שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

חבלים וחבלות

כן היה זה לא טוב, הייתי רע לתפארת
אבל עד לי האל החורץ גורלות
אם יהיה זה שנית - יהיה זה אחרת
לפני 17 שנים. 15 באוקטובר 2006 בשעה 19:39

הסיוט הכי גדול של כל בן אדם אירע לי: התנגשות בין שני גורמים מרכזיים בחיי.

כשאנו נולדים, ההורים הם החשובים ביותר לנו (או לפחות אמורים להיות). לאחר מכן אנו מתבגרים, עוברים את מסלול התיכון המייגע ומוצאים לנו שניים-שלושה אנשים קרובים שמלווים אותנו להמשך הדרך. בנוסף לכל אלה אתה פוגש בבוא היום את אשת חלומותיך. לכאורה, הכל טוב ויפה.
ובכן, הלכאורה הזה "נסדק" לעתים. מה קורה במקרה של התנגשות? באיזה צד תבחר?

לצערי, חבר מאד טוב (ואפילו ניתן לכנותו ה-חבר) פגע באשה שלי (זה כינוי שהוא מעבר ל"חברה שלי"). אני חושב שהביטוי המדויק הוא אפילו "הפחיד", "הכעיס", "עצבן" ו"הטריד" (ואולי רבש"ע יודע מה הוא רצה להרוויח מכל זאת).

אז מה עושים במקרה בו אדם שהיית מפקיד את חייך בידיו פוגע באשה שהיא חייך? אני נעמדתי חסר אונים למשך הרבה זמן. כשדיברתי איתו (לאחר שפגשתי אותה) על הנושא, הוא שיקר, "ריכך" את שאירע אבל התנצל על כך. יותר מכל האמנתי לו כי הוא אמר לי זאת כשדמעות בעיניו. נכון, הוא עדיין עיוות את המציאות לטובתו בבוטות (וזה אנדרסטייטמנט), אך הוא באמת התנצל על שעשה.

סלחתי לו. לא בלב שלם, אך סלחתי לאדם שעזר לי המון במשך השנים ומעד הפעם קשות. לו היה זה כל אדם אחר - הוא היה נעלם מחיי באותו הרגע.
אמון קשה לרכישה ככלי זהב ושביר ככלי זכוכית, אך אמון שנבנה במשך שנים נועד בדיוק לרגע בו מועדים. ככה זה גם בזוגיות - בונים ערימת חול, גרגר אחר גרגר, כדי לעמוד בסופה הבאה (והיא תמיד מגיעה).

אני מקווה שהיא תבין שהיא עדיין מעל הכל. שיום אחד בלעדיה היה לי קשה כ"כ, יום חלול וללא טעם ואני מקווה שהיא תבין מדוע נהגתי עמו כפי שנהגתי - לפנים משורת הדין.

electro-z - השאלה הגדולה היא "למה?"

למה עשה מה שעשה (מה שזה לא יהיה)
למה שיקר לך וריכך את האירוע?
למה הוא נוהג כך כלפי חבר שלו?
לפני 17 שנים
The-Who​(שולט) - זו השאלה שאני שואל את עצמי. כששאלתי זאת הוא ענה שזו לא הייתה כוונתו, אך זה עדיין לא מסביר לי מדוע התנהג כפי שהתנהג.
לא מדובר פה בסתם אדם, מדובר במישהו שהייתי מפקיד את חיי בידיו בלב שלם. קשה לי להאמין שהוא ירצה לפגוע בי או בה, אך זה מה שהוא עשה וביודעין. ההתנגשות בין מעשיו לאמון הרב שאני רוכש לו (אמון שהוא זכה לו ביושר ובעמל רב) גורמים לי להרגיש חסר אונים ופתרון במצב הזה.
לפני 17 שנים
electro-z - או שגבר עליו יצר (הרע)
או שאינך יודע את כל הפרטים.

בכל מקרה, מי שצריך לתת תשובות זה הוא.

לא הייתי מוותר על קבלת תשובות ברורות. עימות עם העובדות לאשורן. אם הוא חשוב לך כמובן...
לפני 17 שנים
The-Who​(שולט) - אתה צודק לחלוטין, אך מעולם לא ניגשתי לסיטואציה בה לא היה לי הסבר לוגי כלשהו לנעשה. ההסבר הלוגי היחידי לנעשה זה "חוסר שפיות זמנית" או משהו שמתקרב לאונס. הראשון אולי עוד קביל ומציאותי, אך לגבי האופציה השניה - אין סיכוי שהאדם הזה יפגע במישהי שיקרה לי. אני לא יכול לדמיין את זה קורה, לכן אני בסיטואציה בה איני יודע מה רע יותר.
לפני 17 שנים
אפרודיטי​(נשלטת) - "אלוהי שמור אותי מאוהבי ומשונאי אשמר בעצמי"
אני מתפלאת דווקא עליך שעושה רושם כאדם נאור אם ראש על הכתפיים,אחד שמסתכל לצדק בעיניים ללא פחד..
זה לפחות מה שהייתי מצפה ממך אחרי שקראתי חלק ממה שכתבת במשך בזמן-אין לי מה לומר חוץ מלהסכים אם אותה אחת שקראת לה "האישה שלך"-איכזבת...
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י