סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחושך לאור משנים כיוון

לפני 9 שנים. 10 בדצמבר 2014 בשעה 15:42

למרות שאת רחוקה את דואגת שתמיד ארגיש אותך קרוב.

אמרת לי שיש לך תכנון בשבילי, שלחת לי הודעה אבל הזהרת אותי לא לפתוח לפני השעה היעודה. 

אני מסתכל בשעון ורואה שיש עוד הרבה זמן, איך אני מעביר את הזמן בציפיה כזאת שהדקות לא עוברות לא זזות.

מנסה להתרכז בעבודה, לא מצליח. עוד כוס קפה, העברתי עוד כמה דקות.

בסוף זה מגיע, אחרי זמן שנראה כמו נצח. אני קורא את ההוראות, אני מתגרה מיד, איך את מצליחה לעשות את זה? להשפיע עלי כל כך מרחוק, וכל זה רק מכמה מילים במייל. את מורה לי להכניס את הזין להתקן ולנעול, מסתכל עליו נעול, חסר חיות, מנסה לפרוץ החוצה, חושב עליך ומה את עושה עכשיו אבל זאת רק ההתחלה. את מצווה לקחת את המצבטים ולשים אותם על הפיטמות, כאב מתחיל להיווצר סביבן, את מגדירה בדיוק כמה זמן את רוצה אותם עלי.

עכשיו אני על ארבע מרגיש כמו כלכלב מושפל מלקק מתוך כוס, על הריצפה הקרה, כואב אבל המחשבה עליך נותנת לי כוח להמשיך למרות הכאב, עוברת דקה ועוד דקה, הכאב מתגבר אבל אני מוותר לעצמית בשבילך. להרגיש את הכאב זה כמו להרגיש אותך, כאילו את פה. וכל הזמן יודע שבסוף הם ירדו וזה יכאב, בתום הזמן אני מוריד אותם אחד אחד, כאב חד מפלח אותי, אבל שוב דמותך עולה בעיני ואני מתגבר.

את מורה לי לקחת את הפלאג ולהכניס אותו פנימה, את אוהבת לפתוח אותי, לתת לי להבין מי נכנס לתוך מי. להרגיש מושפל מולך, להרגיש נחדר על ידך. אני מרגיש שאת מעלי אבל גם בתוכי, בתוך גופי ובתוך ראשי, נעה בעדינות אך בביטחה כובשת לך עוד חלק בנפשי. בכל רגע אני מתמכר לך יותר.

רק בסוף את נותנת י את הפרס, להשתחרר ולענג את הפלאג ואחר את הביצים עם מסג'ר, התחושה הנעימה התפשטה בכל הגוף, עצמתי את עיני ודימיינתי אותך, למרות המרחק את היית איתי ממש לידי כמעט יכולתי להרגיש אותך עד שבסוף התפוצצתי בזרם חזק.

אין כמו לכאוב בשבילך

hrgiger - נפלא
לפני 9 שנים
מיקה האחת - יופי שאתה עושה הכל למענה!
בתקווה שהיא מעריכה את זה.
:)
לפני 9 שנים
John snow - גם אני מקווה שהיא מעריכה את זה אבל יותר חשוב לי שהיא תדע מה אני מוכן לעשות בשבילה
לפני 9 שנים
מיקה האחת - אני משוכנעת שכאשר היא יודעת על המוכנות שלך, היא מן הסתם גם מעריכה.

בהצלחה :)
לפני 9 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י