שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

התחלות

לפני 6 שנים. 2 במרץ 2018 בשעה 12:55

איזה חג זה. החג שנותן דרור לכל היצרים שלנו לצאת החוצה. לא סתם הפך להיות החג של הרוצחים והזונות. מהו בתוך תוכנו תמיד רוצה להיות שם. בצד האפל.

 

נכנסת לבר כבר שיכורה לחלוטין, עוד בחור נחמד שמזמין למשקה ואני נענת בחיוך. מתיישבת לבד. מסתכלת סביבי - האם יש פה מישהו שצד את העין. מסיימת בנימוס את הכוס. ומניחה אתה לצידי. ממש ממולי. בתחפושת של גלדיאטור. עם שרירי חזה שרואים רק בתמונות.

ניגשת אליו ונעמדת מולו. 'סליחה, אפשר רק לבדוק משהו?' הוא מביט אליי ומחייך. יאני מעבירה את אצבעותי על החזה שלו. לבדוק שבאמת השרירים האלה אמיתיים. 

חוזרת לשבת במקומי ומקווה שהוא יקום אליי ויעשה את הצעד הבא. אבל חוץ מלשלוח מבטים וחצאי חיוכים. היא לא עושה כלום.

 

מתקרבת אליו שוב. 'איך קוראים לך?' הוא שאל אותי. והחלטתי לא לענות. קירבתי את השפה לצווארו ונשקתי לו. ידייו עברו אל ישבני. ואחזו בו. הרגשתי איך אני נרטבת בקלות. מנשקת אותו. וסמוקה מהתרגשות. הוא פותח את רוכסן מכנסיי ומכניס את היד. קצת להרגיש אותי. מסביב, המוני אנשים שלא מכירים אותי. שלא מכירים אותו. באמצע ההמון. רק אני והוא. האצבעות שלו מרגישות את הרטיבות שלי. ואני מתענגת על כל מגע של אצבעותיו בתוכי. 

חודר עמוק אליי.

מוציא את אצבעותיו. מכניס לתוך פי. אני מוצצת ומלקקת אותן. אני טעימה היום במיוחד. מחייכת. ונותנת נשיקה לפרידה. 'אבל לא אמרת לי איך קוראים לך...' התרחקתי. מעט במבוכה. והמשכתי ללכת.

לפני 6 שנים. 26 בפברואר 2018 בשעה 4:18

רק תחבק אותי אחרי זה חזק.

לפני 6 שנים. 24 בפברואר 2018 בשעה 11:29

כמובן שעשיתי את זה עם אישור.

 

שלחתי הודעה שנונה שידעתי שתמיס אותך. התקשרת. ושאלת לשלומי. אמרת שהיית באיזור ופספסנו אחד את השני בדקה. אמרתי שבמקרה אני בדרך אלייך. לקפה.

 

פתחת את הדלת ובאופן כמעט אוטומטי באת להצמיד לי נשיקה. כזאת דומה לזאת שהיית מנשק כשהיינו יחד. לוהטת ומלאת תשוקה. שעוד הדלת קצת פתוחה. הפעם הסטתי את הלחי ונשקת לאמירת שלום.

שיחת חולין קלילה להתעניין מה השתנה. ושוב. הצמדת אותי לקיר. וניסית לנשק. הסבתי את הראש. פישקת לי קצת את הרגליים. הכנסת יד למכנסיים והחיוך שלך העיד עד כמה התגעגעת אליי רטובה.

 

'אמרתי שאני קופצת לקפה לא?' תתקלחי ביינתים אני אכין לך. בשביל מה להתקלח. סהכ קפה. 

הכנת אותו בדיוק כמו שאני אוהבת. יש משהו בהשפרצה של המקינאטה שמחרמנת אותי בצורה בלתי רגילה. חיבקתי מאחורה. היידים נשלחו לזין שלך. בדיוק כמו פעם. מי שעושה כלים מקבל פינוק לבחון את הריכוז.

התגעגענו לזה - אבל אף אחד לא יודה בזה.

 

בסלון. עם שתי כוסות קפה. משוחחים. כמו שני חברים. נישקת. שלחת אותי להתקלח. התפשטתי והראתי לך סרטון. בלי לחשוב פעמיים הרמת אותי מהספה למיטה. ליקקת לי את הכוס. כל כך התגעגת לטעם. חדרת לתוכי. והעיינים שלך הסגירו כמה חיכית לזה. אני מת על הכוס שלך. מזיין חזק. ונעים. עד הסוף. אני מתה על איך שאתה מזיין אותי. גומר. ושנינו שוכבים עירומים. לשיחה של אחרי. כזה מגיע אלינו... אני אומרת לך. יאללה למקלחת לא? אני נכנסת ואתה אחרי. סבון בריח קוקוס כמו שאני אוהבת. מסבנת את כולך. את הגב. את הבטן. יורדת על הברכיים. מסבנת לך את הרגליים. אוהבת שאתה מסתכל עליי מלמעלה. מסבנת לך את הזין. ושוטפת טוב טוב מהסבון. אתה מרחיק מעליי את המים ונכנס לי לפה. מוצצת באהבה. כמה שהתגעגעתי לזה שאתה מתקשה בתוכי. מוציא. משפריץ לי על הלחי. מסיימים להתקלח ויוצאים. 

 

יאללה. אני צריך לנקות את הבית ילדה. אין בעיה. אני רק נחה קצת. ומחייכת. הבאתי הפתעה. קצת לשחק עם עצמי. אתה מחייך אליי ומשחק איתי. מתחילה לנזול. מקרב את הזין שלך לפה שלי. אני שוכבת ומוצצת לך. אתה משחק לי עם הכוס. אחחח כמה שקשה לי להתרכז. במיוחד שאתה משפריץ לי על הפנים. רשע אחד. 

