סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 17 שנים. 2 בנובמבר 2006 בשעה 11:04

יש בחיים שקורה, בכל מיני נושאים שונים ומשונים, שאחרי הרבה מאד עבודת הכנה, הכל מוכן לגזור את הסרט. הושקעו הרבה זמן, סבלנות, עבודה קשה, ומאמצים רבים, בלהניח את אבני היסוד, למשהו גדול שיקרה אי שם בעתיד. כעת כל מה שנותר, הוא לעשות את המהלך האחרון הגדול, ולקצור את פירות ההכנה הגדולה, הסבלנות, וההשקעה.

אני מרגיש שכך הוא עם הגננת. אני מרגיש שהיום זה היום, בו אקטוף את פרי עמלי. הרבה בשלות יש לי פה, אצלה. היא מוכנה ומזומנה, להתמסר היום ברמות שטרם הכרתי. היא שם עבורי, מתגייסת לכל גחמותי, באשר יהיו. יש שם אהבה, יש שם הרבה תשוקה, יש שם הרבה התאמה, במה שאני רוצה, במה שהיא רוצה. זה מקסים בכלל כל זה, כל כך מקסים, שבא לי לצעוק.

היום בערב, אני לוקח אותה למסע גדול. סשן גדול, ארוך, עוצמתי וחזק ביותר. הזמנתי זוג מקסים מהקהילה להיות צופים בסשן. אף פעם לא עשיתי כזה דבר. זה חדש לי, מביך אותי אפילו. בעצם, אף אחד לא ראה אותי עושה סשן באמת. סשן כזה חזק, ממש.

אתמול, עשיתי סשן הכנה. במהלך הסשן, כל הזמן חשבתי איפה הם ישבו, איך ישמעו את הנשימות שלה, היבבות שלה, תוך כדי הסשן. איך ירגישו את העוצמה שיש שם, את הקירבה. הם צריכים לשבת ממש קרוב. איך יראו את תווי הפנים שלה, תוך כדי. גם יש כל מיני שלבים בסשן, שאני עובר מקום, איפה ישבו בשלב הראשון כבר יודע. אבל אחרי, שאעבור מקום, עוד לא החלטתי.

אני עושה סשנים מנטאליים בעיקר. צריך שם להיות קשובים מאד. יש לי חששות שמא יבהלו מהחוזק שבו אני לוקח. שיבהלו מהאקטים שאני עושה, שלמי שיושב מהצד, זה עשוי להראות אקסטרימי נורא. אני לא כל כך עוסק בכאב, אבל הקטעים המנטאלים החזקים שאני עושה, הם ממש חזקים, מטלטלים אפילו, ולא רק לצופים.

אני חושש שמא, לא אצליח להיות אני, כמו שאני בסשן. שארכך את הסשן כדי שיהיה יותר קל לצפייה. אני לא רוצה לרכך, אבל חושש מזה. יש אלמנט בסשן כזה, שיש בו תיאטרליות מועצמת, עקב נוכחות קהל. איזו הצגה גם באיזה אופן, התגאות אפילו. מרגיש, שזה רק יתרום לסשן שיהיה.

עבור הגננת, יש בסשן הזה בנוכחות קהל, אקט של התמסרות מצידה. היכולת שלה להתמסר עבורי, מול אנשים, מבלי שזה יפריע לה. מבלי שתראה אותם שמה. שתצליח להיות מרוכזת בי ובה. שוחחנו על זה ארוכות, ולדעתי היא בשלה לזה. לדעתי, לה לא תהייה בעייה. אני חושב שההתמסרות הזו לעיני קהל, תעצים מאד את עוצמת החוויה שלה.

חשבתי גם, שהרי הזונה הזו מגרה אותי נורא, במיוחד כאשר היא מתמסרת. זה ממש מטריף אותי. חשבתי גם, שאם ארצה להפסיק את הסשן, ולעבור לסקס. אז מה, נעשה סקס מולם ? האמת, שלדעתי, לראות אותנו עושים סקס זו חוויה מקסימה. יש לנו שם חיבור מצויין. היות ואני גר בבית די מבודד מהשכנים, במושב. הגננת התרגלה לא להגביל את עוצמת הרעש, שהיא מפיקה תוך כדי. כבר קרה פעם, כשעשינו סקס, אצל חברה, הגיעה משטרה אחרי שתי דקות מהרגע שבו גמרה. היו בטוחים שרוצחים שם מישהי.

שמתי את כל החבלים בכביסה, עם תוכנית ארוכה והרבה מרכך כביסה ריחני. סידרתי כבר את הנרות. אירגנתי קצת את הבית. עוד לא מספיק ממש. עוד שעתיים יוצא לסופר, ולאסוף את הגננת מהעבודה. שתספיק להתארגן ולהתכונן לסשן.

נראה כבר מה יהיה.

מתרגש נורא, ומצפה בכיליון.
יש היום בעיר חגיגה, גדולה גדולה.

ללה - למה אתה כל כך מפוחד ומבוהל?

אני חוששת שאתה זה שלא בשל עדיין, כבר מכין לך פתחי מילוט אם לא ילך אז נתפשר על סקס.

תשמע חבר, לנו כבר נימאס לחכות עם הציפייה והטיזר הגדול הזה.

רוצה עוד קצת זמן - קח!!!

לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - חחחחחח
תודה מתוקה
}{
לפני 17 שנים
=אלכימאי - בהצלחה איש יקר
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - תודה מתוק
לפני 17 שנים
fullspeed - העיקר שיהיה לכם בכיף!, סשן , הצגה
,משחק שש בש..מה שיהיה שם בסוף, רק שתהנו ממנו כולכם, בהצלחה !
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - תודה מתוקה
}{
לפני 17 שנים
מביט לרגע - מה זה צ'יטה לא סיכמנו שאני אהיה הצופה מספר 1 שלך בסשן ? ..... ועוד מנטאלי ?

תהנה מתוק
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - חחחחחח
וואללה, היה כזה דיבור.
מבטיח לתקן את דרכי, להבא.
לפני 17 שנים
פוקה​(שולטת){CB} - בשעה זו אתה בטח מסשן לך בנחת...או לא בנחת...ובטוחה שהיה הכל טוב...לא יודעת למה...אבל הרגשה כזו....(-:
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - תודה מתוקה
}{
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י