סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

פנטזיה

הלב שלי עושה ספירלה בתחתונים והבטן מתהפכת לי בתחושת עונג הזויה. אני רואה כוכבים. ולא רק את אלו שבשמיים. אני רואה את אלוהים. היתה לי אורגזמה. והיא שייכת לך.
לפני 8 שנים. 1 באוגוסט 2015 בשעה 10:57

האדים מגיחים לאיטם מגיגית המים החמים. מספר מגבות לבנות מונחות מקופלות זו על גבי זו. אני מכניסה אצבע, מוודאת שהטמפ' אכן ראוייה, ומניחה את כפות רגליך אחת אחר רעותה בתוך המים. מסבנת ומעסה כמו שקיווית, אתה בשלך , ואני מחוייכת.

"a penny 4 your thoughts".

So b it: .

רק אחת בלילה ואנחנו במצוד אחרי בירה. בשבילי. מסתבר. מי יוצא באחת בלילה לחפש Casteel בתל אביב בשני בליליה?! ועוד בירה של בנות!! חורשים את לילנבלום ואלנבי. בסוף גמרנו בבנדיקט. טוב לא גמרנו. יותר טוב מזה. התחלנו.

"אני אוהב את ה- multiple orgasms שלך".

"שלי שלך". שוב מחוייכת.

כל פעם אתה שואל משהו, באצילות אפילה, עדינה, חודרת, ושונה. כל שאלה שלך פותחת path way חדש בתוך המוח שלי. הנוירונים מחליטים לעמוד דום לדרישות שלך, טוב לא לכולן אבל לאחוז ניכר, וזה נעים. אני לא יכולה להסביר לך שזה ממש אבל ממש נעים. מביך כמה זה נעים.

"אני אוהב שאת מובכת".

אני עם ההתלבטות שלי, נותנת לך להיכנס עד גבול מסוים, חושפת, מובכת, נעצרת, מתלבטת. הגבול כל פעם זז. לפעמים בלית ברירה אתה מחלץ לאחור, תו"כ שאתה בונה את הפאזל, משיג את פיסות המידע שלך לגבי העבר שלי, הרצונות שלך והעתיד שלנו.

יש לך קטע עם ריח. אני בטוחה בזה. הפרומונים שמשתחררים ממך תקועים לי באף, מצטופפים, עמוסים, מענגים, מסקרנים.

"תאכלי".

Fuck, אני לא רעבה לידך. מרכז השובע שלי עובד שעות נוספות. יש שם תן וקח במוח. רעב להיות שלך, מלופף ב- carving למשהו יותר אפל מזה.

יש המון דברים שאתה מבין בהם.

"אני חושב שאת יותר חכמה ממני".

אין הרבה דברים שמאתגרים לי את האינטליגנציה.

Fuck!! אתה כל כך מסקרן.

"אני רוצה לגמור"...

"לא, עדיין לא....אני אחליט מתי".

אני מוכנה למות בשביל ה"לא" הזה שלך. עוד פרפר בוקע לי למטה ומענג לי את הקורטקס במוח.

נעים כשאתה קובע.

"מילת ביטחון?!" אין צורך. אני יודע מתי להפסיק. אני לא מהנהנת, ואתה מתבונן עמוק עמוק פנימה. בלי לשאול אני מסבירה לך שמילת הביטחון היא יותר בשבילך מאשר בשבילי.

כשאתה מחליט אם יכאב לי אני מרוגשת, אני לא ב- mode של שליטה עצמית להבין שכואב לי. ואני אולי לעולם לא אפסיק את זה. אתה זה שהכוח בידיו והעוצמה לעצור אולי נזק בלתי הפיך. אולי. נזק מרטיט ובלתי הפיך. Who cares.

"אני אוהב את זה שאת מובכת".

אני אתאר לך את זה: אני מרגישה כאילו פרפר פורש כנפיים בתוך הווגינה שלי ואיכשהו המוח מרגש את זה. והכנפים מתפשטות בכל הגוף.

By all means!!

Allure​(נשלטת) - תודה
לפני 8 שנים
TradeMark​(שולט) - "אני מרגישה כאילו פרפר פורש כנפיים בתוך הווגינה שלי ואיכשהו המוח מרגש את זה" אדיר...
לפני 8 שנים
אותריס - .....
לפני 8 שנים
אותריס - .....
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י