סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 16 שנים. 25 באוגוסט 2007 בשעה 17:27

רצף עצום ורב של אירועים, בלי שליטה כמעט. אירוע רודף אירוע, אין רגע לשבת לשאוף אוויר, להרגע. כמעט לא יוזם, הכל כמעט קורה לו, מאליו. איזה רצף עצום ורב, זה פשוט לא יאומן בכלל.

***

שבוע עם הילדים, בחופש. החלטתי שאני עושה את השבוע הזה, ככה, שאף אחד מאיתנו לא ישכח אותו. זה לא עניין של מה בכך, לצאת מהמקום הזה של לרבוץ, ולעשות. אבל לקחתי את השינוי הזה לתנועה, ונעתי. היות וכל מה שאני עושה, אני עושה בגדול, גם הפעם.

***

התחלנו בטיסה בשמי הארץ במטוס קל, כשבני הבינוני מטיס גם. הלך קשה, גם באירגון של הטיסה, גם שכחנו את תעודת הזהות של הגננת, ונאלצנו להשאיר אותה באיזה בית קפה, בזמן הטיסה. גם הטייס בא עם אנרגיות מחורבנות. למרות כל הקשיים, הצלחנו להנות, אבל ממש. משפט אחד שלי, לטייס, שייצא בבקשה מהמקום הזה, הספיק.

***

מייד לאחר הטיסה, גייסנו חברה שלנו, בכדי להתגבר על המגבלה, שיש ביטוח לרכיבה על סוס, רק מגיל 9 ומעלה. הקטן שלי, בן 5, יכול רק לעשות סיבוב כשאני מוביל אותו. נסענו לחוות סוסים, בחבצלת השרון, על קו החוף, על המצוק. אחרי סיבוב שעשיתי עם הקטן על הסוס, יצאנו לרכיבה. הרכיבה ארכה כשעה וחצי, בזמן השקיעה. ירדנו מהמצוק עם הסוסים, כ- 15 איש, ורכבנו על קו החוף, עם הסוסים וצפינו בשקיעה.

זה בדסם זה, רכיבה על סוסים. יש שם יחסי שליטה, מהתחלה, יש בדיקת גבולות. הראיתי לסוס שלי, מי פה המאסטר, על ההתחלה. הוא הבין שיש פה דום מתחלף מסוכן, ושנינו רכבנו כגוף אחד, עם חיבור כזה מדהים, שכל מי שהתבונן בנו, היה משוכנע שאני רוכב סוסים ידוע, למרות שאני ממש לא בכלל. לגננת נתנו סוסה עייפה, שלא התחשק לה לדהור בכלל. היא התבאסה מזה, אבל לאחר שהסברתי לה, שהיא לא שולטת בו מספיק, שזה המקום שלה שם, של בדסם בכלל. היא צריכה לקחת שם, יותר חזק. היא תכף תגיע לשם. אנחנו הולכים לעשות עוד רכיבה בקרוב. זה בגדר פליי פארטי בכלל.
הבינוני שלי, רכב על סוס, שגם לא דהר. הוא אמר, שלמרות שהוא קצת עצלן הסוס שלו, ולמרות שהוא קצת עקשן, הוא רוצה לרכב עליו גם בפעם הבאה. הוא מחבב אותו, למרות החסרונות שלו.
הקטן בזמן הרכיבה, האכיל את הסוסים, ופשוט פרח מהאנרגיות שהיו שם במקום הזה. זה פשוט מקום קסום. רכיבה אל השקיעה, מומלץ בחום. 100 שקל, שעתיים, ואתם טסים למקום שכולו טוב. יש שם במקום הזה אנרגיות כאלה טובות, שפשוט חודרות לתוך הנשמה.

***

למחרת, נסענו ליומיים בכינרת עם חבורה בדסמית מקסימה. כולם עם הילדים. תשמעו, זה היה פשוט כיף צרוף. זה לא שהכל היה פשוט וקל, ממש לגמרי לא. אבל בשורה התחתונה, הנשמה שלי טיפסה גבוה לשמים. ולא רק שלי, גם של הילדים, וגם של הגננת הזונה הזו.

***

חזרנו תשושים, אך מרוצים. עשינו יום רגוע בבית עם הילדים. האנרגיות בבית פשוט מדהימות, פשוט רגועות, פשוט שלווה כזו עצומה ורבה. הזדכינו על הילדים, ושבנו הביתה לנפוש.

***

לא עבר זמן רב, וממשיכים. יום חמישי, יומולדת לחברה של החבר הכי טוב שלי. זו שבערך זרקתי מהבית בפעם הקודמת שהיו אצלי. מאז פחות או יותר, לא ראיתי את החבר הזה שלי כבר כמעט חודש וחצי. מתכון בטוח למטען לא פשוט. הלכנו לבית שלו, קבוצה ענקית של אנשים, הפקת ענק. נכנסנו, עם אנרגיות טובות, היא אמרה לי, זו הזדמנות לעבור על מה שקרה לסדר היום. הקראתי לה ברכה שכתבתי על המקום, והכל היה שמח וטוב.

***

משם אצנו רצנו, ליומולדת של לא סתם שיפחה בדאנג'ן. היה פשוט מקסים. היה שם גם קטע, שנתתי לגננת להיות דומית לטיפ טיפה, יחד עם C View. זונות שתיהן. כמובן שהתחרטתי לאחר טיפ טיפה, וחזרתי להיות דום מתחלף מסוכן. באותה מסיבה גם לראשונה בחיי, פגשתי את ניני, שכמובן חלקה ספסל עם איזאדורה המדהימה. חיבקתי אותה מלאנתאלפים. אני אוהב את ניני נורא. כמובן שגם כלת השימחה קיבלה ממני ים של חיבוקים, מכל הנשמה. ולא רק הן. יש לי נטייה כזו, במסיבות כאלה, כשאני כבר מבושם, לחבק ולמשוך בשיער. אז לכל מי שזה עשה לה לא נעים, איתכן הסליחה.
הגננת תפסה איזה זוג, קאובוי ואיזו בחורה, ועשתה גם חיים שמה.

