סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אגם הברבורים

לפני 3 שנים. 29 ביולי 2020 בשעה 18:27

מוזר לחשוב שזה היה אתמול. הסשן, הבתולין שלי. פעם ראשונה.

הגעתי לצומת והמלך אסף אותי, נסענו הביתה.. בדרך הוא ליטף לי את הראש והיתה לנו שיחה נעימה. חיכינו שתי דקות באוטו, המלכה סיימה דברים אחרונים ואישרה לי להכנס.

הנוף שחיכה לי: אור מעומעם, חשוך אך כך שאפשר לראות, נרות סגולים מפוזרים ודולקים, מיטה גדולה וריקה באמצע החדר, והמלכה שלי. 

היא עמדה מאופרת עם לבוש שחור, לק שחור, חצאית שחורה קצרה ויפה, מגפיים ארוכות עם עקבים, שיער פזור, הגוף היפה שלה, והחיוך. 

כל פעם כשהיא הסתכלה עליי הרגשתי את החיבור שלנו מתבטא במבט אחד, רק שהיו מבטים רבים. ראיתי את החיוך שלה מנקודת מבט אחרת, בתנוחות שונות של נשלטת, ואותה עם הלבוש הבידיאסמי, בין הצלפות. לא יכולה להסביר במילים כמה שהחיוך הסדיסטי והאוהב שלה גרם לי להתאהב אפילו יותר.

היא זרקה לי כרית כשהגעתי, ירדתי על ברכיי והיא ליטפה, חיבקה אותי והרגיעה. סוף סוף הסשן הגיע.

וסוף סוף ראיתי את המגפיים שמככבות בתמונות שהיא מצלמת, והיא הורתה לי ללק אותם כמו שהייתי יורדת לה.

המלך ישב לאורך הסשן בצד ושתה יין. ואני מולו, ומול המיטה, פיסקתי את רגליי, כשהיא הורידה את המכנסיים שלי ונתנה לי את העונש, שני שליש ממנו. הייתי עם הישבן בולט והלחי על המיטה, חוטיני לבד בשילוב של סאטן ותחרה ביחד. המלכה הצליפה, וליטפה. היא קיררה את התחת שלי עם קרח, בשלב הזה כבר הייתי עם כיסוי עיניים. מהתחת, לרגל, לתחתונים.. ליטופים עם קרח.

ירדתי על הברכיים. היא משכה אותי בשיער לעבר הכוס שלה, בהתחלה אמרה לי להשאר שם, ואני התחברתי לחושים השונים, הרגשתי את העור שלה, הסתכלתי על המקום שהייתי בו, וגם הרחתי. היה לי נעים, גם המגע איתה מדהים בגלל החיבור המנטלי והרגש שיש בנינו. אני יודעת שמקומי איתה, לצידה. המלכה שאלה כמה אני רוצה ללקק אותה, וכמה שרציתי, כל כך הרבה זמן רציתי לטעום את המלכה. זכיתי לעשות את זה המון, הגמרתי אותה כמה פעמים, סיפקתי אותה. המגע הרך שלה, הרטיבות, הטעם. איך שהיא זזה על הפנים שלי, הגניחות שלה. בהתחלה ירדתי לה כששכבה, ולאחר מכן היא ישבה על הפנים שלי.

כשהיא עשתה את זה הייתי עם כיסוי עיניים וקשורה. ידיים, רגליים, למיטה, והמלכה זזה עליי וגונחת. תוך כדי היא נגעה בי, ונתנה לי להרגיש את הוויברטור. פעם ראשונה שהרגשתי מגע של וויברטור וזה היה מדהים.

בהמשך היא נתנה לי להוריד את כיסוי העיניים ולראות אותה, היה לה פלאג והיא הייתה חשופה מולי, מתחת לחצאית לא היה שום דבר. היא ישבה על הפה שלי, מדי פעם הזיזה את החצאית והסתכלה עליי, גם אני הסתכלתי עליה.

כשהיא קשרה אותי למיטה, הייתי עם כיסוי עיניים והיה שקט. ידעתי שהמלך צופה, הרגשתי את המלכה קושרת אותי, זה היה לי מיוחד. רגע של ביחד ואהבה ללא מילים. היא הורידה לי את התחתונים, ואז זה קרה, היא חדרה אליי עם אצבע אחת, אחר כך עם שתיים. זה היה לי כואב בעיקר כי נלחצתי. עם הזמן זה התחיל להרגיש נעים יותר. 

היא קשרה עליי סטראפ און, רכבה עליו, עליי. ראיתי את איך שהיא זזה והרגשתי ברת מזל, שיש לי אפשרות למגע כזה מיוחד עם המלכה, ולענג אותה.

