סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

SweetiePie

הרפתקאות שקרו, ושהייתי רוצה שיקרו.
לפני 3 שנים. 2 בפברואר 2021 בשעה 20:09

היי ^^

אחרי הטעימה שנתתי לכם של איך זה לזיין אותי (ואל תדאגו, יהיו עוד כאלה בהמשך), חשבתי לספר לכם קצת איך זה בשבילי...

אני אוהבת להרגיש שמישהו נדלק בגללי. זה אחד המניעים העיקריים שלי בכל מפגש.
אני אוהבת להרגיש את הזין שלך עומד דרך שתי שכבות של בגדים, בגללי. מחכה בקוצר רוח לגעת בעור החשוף שלי, להתחכך בי, לחדור אליי.

אני אוהבת להרגיש את הידיים שלך עליי, מלטפות אותי בעדינות, או מועכות, או שורטות. הדגדוג העדין של קצות אצבעות שמטיילות עליי, ואחריו הניגוד של מגע חזק. כמעט כואב.

אנחנו מתפשטים, פריט אחר פריט. היד שלך סביב העורף שלי, מושכת אותי אליך. השפתיים שלי נפתחות לקראת הלשון שלך, ואני כבר מדמיינת את המגע שלה על חלקים אחרים בגוף שלי, לפני שלהט שפתיך מושך אותי חזרה לכאן ועכשיו. אני מצטמררת מעזות הנשיקה, העומק שלה. החספוס של הלשון שלך שמחליקה לי על השפתיים, המתיקות של שיניך שנושכות אותי. בשפתיים, ואז במורד הצוואר.
תנשך לי את העורף, אני לוחשת.
כל הגוף שלי מצטמרר כשאתה עושה את זה. גל של חום גואה בי, מהצוואר ועד הדגדגן, ובלי להתכוון אני נאנקת קלות. זה קסם.

שנינו ערומים. אני על הברכיים מולך, מרותקת אל האיבר שמולי. הפעם הראשונה שאגע בך תמיד מרתקת אותי – אני רוצה ללמוד אותך, את ההרגשה שלך על כל חלק בגוף שלי, את הצלילים שאני יכולה לגרום לך להשמיע, את הפראות שנגיע אליה יחד.
אני מלטפת אותך בלי למהר. מרגישה את העור החם והחלק בידיי, מחליקה לאורך הזין המהמם והייחודי שלפניי.
אני נשענת קדימה.
מלקקת אותך. טועמת אותך בעודי מסתכלת למעלה, לראות איך זה מרגיש. ואז עוטפת אותך בשפתיים שלי, משנה מקצב, עומק, ומהירות, לפי התגובות שלך. מחכה לשמוע את הגניחות שלך, מסמנות לי שאני בכיוון הנכון.

בדרך כלל זה השלב שבו תקים אותי. לא באת כדי לקבל מציצה וללכת (חוץ מאשר במקרים שכן 😉 ).

תיגע בי עוד. המגע שלך גורם לי להתפתל, כל פעם שהגוף שלך מתרחק אני נמשכת מעלה אליו כמו מגנט. מחפשת עוד, להרגיש אותך, להצמד כמה שאפשר. העור שלי סמוק, מרוגש ומגורה, השפתיים שלי פעורות מעט באנחה, הכוס שלי רטוב וחלקלק ומחכה לך.

ברגע שאתה חודר אליי, התחושה הזו הופכת להיות מוקד תשומת הלב שלי.
העולם לא קיים יותר, הנקודות היחידות שמוארות הן אלה בהן הגוף שלי נוגע בשלך. הזין הקשה שלך נכנס אליי שוב ושוב, מחליק בי כמו משי, פורץ את דרכו אל תוכי. אני מהדקת את עצמי סביבך כדי להרגיש אותך אפילו יותר. עמוק. חזק. עוד. אני צריכה אותך עוד.
האגן שלי זז איתך, הידיים שלי נאחזות בגוף נוטף הזיעה שנע מעליי, מחזיקות חזק.
הגב שלי מתקמר לקראתך, הרגליים נפתחות ומזמינות אותך לחדור עמוק אל המרכז הנוטף והחם, לקחת אותי בכל צורה שעולה על דעתך.
אני צריכה שתיקח אותי.
בבקשה.
כל הגוף שלי זועק אליך, מכוונן אליך, מרוכז בך. בתנועה שלך, בזין שלך שמפלח אותי, באגן שמכה לי שוב ושוב בדגדגן, באצבעות שלך שתופסות אותי חזק. כל סנטימטר בי רגיש ולוהט, אני צריכה שתחזיק אותי חזק, תשמור עליי במקום, תספוג את ההתפתלויות והצעקות שלי ותמשיך, אל תפסיק בבקשה אל תפסיק, אני צריכה את הזין שלך בתוכי, דופק אותי, משתמש בי, ממלא אותי שוב ושוב ושוב עד שאצרח, בבקשההה

אתה יכול להרגיש את הגוף שלי נמתח, פועם סביבך. מאוחר יותר תראה את השריטות על הגב שלך.

המיקוד שלי חוזר אחרי כמה שניות. אתה עוד בתוכי, זז באותו קצב, בלי רחמים. יש עוד משהו אחד שאני צריכה ממך, עכשיו.
אני צריכה לראות אותך מאבד שליטה בתוכי. בשבילי.

אני ממשיכה לזוז איתך, הגוף שלי רועד, וכל פעם שאתה קובר את הזין שלך אתה מרגיש אותי מתהדקת סביבך עוד קצת. הקול שלי צרוד מצעקות אבל מלא בתשוקה כשאני מתחננת אליך – תגמור בתוכי. תמלא אותי בזרע החם שלך, תזיין אותי עד קצה גבול היכולת. תרגיש כמה הכוס שלי חם ורטוב בשבילך, כמה הוא זקוק לך. כמה אני צריכה להרגיש אותך פועם בתוכי, יורה מטח אחרי מטח לתוך הכוס המתוק והנואש שלי.

הרגע הזה שאתה מאבד שליטה הוא הרגע שאני הכי אוהבת. רגע של הערצה מוחלטת, אבדון מושלם שבו לכמה שניות שמימיות, כל כולך מוקדש לי.

הוא הכל.

העבד הצייתן שלךך - אחחחח לקורא ולהרגיש שאני מזיין אותך
לפני 3 שנים
littleR - תענוג לקרוא!
לפני 3 שנים
orian - תשוקה מוחלטת. נפלא
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י