***

אתמול, היתה יומולדת לחבר שלי מהעבודה, אז נסענו לתל אביב, (אני מנסה מאד להמנע מזה), למקום כזה על החוף, ליד הדולפינריום, שם עקצו אותי מלא יתושים, ונקלענו למצב, בו לא נתנו לאחד המוזמנים להכנס עם הילדים שלו, כדי לא לקלקל את אווירת הרווקות במקום. פשוט ביזיון. מייד לאחר מכן, אצנו רצנו, יחד עם פינקי, ונסענו למסיבת יומולדת הפתעה, שארגנתי מבעוד מועד, אצלנו בבית. הוזמנו כל מיני חברים מקסימים, שמפאת הדיסרטיות לא אנקוב בניק שלהם.
אני שכבר הייתי גמור לגמרי כמעט לגמרי בכלל ממש. פרשתי באמצע המסיבה, כדי לנוח טיפה, ולאגור כוחות. רק בריפרוף, מתוך שרעפי השינה, קיבלתי נישוקים וחיבוקים, מהמהירה ומלא סתם שיפחה.

***

התעוררתי ב- 5 בבוקר, כאשר הגננת נכנסה למיטה, ודרשה את שמגיע לה. כמובן שהתמסרתי לרצונה, כל כך שכך, שכבר נהייה כמעט 8 בבוקר, ונהייה שהיא היתה מרוצה טיפה, והלכנו לישון.

***

התעוררנו שוב ב- 1 בצהריים. הפעם אני כבר רציתי. וכמובן, הגננת, בתוקף היותה סאבית כל כך מסורה, נתנה לי את מה שרציתי. לא עבר זמן רב, ומאסטר ערן הגיע, יחד עם.... ועשינו פליי פארטי פשוט מקסים.

***

תוך כדי, צילצלו אלינו הלסביות השכנות, ואמרו שהן ישמחו לבוא, ב- 8. אמרתי להם שנשמח. תוך כדי השיחה הן שאלו, מה הניק שלנו באתר ונתתי להם. שתבינו, הן שתיהן בדסמיות לעילה ולעילה. מבלי לדעת כלום על מה זה בדסם בכלל. אחת מהן היא דומית, אבל ממש לגמרי בכלל. 24/7, אקסטרימיות ברמות.
לדעתי יש מצב שהן יצפו בסשן, ואפילו יותר מכך, ממש בקרוב. אולי אפילו היום.

***

כל האירועים הללו, הותירו את הגננת סאבית שלי בחזרה, ואותי מאושר נורא ממש.

***

אז אתם מבינים, רצף לא ייאמן של אירועים.
נעים לי נורא, כל כך שכך, שממש.
יאללה, איפה הלסביות ? אמרו לנו 8. הופה.... הנה הדלת נפתחה.
אז ביי בינתיים, ושבוע מקסים לכולם.

Whip​(שולט) - אין אצלך בלי שליטה כמעט :)
אין אצלך בלי שליטה.
אם לא היית רוצה, זה לא היה. זרמת עם האפשרויות, זה הכל, וזה מעולה,
והלוואי על כולם רצף כזה צפוף של כיפים.
שימשיך לך ככה עוד הרבה.
ואין לי ספק שהילדים יזכרו את הכיף הזה שארגנת להם עוד הרבה שנים (ילד שמטיס מטוס?? מלך הכיתה הוא יהיה :) )
שוב התנצלות על אי ההגעה, לא בסדר שלא הודעתי, מודה. הסיבות לא משנות, רק המעשים, ופישלתי.

מקווה שאתה נהנה גם עכשיו, רק תזכור לנוח קצת לפעמים :)
לפני 16 שנים
צ'יטה​(שולט) - תודה
לפני 16 שנים
לא סתם אישה​(נשלטת){octopus} - איזו אנרגיה מטורפת יש ברדיוס רחב מסביבך.
רק צריך לעמוד במרחק סביר, או צמוד יותר :-) ולספוג את הכל פנימה.
חוויה מדהימה. נהנתי מכל רגע, בכל ההזדמנויות שנפגשנו בימים האחרונים.

שבוע טוב צ'יטוס }}}{{{
לפני 16 שנים
צ'יטה​(שולט) - הו הו הו
אני שמח לשמוע שהגעת הביתה בשלום ובביטחה
}{
לפני 16 שנים
Lady Izadora​(שולטת){השד} - }{}{}{
לפני 16 שנים
צ'יטה​(שולט) - }{
לפני 16 שנים
Belisana​(שולטת) - שמחה שנהניתם.
לפני 16 שנים
צ'יטה​(שולט) - תודה מתוקה
}{
לפני 16 שנים
השולט אור​(שולט) - איזה יופי של שבוע אתה מתאר כאן... כמה אהבה שאתה מפזר על סביבותיך...
מקסים איש מדהים שכמותך :)
לפני 16 שנים
צ'יטה​(שולט) - תודה מתוקה
}{
לפני 16 שנים
ניני - גמני שמחתי לפגוש אותך גורגורוניייייייייי
מזל שאמרתי - צעקתי את מילת הביטחון "גורגורוני"
לתוך האוזן שלך !
חחחחחח
אחרת, איך היית מזהה אותי ??????????

אוהבתתתת
}{}{
לפני 16 שנים
צ'יטה​(שולט) - מת עלייך
}{
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י