סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סיפורים ומחשבות

בעקבות עידוד והשראה מידידה כאן החלטתי לפרסם סיפורים שכתבתי.
אני מזהיר מראש חלק מהדברים כאן הם בשפת האם שלי אנגלית אז לא להתלונן על הקושי
לפני 3 שנים. 27 באוקטובר 2020 בשעה 7:37

שליטה באורגזמות וedgeing אלו קינקים שמאוד באופנה לאחרונה ומאוד אהובים עלי בפרט. אז חשבתי לכתוב הסבר קצר כי מוצא משיחות שאנשים חושבים שזה טנטרה או משחקי קצה ואלו דברים שונים מאוד.

!!!עכשיו חשוב להדגיש אני אדבר על האורגזמה הנשית מטעמי נוחות אבל הקינק הזה לא קשור למגדר ואותם נקודות נכונות לשתי המינים!!!

 

שליטה באורגזמות: זה קינק שצד אחד מעניק או צד אחד כאילו "לוקח בכוח" שליטה על האורגזמות של הצד השני ומחליט מתי הוא יגמור ומתי לא. בין אם זה כי אסור לה לאונן או שעוצר רגע לפני שמגיע האורגזמה המיוחלת או שמחליט לאלץ את האורגזמה שוב ושוב כי למדת בדיוק איזה כפתורים ללחוץ (מנטליים ופיזיים)כדי להגמיר אותה שוב ושוב (וכן גם אפשרי עם הגבר פשוט ייקח יותר זמן בין אורגזמות) עד אפיסת כוחות או אפילו שהעונג הופך לעינוי תלוי במה רוצה מי ששולט באורגזמות .
המטרה היא בסופו של דבר להוציא את העונג שלך משליטתך ולתת לאחר כך שזה גם יכול לבוא בהפתעה גם כשחושבים שאי אפשר יותר או שחייבים ואז בונים את הציפייה זה מחוץ לשליטתך וזה גורם לאורגזמה להיות חזקה יותר ברמות מטורפות. (השיא שלי היה להכריח מישהי אחרי שחודש לא גמרה 68 אורגזמות בשעה אחת)

 

התולדה של הקינק הזה הוא edgeing (למיטב ידעתי אין לזה שם בעברית)
אג'ינג/edgeing: זה קינק שמביעים את עצמינו או את השותפ/ה שלנו כמעט למצב גמירה להגיע לקצה ורגע לפני האורגזמה לפני והפיצוץ והשיחרור אז משנים את הקצב או אומרים משהו שמסיח את הדעת או עושים משהו שעוצר את האורגזמה או מחזיקים את זה חזק הכול במטרה לא לגמור. אלא לשמור על מצב הקצה הזה כמה שיותר זמן .
משהו דומה נעשה בטאנרה למצוא את הקצב להמשיך להיות בהיי של המגע המיניות והעונג אבל עם דחיית הגמירה על מנת להגביר אותה או לשמור על המצב השיא הזה של עונג.
יש אנשים שזה הופך לפטיש אצליהם והם עושים זאת כול זיום כמה פעמים ביום ויכולים לשמור על מצב השיא וחרמנות הזו חודשים... (השיא שקראתי עליו הוא 9 חודשים ואז כול מגע בגוף שלה כמעט גרם לה לגמור) . כשאנחנו עומדים לגמור הגוף משחרר הורמונים בתהליך של עונג כמו דופמין סראטונין ועוד על מנת לגרום לנו לשחרר יותר ולהתמכר לחוויה הזו של התרבות. (דרך אגב אנחנו בין החיות היחידות שיש להם את המנגנון הזה במקום עונות ייחום אנחנו ודורבנים) וההורמונים האלו זה פשוט מאוד הירואין טיבעי זה סמים שהמוח משחרר שאופיום מחכה את ההורמונים האלו . והמטרה של אג'ינג היא לשמור על הסימום הזה כמה שיותר זמן וכך האורגזמה שמגיעה אחרי היא חזקה יותר בגלל כול ההצטברות .

 

עכשיו שהבנו מה זה איך עושים זאת בפועל? פשוט מאוד לומדים מה מענג את השותפ/ה שלך ומה הסימנים שהיא עומדת לגמור. מענגים אותה לוחצים על הכפתורים המנטליים והפיזיים לגרום לגירוי וחרמנות ולהדליק אותה וכשהיא עומדת לגמור רגע לפני משנים את הקצב או עושים פעולה שמסיחה את דעתה מהריכוז באורגזמה (כמו סטירה או הפסקה פתאומית) וכשמתחילה להירגע מתחילים שוב באותו הקצב עונג שהיה רגע לפני אורגזמה. וכך חוזר חלילה לענג להוריד קצב ולחזור שוב ושוב על התהליך . חשוב להדגיש לא לתת לה להירגע יותר מידי אלא רק מספיק כדי שתוכל לחזור לקצב מלא והיא לא תגמור מייד אלא ייקח כמה שניות או דקות לפני שחייבים להאיט שוב.
ככול שמתאמנים על זה יותר אפשר לדייק יותר בזמנים ולהאריך את מצב הקצה הזה עד שאפילו כשאין גירוי הסימום הטיבעי ממשיך הרבה אחרי הפגישה או האוננות.

טוב כבר הארכתי. אסכם שזה קינק ופטיש כייפי ושובב ואם חוויתם משהו כזה או יש לכם שאלות מוזמנים לשאול זה בהחלט אחד הקינקים האהובים עלי.

Out of vanil​(מתחלפת) - Pleasure dom 👏👏🙌🙌
לפני שנה
מבט לעיניים​(שולט) - כן אבל pleasure taker
Only good sluts receive pleasure
לפני שנה
Out of vanil​(מתחלפת) - חח מה זה קטגוריה חדשה? בלי סייגים. תקבל 😝😝
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י