סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Equilibrium

אני מראש בוחרת לפנות במין זכר, אף על פי שכל מה שאני רוצה להגיד מופנה לכל המינים.
אז שלום לך בן אדם.
תיכנס, תרגיש כמו בבית... אך אל תשכח בבקשה שאתה אורח.
אורח בעולמי הפנימי שאני מצאתי אומץ לשפוך פה באותיות שחורות וקטנות במלבנים לבנים.
תשאיר את השוט,האזיקים והמניירות פה בכניסה. פה אתה לא צריך להיות שולט, נשלט, מתחלף או כל תפקיד אחר שאתה סוחב על כפתייך אן בכיס שלך.
פה כותבת אשה. בנאדם כמוך, שמורכבת מהרבה יותר צדדים וחלקים למעט כוס, ציצי והנטיות המיניות שלה.
תידע שכל מה שאני כתבתי פה, כל הפרטים הקטנים שנתתי להם חיים בעזרת זכוכית מגדלת של המודעות שלי, הם נשפכו החוצה לרוב לראשונה וסביר להניח לאחרונה... אתה עד לדברים ולאירועיים בחיי שרוב הסביבה הכי קרובה ויקרה שלי לא מודעת אליהם.. אולי מנחשת.. אבל אתה יודע. תוכל לשאת באחריות הזאת?
פה, בבלוג אני שואלת שאלות, מחפשת תשובות, שופכת על הדף ומסדרת את כל מה שאני לא מצליחה לנסח רק בראש, משתפת בהבנות ותובנות על העולם בו אנחנו חיים, על עולם השליטה, משתפת בחוויות שלי בתהליך ההתפתחות האישית (והמינית) המתמדת שאני נמצאת בה. פה אני בוכה, שמחה וסתם משתעשעת. נראה לך שתוכל לזרום איתי? אני אשמח. אז תשאיר תגובה, תשאיר סימן.
נראה לך שזה לא בשבילך, לא ברור ? אז תעשה טובה, אל תלכלך בבקשה, פשוט תמשיך לבלוג הבא, זה לגמרי מובן- אני לא אהיה מובנת לכולם לעולם. אם השוני גרם לך לתהות - תשאל שאלה בכיף. אבל אל תשכח שאתה באת אלי ולא אני אליך.

פה בעולמי הקטן הזה לא שופטים אנשים לפי דת, גזע, מין, מראה חיצוני, נטייה מינית או קולינרית. פה שופטים רק את אלה ששופשים.
פה בעולמי הקטן כולם בני אדם... If you know what I mean... :)

אז ברוך הבא לעולמי הקטן. תוריד נעליים, תמזוג לך כוס מים, תתרווח, קח נשימה ומחייך לי בחזרה כבר - אני מחייכת לך מאז שנכנסת :)
***
כל השירים המפורסמים בבלוג עם סימון (с) ללא שם — הם פרי יצירתי ושייכים לי ורק לי...
לפני 8 שנים. 16 ביולי 2015 בשעה 14:59

היינו יזיזים ונילים. טוב, לא יזיזים- שחקנים, כי כל פעם שהוא הציע להיפגש זה תמיד היה בשביל משחק.. וואנילים .. אז  עוד לא ידעתי בכלל שאפשר להשתמש במילים ונילה וסקס באותו משפט...

 

אנחנו נפגשנו כמה פעמים, תמיד היו לנו אחלה שיחות וסקס מעולה... איתו שברתי שיאים של עצמי פעם אחרי פעם בכמות הגמירות שאני יכולה להגיע אליה תוך לילה אחד... אבל קודם כל – תמיד הרגשתי שיש מולי ב ן א ד ם!  בן אדם מאד רגיש ואינטליגנטי שתמיד (נו, כמעט) נתן לי יחס מדהים וחם, בן אדם שבא אחרי תקופה מאד ארוכה שחייתי בתוך הקונכייה והוציא אותי ממנה, הזכיר לי שאני אשה מינית, גרם לי לאהוב את הגוף שלי יותר, גרם לי ליהנות מעצמי ולא לשפוט את עצמי על זה.. 

 

באחת הפעמים שנפגשנו הוחלט שקודם נלך לשתות בירה בפאב בשכונה שהוא גר ואז כבר נעלה אליו. נפגשנו, מאד שמחנו לראות אחד את השני, התיישבנו על בירה ואחרי זמן די קצר הוא סיפר לי שהוא התחיל מערכת יחסים בדסמית פתוחה עם מישהי שיש שם גם הרבה רגש ואינטימיות ולא רק סקס ובדס"ם.. באותו זמן (לפני 4 חודשים בערך) עוד לא ידעתי כלום על העולם הזה, אז התחלתי לשאול אותו שאלות, מה זה אומר, מה עושים... קודם כל הוא התנצל שדוחף לי פה בשיחה דמות של אשה אחרת וזה בהחלט יכול להיות הפן המכבה. להפתעתי זה  לא כיבה אותי - רק  הייתי חייבת לוודא שבאמת מערכת היחסים שלהם פתוחה ואני לא פוגעת פה באף אחד במידה ואני בכל זאת עולה אליו היום... אחרי שהנקודה הזאת התבררה הוא הגיע לחלק השני של השיחה, שכל זה עד עכשיו היה רק הכנה בשבילו.