סיפקתי את המלכה. מקודם היא אמרה לי שאני כלי בשבילה, והזכירה לי גם במהלך הסשן. היא גמרה המון פעמים והרגישה טוב. זה ריגש אותי שעזרתי לה להגיע לשם. היא הסתכלה עליי ואני חייכתי, אמרתי לה שאני רוצה לבכות מהתרגשות, שהצלחתי לספק את ה- מלכה שלי.

אחרי הסשן, שהתכרבלנו קצת והמלכה שלחה אותי לאוטו לכמה דקות נהיה לי מצב רוח ירוד. דרופ? התבאסתי שהייתי רק כלי, שלא יצאתי מסופקת ולא חוויתי פורקן מסוים. הרגשתי יותר מתוחה ממקודם, כל הדברים המדהימים שלא חשבתי שיהיו היו, אבל הדבר שהיה מבחינתי ברור מאליו והכרחי לא היה. 

שיתפתי את המלכה, היא הייתה שם בשבילי וגם שיתפה את המלך. חיבקה אותי ורצתה שאספר לה. היא אמרה שהיא שמחה שסיפרתי לה, שהיא לומדת להכיר אותי ואת הגוף שלי, שזה סשן ראשון. היא הייתה קשובה מאוד, גם בפעם הזו, וגם לכל אורך הסשן. היא חיבקה אותי כשהגעתי וביקשתי חיבוק. היא דאגה לבטיחות שלי ואמרה לי לזכור שלושה צבעים שכבר סיפרה לי עליהם לפני כחודש, אדום, כתום, וירוק. כשלא יכולתי לדבר היא שמה לי חפץ ביד ואמרה לי להפיל אותו אם אני מגיעה לאדום. היא השקתה אותי במים באמצע, שלא אתייבש, מילאה לי קערת מים ושמה לי על הרצפה, ואני כגורה שאני לגמתי וצפיתי בה מסתכלת עליי במבט האוהב. היא הזיזה לי את השיער מהפנים וניקתה אותי כשהתלכלכתי, היא שמה לי מגבת מתחת לפה כשריירתי, למרות ששניה לפניי אמרה שארייר על השיער שלי. כשהיא חדרה אליי בפעם הראשונה ונלחצתי, היא הרגיעה אותי ואמרה לי שהכל בסדר, מלכתך בתוך הגוף שלך. כשהחבל נהיה לוחץ ביד הכואבת שלי היא שחררה אותו מעט. 

המלך ראה שקשה לי עם הסיטואציה ויצא לדוג בזמן שנשארתי עם המלכה, זה היה מקסים מצידו. והמלכה, אחרי שחיבקה אותי מחוץ לבית, הייתה עייפה ורצתה לישון אבל יצא שדיברנו עד ממש מאוחר. שיחת עומק הכרחית. המלכה אמרה לי שהיא לא תעזוב אותי. אני לא אעזוב, וגם היא. נרדמנו כשאנחנו מתכרבלות עם תחתונים, המלכה הניחה לי נשיקות על הראש, ואני נישקתי אותה.

למחרת התעוררנו, אני התקלחתי ויצאנו לטיול עם הכלבה, החזקנו ידיים. הכנו ארוחת בוקר, ישבנו לאכול ביחד ושוחחנו, היא הראתה לי תמונות שלה כשהייתה קטנה ושל משפחתה. גם שוחחנו בחוץ, המלכה לימדה אותי על יציבה נכונה, התחבקנו המון ושיתפנו פאדיחות. אפילו הרגעים הפשוטים קסומים עם המלכה.

נפרדתי מהמלך שחזר מוקדם בבוקר לשלום בנשיקה מיוחדת, והמלכה ליוותה אותי לתחנת האוטובוס. עוד נשיקות רטובות, וחיבוקים נעימים שמשרים ביטחון וחום.

Venomous - מדהים, מיוחד כל הכבוד ואיזה כיף לך! ❤
לפני 3 שנים
Master Maor​(שולט){הפוכית} - תענוג לקרוא. כל היום חיכיתי, היה שווה לחכות. לשמוע ממך רגעים של אושר. חיבוק גדול וחם.
לפני 3 שנים
סתם עוד פנטזיה​(נשלטת) - זה אחד הדברים היפים שקראתי באתר הזה בחודשים האחרונים.
לפני 3 שנים
Odette​(אחרת){בקשר} - ריגשת..
לפני 3 שנים
חלקה כאישה​(אחר) - מילה אחת : וואווו
שתי מילים : הייתי מתה ....
לפני 3 שנים
avard13 - את מדהימה.....
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י