 

אני חייבת לצאת. יש לי דייט היום עם מישהו חדש. שוטפת את הפנים. מחליפה תחתון וחזייה. חחח לאן נראה לך שאת הולכת. אני בדיוק מכין לך ארוחת ערב. מתיישבת על הספה בזמן שהוא מבשל. הארוחה הכי טעימה שיש. עם כוס יין לצידה. תתפשט. תתפשטי. יורד לי. מוצצת לו. אין כמו הקינוח שבסוף הארוחה. 

יאללה. בואי לישון ילדה. התגעגעתי שאת ישנה איתי.

 

מתעוררת בבוקר. חרמנית בטירוף, הוא כבר עושה כלים. 'הייי אתה, לא מגיע לי מין של בוקר?' את משהו. רק נשיקה של בוקר. יאללה תתארגני. 

מכין קפה. אני מתלבשת. מתאפרת. 

תפסיקי להתאפר. אני אוהב אותך בלי איפור בכלל.

מתיישבת עלייך ומנשקת. 'אפשר קצת?' לא ילדה, תלכי הביתה. עם טעם של עוד. ככה פעם הבאה שתחזרי תתפשטי כבר בכניסה. ולא תתני לי את הלחי כשאנשק אותך. מכניבה יד למכנסיים שלי. מרגישה איך אני נוטפת. 'אתה לא רוצה להרגיש קצת?'. לא.

 

אין שום סיכוי שאני יוצאת מפה ככה. 

מחייכת את החיוך שאתה אוהב. פותחת את הריצרץ במכנס. ברגע שאתה מרגיש כמה אני רטובה. כבר לא חושב פעמיים. 

מפשיט אותי. מזיין חזק. חזק מאוד. 'כמה שאני אוהב'. שוכבת על הקצה של הספה. אתה מאחורי מזיין לי את הגרון. מאוהבת בזה. מתהפכת עם הטוסיק מולך. מזיין לי את הכוס מאחורה. חוזרת שוב לזיון גרון. ושוב לדוגי. עד הסוף. חזק ומהר. מסיים עם גמירה חזקה על הגב התחתון. ושתי כאפות חזקות על הלחי הימנית של הטוסיק.

 

תודה. עכשיו אני יכולה ללכת. תתלבש. נשיקה. את רואה. את יותר יפה בלי איפור.

לפני 6 שנים. 24 בפברואר 2018 בשעה 10:11

אז מצאת אותי. וידעת למשוך אותי בדיוק למקום הזה שאליו הייתי צריכה להגיע.

 

בלי לחשוב מדי. אמרתי שאני מגיעה.

רק דקה לפני שהגעתי התחיל לקנן בי הפחד. 

נכנסת לאוטו. בחור יפה. עיינים טובות. וחיוך כובש. אחחח החיוך הזה שגורם לי להיות רטובה. העברת את היד הקפואה שלך על הצוואר שלי. תפסת אותו קצת חזק. מכוון אותי לאן לנסוע. בלי להרים את הקול. בלי להתרגש. מחזיק בי בצוואר וממשיכים לנסוע.

 

אני לא יודעת מה להגיד. לא מצליחה להוציא קול. רק בולעת את הרוק שמצטבר לי בפה. 

עצרנו. הסברת יפה איך אני צריכה לשבת. עם יידים מאחורי הגב. והותרת לי להוציא יד אחת.

הסברת איך אני צריכה לשחק עם עצמי. הובכתי שבפעם הראשונה שאנחנו נפגשים אני כבר משחקת לעצמי בדגדגן בפנייך. 

הרגשת את המבוכה ומצאת דרך לעזור לי. הכנסת שתי אצבעות לפה שלי ושיחקת לי בפה. 'כל מה שאני עושה, תעשי גם את' הלוואי והיית מרגיש כמה הייתי רטובה למטה. הרבה יותר מהרטיבות שהרגשת בפה. 

 

הכנסת אותי לעולם אחר. פחדתי. התרגשתי. התחרמנתי. רציתי לרצות. רציתי שתיגע בי. רציתי שתעשה בי כל מה שתרצה. אבל פחדתי. הסתכלתי לך בעיינים. ואתה חייכת. ראית את הפחד שמשתלט עליי. השכבת אותי קצת אחורה. והחדרת את האצבעות שלך לתוכי. להרגיש כמה אני רטובה בשבילך.

 

אתה אוהב את זה אדון?

 

תתנתקי. תעצמי עיינים. הגיע הזמן ללכת לישון.

לפני 6 שנים. 17 בפברואר 2018 בשעה 16:16

אז מצאתי את עצמי חוזרת.

חוזרת לחפש את עצמי.

יש משהו מאוד מיוחד בעולם הזה שיותר מחוויה משותפת עם אדם אחר את מוצאת את עצמך מגלה אותך. מי את ומה את אוהבת. איך את אוהבת, למה את משתוקקת וגם מה מעורר בך קנאה.

 

אחרי שעברתי. לממש מעט זמן. וממש מעט התנסויות בעולם הזה. אבל התחלתי. ונחשפתי. וקראתי. והרגשתי. חזרתי לעולם הוונילי לגמרי ולקחתי איתי מכאן כמה דברים.

 

במיוחד את ההתמסרות הזאת.

 

שכל כך מוערכת פה. וכל כך לא שמים לב אליה בעולם שם בחוץ.

 

אז חזרתי. לקחת מכאן עוד קצת.