סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

דומיניק מורנינגסטאר - Dominic Morningstar

מערבולת קלינית של היצע וביקוש.
כולם עסוקים בלהמר על הצ'יפ שיגרוף הכי הרבה לייקים, ואני, אני דילר של תשומת לב.
לפני 3 שנים. 3 ביוני 2020 בשעה 6:08

נשלטת או שפחה...?
מה ההבדל בעצם?
מי מחליט אם שפחה או נשלטת?
ולמה זה בכלל משנה?

(המאמר נכתב על המין הנשי אך רלוונטי גם לנשלט/עבד)

כל שפחה (slave) היא נשלטת (submissive),
אבל לא כל נשלטת היא שפחה.
ואסביר:
למילים עצמן אין משמעות מלבד המשמעות שאנו מעניקים להן, ולכן אם ברצוננו לנהל שיח על מושגים מעולם השליטה - ראוי שנבין את המושגים בהם אנחנו דנים ואת המשמעות המסורתית שקהילת הבדס"מ העניקה להם לאורך השנים, והיום אכתוב על ההבדל בין נשלטת לשפחה (ובהתאמה כמובן, בין נשלט לעבד).

אתחיל מהסוף:
התואר 'שפחה' הוא הכבוד הגדול ביותר שאדון יכול להעניק לנשלטת שלו, וכפועל יוצא הופך את האדון ל-'מאסטר' (ארחיב על כך בפוסט עתידי), למעשה, תואר שפחה הוא ה'חגורה שחורה' של הצד הנשלט במערכת יחסים מבוססת שליטה.

לרוב, המעבר בין סטטוס 'נשלטת' לסטטוס 'שפחה' יתבצע אחרי תקופה ארוכה בה הנשלטת משויכת ומקולרת לאדון שלה, ואחרי שהונחו על השולחן הסכמי בעלות ושירות (להלן "חוזה בדס"מי") ותנאי ההתקשרות מוסכמים וברורים לשני הצדדים - להפוך מ-"אדון ונשלטת" (D/s) ל-"מאסטר ושפחה" (M/s) זה עניין גדול ורציני מאוד, ולעתים קרובות תשמעו את חברי הקהילה מדברים על האקט הזה כמו על 'חתונה בדס"מית', והם צודקים.

טקס הקילור הרשמי שהופך נשלטת לשפחה הוא רגע מאוד מאוד מרגש עבור הזוג ולרוב יכלול אלמנטים מסורתיים מעולם השליטה כמו הקראת מכתבים שהזוג כתב זה לזו לכבוד הטקס, סשן פומבי לכבוד האורחים שהגיעו לטקס, הורדת הקולר הישן (Consideration collar)  וענידת הקולר החדש (slave collar) ועוד אי-אלו אלמנטים ייחודיים ומיוחדים שבוחר הזוג לשלב כחלק מטקס הקילור הפורמלי שלהם.

עבור הנשלטת, קבלת התואר 'שפחה' הוא רגע של הגשמה עצמית ברמה כמעט רוחנית, ואף נכחתי פעם אחת בטקס כזה בו הנשלטת תיארה לאחר מכן חוויה שדומה לטראנס או "אורגזמה רוחנית", במילותיה שלה. בעצם קבלת התואר הזה, מקבלת הנשלטת את הבטחתו של האדון שלה - (ומעכשיו, המאסטר שלה) - שהיא מהיום "מספר 1" שלו, היא הראשונה, היא באה לפני הכל ולפני כולם, הוא מתחייב לדאוג לה ולכל צרכיה ולשמור עליה שתהיה בריאה ושמחה עד קצה גבול היכולת, זו רמת המחויבות הגבוהה ביותר שניתן לתאר בין שני בני אדם, בעיניי.
עבור האדון, הענקת התואר 'שפחה' לנשלטת שלו מסמל את שביעות רצונו הבלתי מעורערת ממנה, זה רגע מיוחד מאוד בחייו של אדון ומעטים זוכים לחוות אותו במלוא גדולתו ובמלוא הכבוד הראוי לרגע שכזה.
עבורו, להגיד "אני רוצה להפוך אותך לשפחה שלי" שווה ערך להצעת נישואין, כמו אומר - "החיים שלי טובים יותר בזכות השליטה שהענקת לי על חייך שלך, וזו ההבטחה שלי כלפייך שלעולם לא אפעל לרעתך ותמיד אדאג לכל צרכייך, יהיו מה שיהיו".

