לפני 5 שנים. יום ראשון, 8 באוגוסט 2021 בשעה 8:00
אני יודעת שאם אצליח לבכות זה ישטוף את הכול החוצה
הגרון שלי חנוק והבכי לא מגיע
הוא נוכח, הוא אמיתי והוא לא משתחרר
אולי כי חוץ מהכאב שיישטף החוצה אצטרך לוותר גם על הדברים האחרים
קוראים לזה לשפוך את התינוק עם המים
ואני עדיין נאחזת
לא מרפה
נצמדת
כמו שנצמדתי לרגל שלו כשעמד ללכת
לא מרפה ממני לא ממנו
אני טובעת במציאות
המציאות שטופחת על פני
ועדיין
אני גאה בכך שאני יודעת שאני לא צריכה אף אחד כי יש לי אותי
ואני יודעת שכל מה שקרה זה עוד צעד בדרך שאליה יצאתי
אני לא רוצה אלא את מה שהוא גורם לי להרגיש
וההבנה הזו היא כל מה שהייתי צריכה
למדתי לקבל ממנו את מה שאני צריכה בלי לרצות אותו
אם יש דבר אחד שהבנתי שזה לא הוא זה מה שהוא גורם לי להרגיש
את זה אני מחפשת
והוא יכול להיות כל מה שהוא רוצה, עם מי שהוא רוצה
וזה בסדר
זה יותר מבסדר
זה בדיוק מה שאני צריכה

