ומסר אותי הלעה. הזה שמצצתי לו(השני) החליף אותו מאחורה. הלסת שלי התעייפה נורא וכבר היה כואב למצוץ, אז לא לקחתי לפה מאחרים באותו רגע. אבל הבאתי למישהו ביד.

למרות שהיינו שני מטר ליד המיטה, כל הדברים התרכשו בעמידה והתעייפתי מהר לעמוד בצורה הזאת. אז פשוט אמרתי, סליחה אבל אני חייב לנוח קצת. ועליתי למעלה. לא היה לאן ללכת לנוח, חוץ מחדר צפיה. נכנסתי לאחד החדרים, בחדר הזה כמעט בכל החדרים שם היו חורים לזין בקירות משתי הצדדים, ורק כיוויתי שלא ראו לאיזה חדר נכנסתי, שיתנו לי קצת לנוח לפני שאני יוכל להמשיך הלעה.

יצא לי לנוח ככה דקות קצרות ופתאום מישהו הכניס זין דרך החור. לא כל כך רציתי עדיין, אבל היה לא נעים לא להתייחס(נראה לי יבוא יום ואני יתמסר למועדון שלם רק בגלל שלא נעים לי לא להתייחס 😄 – ואני לא נגד שמשהו כזה יקרא את האמת ).

מצצתי את הזין, לקח ים של זמן (הייתי חייב כבר לזוז, כי קבעתי עם חברים) אבל עשיתי את העבודה עד הסוף, וסוף סוף קיבלתי גמירה בפה. התחלתי להביא ביד ואחרי כמה דקות גמרתי גם וגמרתי המון!

התלבשתי, יצאתי מהחדר, שתפתי את הפנים ואת הפה בכיור(יש שם), לקחתי את הדברים מהלוקר ויצאתי החוצה. החזרתי מפתחות של הלוקר למוכר בחנות, הוא חייך לי והלכתי לדרכי.

אני כבר חושה על הפעם הבאה. צריך להתכונן פיזית ומנטאלית, לשתות הרבה אלכוהול בבר איפהשהו באזור ולבוא לשם עם מינימום לבוש ודברים בשביל לו לדעוג.

צריך לבדוק מתי יש יותר אנשים, וללכת לחדר עם המיטה למטע.

בא לי להתפשט לחלוטין, לשכב על המיטה ולתת לכל אחד שירצה לעשות איתי כל דבר שירצה. רוצה להקריב לזה יום שלם וביום הזה להפוך לזונה הכי חמה והכי זנותית בתל אביב. מי שרוצה להצתרף או לארגן משהו כזה בעצמו – צרו קשר: anonymeet1@gmail.com

אני כאן בשביל לקיים פנטזיות, שלי ושלכם!

 אל תשכחו שכל הפוסטים כאן הם שיכוף של הבלוג מהאתר שלי: https://anonymeet.wordpress.com

 בברכה, Anonymeet


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י