סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אגם הברבורים

לפני 3 שנים. 22 ביולי 2020 בשעה 12:30

הייתה לי חוויה נעימה בבסיס. מעבר לכך שהוצאתי שלושה גימלים, נבהלו ממני וזרקו הערות על הדלקת שיש לי בעין. כשאחת המפקדות הבכירות פנתה לקצינה חדשה והכריחה אותה להסתכל עליי, אותי להסתובב אליה כשאחזה בגופי, הרגשתי מושפלת ממה שאמרה ומאיך שתפסה אותי. והקצינה ענתה לה: ״היא יפה״, אמרה לי שזה קרה לה גם והסבירה לי איך לטפל, הסתכלה לי בעיניים מקרוב, חייכה. חייכתי גם אני.

אתם יודעים מי עוד יפה? המלכה שלי. אני אוהבת אותה יותר מיום ליום. יצא לי היום להיות שם עבורה, איזו זכות, וואו. להיות שם בשביל המלכה. היא עברה ימים לא קלים, ושיתפה אותי ברגשות שלה. אני גאה באיך שהגבתי והתנסחתי, אני חושבת שכמו שנחשפתי לצד של המלכה שלא ראיתי הרבה, גם היא נחשפה לצד שלא ראתה אצלי. 

גם נפגשתי עם המלך והנסיך היום. בשבועיים האחרונים הקשר שלנו התעצם מאוד, זה הדדי. הייתה אהבה חזקה, שיחות העומק הנעימות, הנסיך המתוק, והיו גם תכנונים לשבוע הבא. אני והמלך מאוד דומים, זה אפילו קצת מפחיד. הסתכלתי עליו היום, על כמה שהוא עובר הרבה ועדיין כל כך חזק. ראוי להערצה.

הקשר שלנו מיוחד. הוא בעל עומק שאני לא יכולה לתאר במילים. האהבה שלנו, שלי, למלכה, למלך.. כל מה שעברנו ביחד, ההרים שכבשנו, מה שלמדנו, מה שיצרנו. מעולם לא ידעתי שקשר יכול להיות כזה עמוק. תודה שלימדתם אותי, תודה למלכה שלי שלא וויתרה.

היא אמנם אוהבת סגול, וקוראת לעצמה כך.. אבל סגול מורכב מכחול ובעיקר, מאדום. אדום הוא אש, שלא חסרה למלכה. היא סקסית, ישירה. אבל הוא גם האדום של הלב, והמלכה היא לב ענק עם רגש מתפרץ. ראיתי עוד מהצד הזה השבוע. אני אוהבת את הרגישות שלה לצד החוזק הבלתי מעורער, ודווקא הרגישות היא חלק מהחוזק.

המלכה אמרה שהיא רוצה להשוויץ בי, בגורה שלה. זה ריגש אותי כי גם אני מרגישה אותו הדבר רק הפוך, אוהבת להשוויץ במלכה ובכמה שהיא נהדרת. וזה רק אומר שהמלכה רואה אותי ככה גם, ושהיא גאה.

אני גאה בנו. בדרך שעשינו. במה שנהפכנו. בדרך שעוד נעשה, באיך שאנחנו פותרות בעיות, באיך שאנחנו מתמודדות. ועל הדרך, נהנות המון המון. תכף סשן ראשון, חצי שנה, תקופה תהיה מאחורינו. תכף עוד תקופה מדהימה חדשה, של צמיחה, של אהבה.

Master Maor​(שולט){הפוכית} - כמה שאני אוהב לקרוא פוסטים אופטימיים שלך. תענוג צרוף.
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י