לפי המסורת, במהלך טקס הקילור הרשמי, רגע לפני הענקת הקולר החדש (והקבוע, נהוג להעניק קולר נעול), יקריא האדון מכתב שכתב לנשלטת שלו ובו הוא יפרט את המעלות הטובות שלה ואת הסיבות והמניעים שגרמו לו לבחור בה ובהפיכתה לשפחה שלו, כמובן שזו אינה חובה ויש כאלו שיעדיפו לכתוב כמה מילים על טיב הקשר, ויש אף כאלו שלא יהיו מעוניינים בכלל במכתב או נאום ויבצעו את הטקס בלי אלו - כל אדון והשקפת עולמו, כל הדרכים כשרות ואין כאן "יותר טוב" או "פחות טוב", יש רק התאמה אישית, כפי שאמורה להיות מערכת היחסים עצמה.

מיתוסים נפוצים:

- "לשפחה טובה אין גבולות" -
קשקוש מוחלט.
לכל אדם באשר הוא אדם יש גבולות, וטוב שכך.
נשלטת שמצהירה "אין לי גבולות" למעשה מעידה על כך שהיא חדשה בעולם השליטה וזקוקה להדרכה וליווי, זה תמיד 'דגל אדום' עבורי במהלך שיחת הכירות שלי עם נשים שפונות אליי.

- "נשלטת יכולה להחליט שהיא שפחה" -
כפי שכתבתי למעלה, הכוח להעניק את התואר 'שפחה' נמצא אצל האדון, הוא זה שבחר לקבל את הנשלטת להיות תחת שליטתו מלכתחילה והוא זה שיכול לבחור להפוך אותה לשפחה שלו. נשלטת שמכריזה על עצמה כ"שפחה" זה שווה ערך לנשלטת לא משויכת שמעניקה לעצמה קולר - זה חסר טעם ואין בזה שום כבוד כלפי אותה נשלטת בפרט וכלפי קוד ההתנהגות בעולם השליטה בכלל.

- "אני מאסטר מנוסה שמחפש שפחה מתמסרת" -
אתה לא.
אתה חרטטן ושרלטן שמחפש 'טרף קל' ואין לך מושג מה המשמעות של המונחים שאתה מפזר, אתה חדש בעולם השליטה וכדאי לך לחפש הנחייה ועזרה בצעדים הראשונים שלך כדי שאולי יום אחד באמת תבין מה המשמעות של המילה "מאסטר" ואולי אפילו תזכה להרגיש ככה, באמת, לא בכאילו ולא כי "זה נשמע מגניב" - תשכיל, תלמד, תשקיע, ואז לא תצטרך "לחפש שפחה מתמסרת", היא כבר תמצא אותך.

ו_____________________________________________
למאמרים נוספים, סרטוני הדרכה, ופרטים על הרצאות עתידיות - בקרו כאן:

www.facebook.com/BDSM1X1 

HeavenlyDemonic​(אחרת) - מעניין ומעשיר, במיוחד לחדשות כמוני :)
תודה
לפני 3 שנים
Dominic Morningstar - 🖤
לפני 3 שנים
Ibex - ריגשת אותי. עד עכשיו ניסיתי להבין את עוצמת הרגשות שלי לאדון שלי דרך כתבים (נפלאים בעיני) באתרים שונים (באנגלית). נעים לשמוע ולדבר את זה בעברית. תודה לך🙏
לפני 3 שנים
Dominic Morningstar - אני שמח לקרוא את זה, ואני מאחל לך ולאדון שלך להגיע יחד לעוצמות מטורפות של רגשות שיגרמו לטקסט שלי כאן להרגיש כמו משחק ילדים 🙏🌷
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י