סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 15 שנים. 17 במרץ 2009 בשעה 17:47

אז זהו, שמסתבר שתזמון זה משהו מאד חשוב, והפעם כנראה לא יצא משהו (התזמון).

אבל שלא נתבלבל, היה לי ערב פשוט מדהים ולגמרי אלוהי. פשוט לא יכולתי להסיר ממנה את הידיים שלי, (ולא רק), כל הלילה לא ישנתי אפילו דקה, ולגמרי לא סרגנו ביחד צעיף לבני החייל. זה היה עבורי חיבור מדהים של סשן ומיניות מדהימה. כל כך שכך, שאני עורג לפגוש אותה שוב. אלא מה, שכנראה היא בתקופה שהאינטנסיביות הידועה שלי לא מתאימה, במיוחד כשאני פנוי ובשל לקשר, ואולי היא לא, ואולי רק לא איתי. כל זה בסדר גמור.

בכל מקרה שתדעו לכם שהיא מקסימה ברמות ותודה רבה מאד לידידה שלי שהכירה בינינו, היא באמת ממכרת. תרשמי לך שתים עשרה נקודות על זה, ואני חייב לך אחת.

ולך נשמה יקרה מטורפת סקסית בטירוף ולגמרי מדהימה, תודה רבה על לילה מדהים, שלא חוויתי כמוהו בערך חמש עשרה שנה, אם בכלל. שמורה לך פה אצלי פינה עם חיבוק אמיתי כזה כמו שאני יודע לתת, ולא רק חיבוק. כידוע להרבה וכבר מזמן, יש לי סבלנות של בדואי, וכל שנותר לי לעשות הוא לפרוש את זרועותי בחיבוק אוהב ולהמתין ליוזמה שלך. נראה לי שהייתי יכול להתמכר אליך לגמרי.

זה קטע איך שפתאום העובדה שאני פנוי, וההחלמה שלי מכל הכאב שהיה בי נתנה בי את אותותיה. ים של תודה ל-Vestri, שבעיקר בזכותה החלמתי, וכמובן למהירה, שהייתן כאן עבורי והצלחתן לסבול אותי בכל המקומות הקשים שהגעתי אליהם בתקופה הזו. כל זה הביא אותי להיות עם לב פתוח לגמרי, מיניות משוחררת, כל כך שכך, שלגמרי הופתעתי מעצמי. כמובן שגם לזונה המקסימה הזו שהופיעה פתאום, היה פה חלק לא מבוטל.

ובינתיים... וואללה, למרות הסבלנות הבדואית הידועה שלי, יש סוגי התנהלות שאני לא מקבל, ועוצר שם בחריקת בלמים ומפסיק ליזום. ומנסיוני הרב, יש שלוקח לסאביות שנה שנתיים, להגיע בשלות אלי, רוצות באמת. אז לך, מקסימה אחת, לכי תשתעשעי לך בלונה פארק המקסים הזה, ואם פה ושם תרצי לבוא לסיבוב אצלי ברכבת ההרים שלי, אשמח מאד. אפילו אם יום אחד תרצי יותר מזה, וואללה, יש מצב, אבל נראה מה יהיה עד אז.

אני ממשיך לנסוע בדרכי, ונראה כבר מה גלי הגורל יביאו אלי. הרי יש עבורי סופה מדהימה בחוץ, והגלים גדולים ועצומים, ואני הרי כל כך אוהב סערות ובלאגן.
יאללה בלאגן.

תהום - אממ...

יש לי הרבה מה להגיד אבל זה לא לכאן.

חוץ מזה שצדקתי.
לפני 15 שנים
צ'יטה​(שולט) - בטח שצדקת
ולגבי מה שיש לך לומר, אשוחח איתך
המון תודה נשמה
אני חייב לך אחת
}{
לפני 15 שנים
שומרת - מקסים...נוגע ללב. אי אפשר היה לתאר ולנתח את המצב בצורה טובה יותר משום בחינה.

}{
לפני 15 שנים
צ'יטה​(שולט) - את זו המקסימה הזו
עשית לי ים של כיף
תודה
תעשי חיים נשמה
מאחל לך המון ים של כיף
יש לך חיבוק ענקי שמור אצלי לכשתהיי מוכנה לו
}{
לפני 15 שנים
שומרת - באמת? איך לא ניחשתי שזו אני:) הדדי כמובן.
...תודה רבה תמשיך לעשות חיים ואני אזכור את החיבוק

}{
לפני 15 שנים
צ'יטה​(שולט) - ;-)
אשמח כמובן לעשות חיים גם איתך, לגמרי ממש. אבל את זה את הרי כבר יודעת.
}{
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י