סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחושך לאור משנים כיוון

לפני 7 שנים. 28 בספטמבר 2016 בשעה 5:59

היא על המיטה, עומדת על ארבע. אני מביט בה מהצד, רואה את השדיים שלה תלויים באוויר והיא מביטה בי. התחת שלה מתעגל כלפי מעלה, חשוף. היא מחכה, מחכה לו.

הוא ניגש אליה, נעמד מאחוריה, מניח עליה את ידיו ומלטף אותה לאט, מעביר אותם על גופה העירום, החשוף. מלטף את גבה וישבנה. חופן את שדיה. אצבעותיו מרפרפות על הכוס שלה, להרגיש את הרטיבות. אצבע אחת חוקרת אותה מבפנים ורק גורמת לרטיבות נוספת.

היא מוכנה בשבילו. הוא שולף את הזין שלו, גדול, זקור, מוכן. היא סיפרה לי על הזין שלו. כבר שמעתי תיאורים עליו אבל המראה הזה שהוא זקור בדיוק מאחוריה, רגע לפני שהוא ננעץ בתוכה זה משהו שלא הכרתי.

הוא מכוון אותו אליה ומכניס. הוא בכוונה עושה את זה לאט לאט. משפד אותה על הזין שלו כמו בהילוך איטי, רוצה שאני אראה את זה טוב טוב, בלי לפספס כלום. 

הוא מתחיל לזיין אותה, מביט בי ומחייך. הוא לא אומר כלום אבל המבט שלו אומר הכל, את הניצחון שלו בלכבוש אותה, את העונג שלה ושלו. הוא מביט בי עומד מהצד עם הזין שלי בכלובון שלו. חיוך הניצחון שלו משלים את ההשפלה שלי.

הוא מגביר את הקצב בתוכה. היא גונחת. הוא ממשיך וממשיך בלי להתעייף. הגניחות שלה הופכות לצעקות. היא רוצה אותו עוד והוא ממשיך. עמוק בתוכה.

הוא גונח מהנאה והיא צועקת בתיזמון מושלם תוך כדי שהוא מושך את שערה בכוח. הוא מוציא את הזין ומשפריץ זרמים עצומים על התחת שלה, ממלא אותו בנוזל לבן וחם. 

הוא מתלבש, מכניס אותו חזרה למכנסיים. היא מחייכת אלי. שערה פרוע. "תנקה אותי". אני נעמד על ברכי מאחוריה ולשוני מנקה את מה שהוא השאיר. לא מפספס אף טיפה, עובר על כל הישבן שלה. ממשיך גם לרטיבות שלה ויש לא מעט.

היא מביטה אלי ואומרת "תנקה הכל, נראה לי שאת המפתח לכלובון שלך אני אתן לו לשמור בינתים, ככה שתדע שהשיחרור שלך, אם בכלל, תלוי בביקור הבא שלו..."


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י