שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחושך לאור משנים כיוון

לפני 8 שנים. 23 ביולי 2015 בשעה 22:51

אני רוצה אותו בכנרת, בתוך המים. 

אנחנו ניסע לכנרת, אתה תשב על החוף ותראה אותי נפגשת איתו, הוא לא ידע שאתה שם, שאתה רואה הכל.

אנחנו ניפגש על החוף, אתה תראה אותי מחבקת אותו, הוא ינשק אותי, הוא יאכל אותי מנשיקות. אנחנו נתיישב על שפת המים והוא ישכיב אותי על האדמה החולית וינשק אותי, יצמיד את גופו אלי. אתה תשב לא רחוק אבל לא מספיק קרוב שהוא יוכל לראות אותך, אתה תראה הכל עם המשקפת. אתה תראה אותו מלטף אותי בכל הגוף, איך הוא יחפון את השדיים שלי, הוא יחשוב שאף אחד לא שם לב ויגניב את היד מתחת לבגד הים שלי, יתפוס את החזה שלי עם היד שלו, ילטף את הפיטמה שלי. אבל אתה תשים לב ועוד איך תשים לב,  אתה תרצה לרוץ אליו ולדחוף אותו הצידה אבל אתה תישאר במקומך ותתפוצץ מקנאה, אני אחשוב עליך ככה ואחייך.

אחר כך תראה אותנו נכנסים למים, ממשיכים להתנשק ולהתמזמז. שנגיע לעומק מספיק נעצור, הוא יצמיד אותי אליו, הידיים שלו יתפסו אותי במקומות הכי אינטימיים, בשדיים בתחת בכוס שלי ולא יפסיק לנשק אותי. אני אכניס את היד לתוך בגד הים שלו ואתפוס את הזין שלו,  הוא יהיה קשה וזקור ומגורה.

הוא ייודא שאין אף אחד לידינו ויוריד ממני את בגד הים, אני אעמוד עירומה בתוך המים שיסתירו אותי מכולם אבל לא ממנו,  הוא יצמיד אותי אליו להרגיש את הגוף שלי נצמד לשלו. הוא יוציא את הזין שלו מתוך בגד הים, ישכיב אותי בתוך המים ויבעל אותי, ככה בתוך המים. מרחוק את מביט דרך המשקפת שלך, אתה תראה התנועות ותבין בדיוק מה קורה. אתה תראה איך אני מקבלת את הזין שלו בתוך המים, איך הוא בועל אותי חזק בעוצמות, הזין שלך ינסה לעמוד אבל ההתקן ישאיר אותו לחוץ בפנים, ימלא בלחץ שלו את כל החלל. הוא ימשיך עד שהוא יגמור ואז שוב יצמיד אותי אליו. הוא ילביש את בגד הים שלי חזרה, שאף אחד חוץ ממנו לא יראה את השדיים שלי. אנחנו נחזור לחוף ונשב לנו ביחד, הוא ימשיך להיצמד אלי, לא יעזוב אותי לשניה. אתה תמשיך בתצפית שלך כל הזמן.

בשלב מסויים אנחנו נקום ונלך לכיוון האוטו שלו, אני אגיד לו שאני צריכה רגע לשירותים. שאהיה לבד אשלח לך הודעה: 

"סע הביתה ותחכה לי, אני אגיע עוד כמה שעות...."

אתה תראה אותי נכנסת לאוטו שלו ואנחנו ניסע.

 

הפנטזיה שלה

מיקה האחת - מתעללת סדרתית :)
לפני 8 שנים
אלפא-בטא​(נשלט) - מצטיין
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י