 

"תקשיבי, לא סתם אני סיפרתי לך את כל זה.. העניין הוא שהיא היום מזדיינת עם איזה חתיך ואני חשבתי על העונש בשבילה. כשנעלה אליי, אני אשאיר דלת כניסה לא נעולה ואחרי שהיא תסיים איתו היא תבוא לנקות לי את הדירה ולשמוע איך אני מהנה אותך, אל תדאגי היא לא תיכנס לחדר אם את לא רוצה. מה את אומרת?" מה אני אומרת? אני ישבתי לשוק ללא יכולת להוציא מילה, המוח רץ בסיבובים של " אין סיכוי בעולם" לבין "כמה זה מסקרן", אני גם בטוחה שהיה לי חיוך די מטומטם על הפנים.. כשהשוק הראשוני התחיל לעבור מצאתי את עצמי מרוגשת מאד, הבנתי שאני סומכת על בן אדם הזה לגמרי, אף פעם המעשים שלו שלא היו שונים מהמילים ( והוא יודע לדבר! בכלל, כל מה שקשור בלשון שלו הוא עושה בווירטואוזיות מופלאה),  סומכת על הרגישות שלו, אני גם מאד רציתי אותו, רציתי עוד מהמשחקים המהנים שלנו.. אז חרמנות, פתיחות, אמון וסקרנות עשו את שלהם- אני הסכמתי.

 

כשעלינו אליו, הוא דאג להשאיר דלת כניסה לא נעולה ,השאיר פתח קטן בדלת של החדר כדי שהיא תשמע יותר טוב , וכדי להיות בטוח שהדלת לא תיפתח – הצמיד אליה כיסא.  הוא גם הזהיר אותי שכשהיא תבוא הוא ייצא אליה לרגע להגיד לה שלום. הכל היה לי מאד הזוי, אבל גם מסקרן ומחרמן... והוא התחיל איתי משחק – משחק בו הוא לא נותן לי לגמור... מלקק אותי, אוכל אותי ברעב משוגע, מביא אותי קרוב, מטייל איתי שם על הגבול ונסוג (היום אני מבינה שהוא רצה להשאיר את הגניחות הכי עוצמתיות וקולניות שלי בשבילה).. נטרפתי מהמשחק, צעקתי עליו, צחקתי, כמעט בכיתי, ושוב הייתי כל כך קרובה, כל הגוף כבר מתלקח באש והוא מתרחק שוב.. לא זוכרת כמה זמן שיחקנו ככה עד ששמענו טריקת דלת כניסה... הוא השאיר אותי כמו שהבטיח לכמה רגעים וכשחזר אני חיכיתי לו עדיין מאד מגורה, אבל עם מוח מתפקד לגמרי – ולא בעומס מחשות, אלא פשוט ערנות מסוימת לכל צליל שקורה בדירה ועל התחושות שלי ברגע.. הוא חזר בדיוק לאותה נקודה בה עצר- המשיך לאכול אותי, לענג אותי ולהתענג על הטעם שלי.. ושוב אני מתפתלת, גונחת , שוב מרגישה ממש קרובה והוא מרחיק את הפנים שלו ממני.. בגיחה הבאה כשכמות העונג שהוא גרם לי התחילה להישפך ממני בגניחות קולניות אני פתאום שמעתי עוד גניחה נשית אחת .. בסלון... ועוד אחת... הערנות של המוח, סקרנות, כל הפחדים, שיפוטיות שהסתובבה בראש כלפי כל הסיטואציה, גירוי משוגע, גניחות שלה, ידיעה שהיא במרחק 3 מטרים ממני מאוננת וגומרת לצליל הגניחות שלי, הוא שלא מרפה לרגע   - כל זה התפרץ ממני בגמירה עוצמתית וארוכה מאד בה היו שתי קולות שנשמעו בחלל הדירה (אולי השכונה) – שלי ושלה... אחרי ששתינו גמרנו, אני והיא, הוא הקים אותי מהמיטה, העמיד על הרגליים והורה לשים ידיים על הכיסא שהיה צמוד לדלת הפתוחה, נכנס אלי מאחורה והתחיל לזיין ממש עמוק וחזק כך שהכיסא זז ביחד איתי וגם דפק על הדלת.. הפעם, אם אני זוכרת נכון, גמרנו שלושתנו, אנחנו בחדר והיא בסלון...

 

החוויה הזאת שברה בי כל כך הרבה שבלונות. כמות השאלות שעלו בי שיגעו אותי לגמרי. למה הם עושים את זה, אם הם טוענים שהם אוהבים, מה זה נותן לו, מה זה עושה לה, למה , מה, כמה, ומה זה עושה לי? האם אני מסוגלת? ומה אני יודעת על זה בכלל? המון שאלות, תהיות, זכרון מתוק ומחרמן מהלילה ההוא, חיפוש ברשת אחרי הסברים שונים  על עולם הבדס"ם...

 

והנה, עכשיו אתם יודעים מה הביא אותי לפה.. 

danniella - מהמם שהוא!!!!
תמסרי לו דש יקירה :-)
לפני 8 שנים
SapioS​(אחרת){Rתיק} - את מתכוונת למסור ד"ש לRתיק? :) אני אמסור, כי הסיפור הוא לא עליו.. הסיפור הזה רק הביא אותי לאדוני :)
לפני 8 שנים
danniella - את יכולה למסור לו... בעצם אצלצל אליו... חחחח
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י