ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אגם הברבורים

לפני שנתיים. 11 ביוני 2021 בשעה 15:10

אני כל כך שמחה. המון התרגשות. טעם מתוק בשפתיים שלי. ככל שהמתוק מורגש, כך הלחץ מלא להרגיש אותו כלל נעלם, והמתוק מורגש יותר- כאילו היה שם כל הזמן. אני מתרגשת מהעבודה החדשה שלי. אני מתרגשת מהאנשים שם, מהכסף שארוויח, מהתרומה האדירה לחברה, מהנתינה והקבלה, מהאהבה. אני מתרגשת מהסבונים שהזמנתי, והמון מוצרי אווירה אחרים; מתרגשת להעיף את הבקבוקים ואת הסבונים עם הכימיקלים ולעבור למשהו שבריא לגוף שלי ולסביבה. (וגם ממש ממש יפה וקומפקטי!!!!). אני מתרגשת מהחוויות שיהיו לי עם אחותי ומהקשר המתהווה שלנו, שבוע הבאה לוקחת אותה לטיול מחוץ לעיר, כמו כן גם לשוק. אני מתרגשת מכל דבר קטן שאני פתאום מרגישה. ביומיים האחרונים זה חזק, לצד כהות רגשית, ניצנים של תחושות. אני מתרגשת מאני שמשתפרת מפעם לפעם. וכן. אני מתרגשת גם מהסחות דעת, גירויים מהירים, שופינג, דברים חדשים, מולטי טסקינג, שינויים, ושיחות. המוח שלי מחפש גירויים כי לפעמים הוא מצוי בריקנות. לפעמים גם הריקנות היא לצד כל הטוב, וזה בסדר, זה התחלה של שינוי.

AmbiValentine - איזה ברנד הסבונים?
לפני שנתיים
Odette​(אחרת){בקשר} - הזמנתי שמפו ומרכך מוצקים של tree of life, מההמלצות, מלקרוא את הרכיבים, ועד הנראות,והשירות, נראה מעולה (:
סבונים באופן כללי לגוף אני קונה בלבנדר, הם עושים סבונים מהשאריות של הסבונים היקרים, אפשר לקנות 4/5 במאה, יש לי אחד כבר 3 חודשים, בשימוש יום יומי. ממש מומלץ
לפני שנתיים
AmbiValentine - תודה רבה על המלצתך המפורטת והנהדרת.
וכמובן הנאה צרופה מהשינוי ומהדרך :)
לפני שנתיים
Odette​(אחרת){בקשר} - 😊🌻
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י